|
מי פה לא למד היום?
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אווווווווווווו
ההנהלה בשווווווק
ההנהלה בשוק
ופה פורצים תחוק
ההנהלה בשווווווק
(תן לו בשביתה)
אווווווווווווווו.......... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
אווווווווווווו
ההנהלה בשווווווק
ההנהלה בשוק
ופה פורצים תחוק
ההנהלה בשווווווק
(תן לו בשביתה)
אווווווווווווווו.......... |
מה?!?!?
למה הייתה לך שביתה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| שביתה במשק לא בלימודים |
|
|
| oDrori |
| משהו של הנהגים... גם מחא אין בי"ס |
|
|
| Sniper |
איזה כיף לך ימניאק!!~!!
אני למדתי היום אפ אפשר ליקרוא לזה לילמוד משעה שמונה ועשרים
עד 11
חיחיחיחי:]] |
|
|
| digit4lic |
היה לנו אתמול טקס אש בצופים.
אז נשארנו עד איזה 2 בלילה
אחרי כל הפירוקים וגם לפני זה הבנייה.
@_@
אז קיבלנו שיחרור מהבצפר. :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by digit4lic
היה לנו אתמול טקס אש בצופים.
אז נשארנו עד איזה 2 בלילה
אחרי כל הפירוקים וגם לפני זה הבנייה.
@_@
אז קיבלנו שיחרור מהבצפר. :) |
אופהההההההההה מישהו מהצופים !!!
היה נכון אחי
לי היה היום מבחן בפיסיקה בלאט |
|
|
| Koodoo |
בני זונות שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה לי היום טסט!!!! (אמור להיות לפחות) אבל לאאאאא בגלל השביתה
לשגיא לא יהיה טסט
והוא יבוא לבית ספר כמו ילד טמבל
למרות ש"למדתי" רק 4 שעות |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Koodoo
בני זונות שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה לי היום טסט!!!! (אמור להיות לפחות) אבל לאאאאא בגלל השביתה
לשגיא לא יהיה טסט
והוא יבוא לבית ספר כמו ילד טמבל
למרות ש"למדתי" רק 4 שעות |
איזה מבאס... שיאואוו
טוב מה אני עושה פה?!@$ יש ביום רביעי מיבחן בהיסטוריה על כל החומר של שנה שעברה |
|
|
| AnthemFreak |
איזה כיף היה היום!!
למדתי רק 5 שעות היום!!!
ואחת בכלל לא למדנו סתם היינו בכיתה!!
למה לאחת השיכבות, נראה לי ט' היה יום גיבוש אז המורות שמלדמדות אותי ברובן נסעו!!!!
שימשיך ככה!!:) |
|
|
| eran |
אני לא למדתי..
אבל אני אף פעם לא לומד בימי ראשון :rolleyes: |
|
|
| NaOren |
היום באתי ב- 9
שעה ראשונה מחנך
ואז הברזתי
ואז סרט שעתיים
ואז הברזתי
ואז הלכתי הביתה
:-)))
אני רציני בי"ס זה מיותר אני כלח היום בקפיטריה משחק שש-בש
( היום שברו אותו...)
:-( |
|
|
|
|