return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
חשוב נא להיכנס !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
itamarsan
אני בעדדד אחייי זה נשמע באמתת טובבב :gsmile: :gsmile:
nesher
בינתיים מתקדם נחמד
יותר משחשבתי
8 אנשים כרגע
אז חברה
תמשיכו עם זה
זה רעיון טוב
יש פול צחוקים ב
irc
רק תכנסו
:D :D :D
Koodoo
[QUOTE]Originally posted by MoSH_MaN
יש דבר אחד שאני ממש לא סובל זה
מירק!!!

אני מנסה להכנס אליך כמה שפחות


ICQ RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
[QUOTE]
מישו שמבין עיניין
אייסי בטירוווווף

אממ... וחן איש חכם
DjChook
חחחח אחחח כמה שאני אוהב טריליאן

אני מחובר לערוץ שלנו דרכה

חחח כ"כ פשוט :)

TRILLIAN RULEZ
Sniper
ממממממממממממממממממממממממממממממ
לדעתי רעיון נחמד והכל
אבל כמו שרשמו פה לא חושב שזה ילך
בכל אופן לי לא איכפתאפשר לנסות
אבל אותי זה מעצבן כי אני יצטרך להישתמש ב 2 מירקים
בעעע
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח אחחח כמה שאני אוהב טריליאן

אני מחובר לערוץ שלנו דרכה

חחח כ"כ פשוט :)

TRILLIAN RULEZ


אלק זה אפשרי ???
יש בזה גם מירס ?????????

ואנחנו 10 עכשיו בחדר - יש צחוקים
נראה הולך בסדר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook

אני ממש לא מבין מה הבעיה בקצת ספאם טוב.



אז בוא תתבין את זה...
זוכר שהייתה נפילה של ההארד דרייב של סוואמפר והכל נמחק?
אז זה קרה בגלל שהיה יותר מדי והוא לא גיבה
אם ממלאים את הפורומים בבולשיט אז פשוט חבל על המקום שלו תאמין לי...

ועוד משהו... לך תעשה את זה בפורום אחר תקבל השעיה תוך פחות מיום
אני לא אומר שאי אפשר אבל צריך לדעת מתי לשים את הגבול

ואלונה אני ילמד אותך שאני יראה אותך באיי סי קיו... :)
ד
DjChook
אוקיי אולי אתה צודק

אבל שאני עושה שיחה עם המוד אני לא חושב שאני אקבל אשעייה חחחח
HyPeRSoNiC
טוב
בקיצור
הערוץ שלנו במירק
איזה שרת?
איזה ערוץ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב
בקיצור
הערוץ שלנו במירק
איזה שרת?
איזה ערוץ?


תרשום פשוט
/server irc.webchat.org 6667
ותכנס לערוץ
#ILTA

DjChook
רשום בעמוד הקודם

הערוץ אני זוכר
ILTA

ונראה לי שזה ב
IRCNET
luckystrike
רועי תלמד כבר את אלונה שגם תיכנס ...
וראסמי אחי אתה מגזים - הכמה דפים האלו לא מזיזים לסאומפר את קצה השופכה ...

אל מה אתה מדבר ?
זה לא תופס לו כלום ... העניין הוא שהוא עצלן זה דבר ראשון והוא לא עושה כל יום גיבויים אלה כל כמה ימים והוא צודק במאה אחוז

ודבר שני מה שהפריע אז זה לא הזמן בגלל הגיבוי - תשאל אותו פשוט הסרבר לא
התאים לכמות האנשים ובגלל זה הוא העביר הכל לשרת חדש מהיר ואמין יותר
גם ככה הוא שמע שיש בעייה של נפילות בשרת שהאתר נמצא עליו אבל הוא
לא חשב שזה ייקרה גם פה ...
זה לא היה קשור לכמות הדפים - תשאל אותו אחי

ובאמת שלא קרה כלום - כולה הסקנו מסקנות ...
חן - חמודי מותק כפרה אח שלו
נעביר עוד שיחות כאלה בעזרת השם

יאללה צריך ללכת לישון - מניחים תפילין עוד מעט ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement