| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני ממש לא מבין מה הבעיה בקצת ספאם טוב.
|
אז בוא תתבין את זה...
זוכר שהייתה נפילה של ההארד דרייב של סוואמפר והכל נמחק?
אז זה קרה בגלל שהיה יותר מדי והוא לא גיבה
אם ממלאים את הפורומים בבולשיט אז פשוט חבל על המקום שלו תאמין לי...
ועוד משהו... לך תעשה את זה בפורום אחר תקבל השעיה תוך פחות מיום
אני לא אומר שאי אפשר אבל צריך לדעת מתי לשים את הגבול
ואלונה אני ילמד אותך שאני יראה אותך באיי סי קיו... :)
ד |
|
|