|
חשוב נא להיכנס !!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מוזר זה טוב אחי !!!
:):):):):):)
|
סוף סוףףףףף
מישהו מודה ש
מוזר = טוב
! |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
סוף סוףףףףף
מישהו מודה ש
מוזר = טוב
! |
מוזרים זה אחלה אחחחחחחלה אחלללה אחהלחהלחהלחהלחלהחלההההההה אחחחחחלהה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
סוף סוףףףףף
מישהו מודה ש
מוזר = טוב
! |
ואללה מסכימים איתי סוףסוף !!!
אחים שלי תמיד זה ככה - שתדעו גם עם בנות !
בנות עם סטיות במיטה זה הדדדבבבררר !!! |
|
|
| oDrori |
| וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים... |
אחי אתה כבר עברת את גבול המוזר בשבילנו...
אבל אתה מקיבוץ... אז אני לא יודע כבר מה להגיד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
וואלה? אז אם זה מעלה את המעמד שלי, מרחתי היום חומוס עלל הראש והפחדתי את אח שלי וההורים... |
אחי פיגור זה מילה אחרת ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| טוב עודד..........:nervous: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי אתה כבר עברת את גבול המוזר בשבילנו...
אבל אתה מקיבוץ... אז אני לא יודע כבר מה להגיד |
תאשים את הקולקטיב ;)
סתם אחי, לעובדה שבילדותי לבשתי את התחתונים של כל החברים והחברות מהשכבה שלי ועוד שתיים למעלה ולמטה אין שום השפעה עליי
;)
פשוט עשיתי חיכוי של מיסטר מותק ואמא שלי אמרה, "די עודד זה כבר מפחיד" אז אמרתי לה : "רוצה לראות משהו מפחיד באמת? וחזרתי מהמקרר עם מסכת חומוס מבעיתה... אני לא מוכן לפרט יותר |
|
|
| Shibby |
| quote: | Originally posted by oDrori
תאשים את הקולקטיב ;)
סתם אחי, לעובדה שבילדותי לבשתי את התחתונים של כל החברים והחברות מהשכבה שלי ועוד שתיים למעלה ולמטה אין שום השפעה עליי
;)
פשוט עשיתי חיכוי של מיסטר מותק ואמא שלי אמרה, "די עודד זה כבר מפחיד" אז אמרתי לה : "רוצה לראות משהו מפחיד באמת? וחזרתי מהמקרר עם מסכת חומוס מבעיתה... אני לא מוכן לפרט יותר |
אתה אחד השרוטים רק שאצלך זה כבר התפתח לתעלה....!:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| Sniper |
| חחחחחחחח דרורי ואתה עוד אומר שאני צח וחן מפחידים..... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מוזר זה טוב אחי !!!
:):):):):):)
תבוא מחר לזברה תראה מה זה מוזר ... |
נתראה שם אחי, אל תשאל אתמול הייתי בסלסלה
בחיים שלי לא הלך לי כ"כ קל עם בנות ובגלל שיש לי חוש קצב כביכול יותר מהסתומות שם עשיתי 2 שעורים במכה |
|
|
|
|