|
חשוב נא להיכנס !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים :) |
תביאו קיצור...
אני לא מבין ב-מירק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
תביאו קיצור...
אני לא מבין ב-מירק |
תכנס למירק
ותכתוב שם
/server irc.webchat.org 6667
פשוט תעתיק מפה
ואז תכתוב
/join #ILTA
זה הכל |
|
|
| NaOren |
| אוף אני לא יודע איך....... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים :) |
ואללה בעזרת השם ימשיך להיות ככה !
יש צחוקים דווקא
:)
יאללה עד התפילין הבא ... |
|
|
| eXeTik |
אין על
Bersirc
BABY YOU KNOW HOW I AM IN THE ENNNNNNNNNNNNNNNNND... |
|
|
| luckystrike |
טוב אפשר נראה לי להוריד את הסטיקי הזה
נסיים בנימת ניפגש במירס !
:)
WOOOOOOOOT |
|
|
| luckystrike |
מה קורה שם ?
תמיד יש שם 8-10 אנשים אבל אחד לא מדבר
מה נסגר איתכם יא מעפנות . |
|
|
| DjChook |
חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה
אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא
ישנתי רוב היום :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה
אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא
ישנתי רוב היום :) |
דווקא היום היה צחוקים אחושרמוטה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| מורן תאמין לי אתה מוזר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורן תאמין לי אתה מוזר |
מוזר זה טוב אחי !!!
:):):):):):)
תבוא מחר לזברה תראה מה זה מוזר ... |
|
|
|
|