return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
חשוב נא להיכנס !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים :)
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים :)



תביאו קיצור...
אני לא מבין ב-מירק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
תביאו קיצור...
אני לא מבין ב-מירק


תכנס למירק
ותכתוב שם
/server irc.webchat.org 6667
פשוט תעתיק מפה
ואז תכתוב
/join #ILTA
זה הכל
NaOren
אוף אני לא יודע איך.......
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ביומיים שזה קיים זה די הצלחה הייתי אומר
יש שם ספאם מטורף... אנשים פורקים שם לחצים במקום פה
וסך הכל די סבבה שם
כנסו כולם בהמוניכם... ותביאו גם חברים :)


ואללה בעזרת השם ימשיך להיות ככה !
יש צחוקים דווקא
:)

יאללה עד התפילין הבא ...
eXeTik
אין על
Bersirc

BABY YOU KNOW HOW I AM IN THE ENNNNNNNNNNNNNNNNND...
luckystrike
טוב אפשר נראה לי להוריד את הסטיקי הזה

נסיים בנימת ניפגש במירס !
:)
WOOOOOOOOT
luckystrike
מה קורה שם ?
תמיד יש שם 8-10 אנשים אבל אחד לא מדבר

מה נסגר איתכם יא מעפנות .
DjChook
חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה
אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא
ישנתי רוב היום :)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח אני תמיד קורא את השטויות ומגיב פעם בשנה
אבל היום לא נכנסתי משום מה, לא יצא
ישנתי רוב היום :)


דווקא היום היה צחוקים אחושרמוטה ...

MoSH_MaN
מורן תאמין לי אתה מוזר
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מורן תאמין לי אתה מוזר


מוזר זה טוב אחי !!!
:):):):):):)

תבוא מחר לזברה תראה מה זה מוזר ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement