return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
?איך נראת הנרגילה שלכם (pg. 2)
View this Thread in Original format
divx-master
רק מזכיר למי ששכח

האתר אבוללה זה "ה" - אתר לנרגילות ...1

אתר עננקקקק
luckystrike
quote:
Originally posted by divx-master
רק מזכיר למי ששכח

האתר אבוללה זה "ה" - אתר לנרגילות ...1

אתר עננקקקק



האם זהו רמז לכך שהתמונה משם ?
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
האם זהו רמז לכך שהתמונה משם ?


חושבני שכן
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
חושבני שכן


אשכרה - אלא אם כן הוא לקח את הנרגילה
לחנות צילום ועשו לה שם בוק
על רקעים שונים ...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה - אלא אם כן הוא לקח את הנרגילה
לחנות צילום ועשו לה שם בוק
על רקעים שונים ...



ואללה............
MoSH_MaN
שלי נראית ככה

*הזין של מוש עם ההרפס צונזר עקב הגעלת הציבור*
HyPeRSoNiC
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:

מוש אתה שרוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sniper
מוש תלא נורמלייייייייייייייייייייי
ימגעילללללל
DjChook
איכססססססססססססססססססססססס

:nervous:
NyKoN
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
יאללה חברה זה אחד הדברים שהכי מעסיקים אותי, זה ומוזיקה
:קבלו את הנרגילה שלי




יווווווווווו
יש לי ביייייייידיוק כזאת נרגילה
אני אנסה לצלם אותה באמיתי ולהעלות
אני לא יודע אם לזאתי בתמונה יש שני קנים אבל אצלי יש שניים

EDIT
טוב לא בדיוק
אבל קרוב למדי

http://inyc.clanpages.com/nargila.jpg

זה תמונה יחסית גדולה אז תחכו עד שהיא תעלה

divx-master
ייאוו איזה עציץץ קטלניייי

סתם ...1

ובעעע מהה זה התמונההה הזאתת איזה גועללל
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שלי נראית ככה



חחחחחחחחחחחחחחחח
מוש מה עבר על השטרונגול שך????
:-))))))


סתם אחי...
אבל למה יש לך כאלה תמונות במחשב?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement