return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
?איך נראת הנרגילה שלכם (pg. 4)
View this Thread in Original format
NaOren
תפוחיים...
זה משהו טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
תפוחיים...
זה משהו טוב


עכשיו הייתי במסיבת גיוס של חבר שלי...
פתחתי שם ראש עם תפוחים
יצא משהו ממש ממש בנזונה!!!!!!
תפוחים זה חמוד אבל יש יותר טובים
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו הייתי במסיבת גיוס של חבר שלי...
פתחתי שם ראש עם תפוחים
יצא משהו ממש ממש בנזונה!!!!!!
תפוחים זה חמוד אבל יש יותר טובים


!!!!!!!!!!!! תפוחים זה דה בסט
Djsamorai
תודה למי שעזר לי !!!!
DJ-Kreing^^
הטעם הכי טוב יוצא כשמערבבים חצי נענע חצי מנטה
ואז כשלוקחים מרגישים קר ונעים בגרון
:)
והנרגילה שלי נראית בול כמו הנרגילה בתמונה שסמוראי הביא, זאתי הכי שמאלית
היא כבר דיי זקנה,אז לא יוצא כל כך הרבה עשן
אבל היא עדיין משרתת אותי מידי פעם
:tongue2
Hell_Copter
הנרגילה שעישנו איתה אתמול הייתה בדיוק כמו השמאלית
אח של חבר שלי קנה אותה ב 120 שקל...
מצוינת להפליא...!!
Djsamorai
אני קיבלתי אותה מתנה !
יש לנו כאן איזה בית נרגילות כזה ..
אז הבן של בעל המקום מיתאמן איתי ..
אז ביקשתי מימנו הצעת מחיר על נרגילה טובה ..
בסוף הוא הביא לי את הנרגילה הזו עד לבית בחינם !
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הנרגילה שעישנו איתה אתמול הייתה בדיוק כמו השמאלית
אח של חבר שלי קנה אותה ב 120 שקל...
מצוינת להפליא...!!


120
זה מציאה... מאיפה?

בכל מקרה- הרבה זמן אהבתי בננה ומלון, עכשיו אני הכי אוהב דובדבן
Djsamorai
quote:
Originally posted by eXeTik
120
זה מציאה... מאיפה?

מה מציאה !!??! 120 זה יקר אחשלי ! הנרגילה הכי יקרה שקניתי הייתה 70 ש"ח

quote:

בכל מקרה- הרבה זמן אהבתי בננה ומלון, עכשיו אני הכי אוהב דובדבן


גם עלי זה הטעם האהוב כרגע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
120
זה מציאה... מאיפה?


וואלה אני לא יודע מאיפה
אח שלו סיפר לי שהם לקחו את הנרגילה ליומיים במדבר למסיבת רווקים ולא הפסיקו לעשן אותה...
אני יכול לנסות לברר מאיפה אם זה כל כך חשוב לך...
אבל אני יודע שיש לך נרגילות טובות בזול בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב

eXeTik
quote:
Originally posted by Djsamorai
מה מציאה !!??! 120 זה יקר אחשלי ! הנרגילה הכי יקרה שקניתי הייתה 70 ש"ח



גם עלי זה הטעם האהוב כרגע


אם זה נרגילה סורית זה אחוש זול, מה שאתה מדבר זה הפשוטות
מה שיש לי עכשיו עלתה לי 250 (אבל קניתי אותה בקומבינה עם פאקטים של טאבק ושני קוברה)
בכל מקרה... נרגילות סוריות מתחילות מאיזה 180 שקל
אבל אחוש מרגישים הבדל
יש לי אותה כבר שנה ומשהו ופשוט אין עליה

טעם נטו ופול עשן...
מי שבאמת אוהב לעשן נרגילה שווה להשקיע
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
מי שבאמת אוהב לעשן נרגילה שווה להשקיע



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement