return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
?איך נראת הנרגילה שלכם (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
אין לי תמונה אז לקחתי את זה מהאתר של נקלה... זאת הוואזה שיש לי... רק ששלי נרגילה סורית משופצרת קוטלת את זאתי ועוד עם צינור מזגן מטר שמונים(!!!) עם פיה של צינור קוברה מהענקיים האלה... כתום זוהר... :)





קבלו מה מצאתי... תיק מיוחד לנרגילה! איזה עצבני זה...
גם לי יש... אבל לא ברמה הזאת
עכשיו רק חסר מתקן לאוטו! :D



ובהזדמנות... איך האוואטר החדש שלי? :D
NyKoN
quote:
Originally posted by eXeTik

עכשיו רק חסר מתקן לאוטו! :D



חחחחחחחחחחחחחחחח
באמת חסר לך רק את זה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחח
מוש מה עבר על השטרונגול שך????
:-))))))


סתם אחי...
אבל למה יש לך כאלה תמונות במחשב?


ואתה עוד עושה לזה קווט!?!
די כבר להוציא את העצבים שלך פה מוש יא חתיכת חולה נפש!!!
ונרגילות נחמדות יש לכם
GLoBaL-MUZiK
מצטער שחא עניתי
התמונה לקוחה מהאתר הזה

enter
luckystrike
מוש מה היה בתמונה הזאת ?

ודרך אגב המזוודה הזאת לא שווה לתחת - ראיתי אותה בחנות ביפו
הבן זונה עושה לי 300 שקל
חחחח
אמרתי לו 30 ?
הוא עונה 300 וזה אחרי הנחה
התפוצצתי מצחוק
...
איזה עם טיפש הערבים האלו באמא שלי ...
Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואתה עוד עושה לזה קווט!?!
די כבר להוציא את העצבים שלך פה מוש יא חתיכת חולה נפש!!!
ונרגילות נחמדות יש לכם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נראה לי שהתכוונת
נרגילות נחמדות יש שם באתר
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
יש מצב?
כי לא נראה לי שהוא צילם את הנרגילה הנקייה שלו והחדשה
ועשה לה רקע יפה במיוחד בשבילכם
Koodoo
מישו מוכן להסביר לי למה לעזאזל יש לערבים האלה אתר נורמלי???????
למה יש בו פלאש והכל
והנאצים האלה לא שמו שם שפה עברית... כל השפות
אפשר לחשוב מישו קונה את המוצרים שלהם בארה"ב.. או בגרמניה ואיטליה
עושים איטלקית גרמנית.. ואין עברית
אולי רק הצרפתים שחצי מהעם שלהם ערבים
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
מוש מה היה בתמונה הזאת ?

ודרך אגב המזוודה הזאת לא שווה לתחת - ראיתי אותה בחנות ביפו
הבן זונה עושה לי 300 שקל
חחחח
אמרתי לו 30 ?
הוא עונה 300 וזה אחרי הנחה
התפוצצתי מצחוק
...
איזה עם טיפש הערבים האלו באמא שלי ...



זה היה משהו מגעיל
אבל אפששר לחשוב רועי
אתה לא רוצה אל תיכנס לכאן

מה אתה מסתבלט
כולה תמונה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה היה משהו מגעיל
אבל אפששר לחשוב רועי
אתה לא רוצה אל תיכנס לכאן

מה אתה מסתבלט
כולה תמונה


כולה תמונה שפוגעת לאנשים בבריאות
אף אחד לא רוצה לבוא לפה כדי לראות זין עם הרפס!!!!!!
ואני כן יכנס לפה
Djsamorai
יש לי כמה נרגילות ..
אבל אני לא יודע איך להעלות מונה לכאן :)
אז עם מישהו יכול לעזור

luckystrike
quote:
Originally posted by Djsamorai
יש לי כמה נרגילות ..
אבל אני לא יודע איך להעלות מונה לכאן :)
אז עם מישהו יכול לעזור


אחי - תעלה אותם לאיזה סרבר ואז תשים
[IMG] את הכתובת של התמונה שלך [/IMGK]

רק בלי ה
K
ששמתי בסוף
NyKoN
quote:
Originally posted by guetag
איזה טעמים אתם אוהבים ד"א?
אני בננה


ארמ
מישהו הביא לי לפני כמה שבועות סוכריות עם ענבים
משהו בןןןןןןן זונה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement