| eXeTik |
אין לי תמונה אז לקחתי את זה מהאתר של נקלה... זאת הוואזה שיש לי... רק ששלי נרגילה סורית משופצרת קוטלת את זאתי ועוד עם צינור מזגן מטר שמונים(!!!) עם פיה של צינור קוברה מהענקיים האלה... כתום זוהר... :)

קבלו מה מצאתי... תיק מיוחד לנרגילה! איזה עצבני זה...
גם לי יש... אבל לא ברמה הזאת
עכשיו רק חסר מתקן לאוטו! :D

ובהזדמנות... איך האוואטר החדש שלי? :D |
|
|