|
Awakenings 31-12-02
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
21.00-22.30 Steffi
22.30-00.00 Bart Skils
00.00-02.00 Adam Beyer
02.00-04.00 Adam Beyer & Chris Liebing on 4 decks
04.00-06.00 Chris Liebing
06.00-07.30 Marco Remus
07.30-09.00 Remy
hmzzzz, Qontact of dit?:eek: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Tis verschoven van 23 nov naar 31 dec! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Tis verschoven van 23 nov naar 31 dec! |
Dat was al bekend ja! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Rinus |
:eyes: :eyes:
Aardig gek zeg ik dan. Denk wel dat ik hier naartoe ga. |
|
|
| M5 |
mjaa... raad es wie de trotse bezitter is van een oud 'goedkoop' kaartje ? :D :D
maare.. tering wat een line-up... khad ut absoluut niet meer verwacht!
wordt leuk feestje daaro :D |
|
|
| New Wave |
| damn, ik wil ook, wie gaat er mee....rot maar op met dat qontact(of wel feest er dan ook moge zijn van q-dance) |
|
|
| Optimus |
| nee hoer, mee naar Qontact jij:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmzzzz, Qontact of dit?:eek: |
Moeilijk te zeggen zolang de line-up van Qontact nog nie bekend is... Maar zoals ik in een andere thread ook al zei... Denk toch dat ut Qontact wordt... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
nee hoer, mee naar Qontact jij:p |
Slet je bent niet goed bij je hoofd!!!!
2 Techno grootmachten BACK2BACK
4 UUR LANG KEIHRAD BEUKEN!!!
Als je een keer naar Awakenings wil dan moet je bij deze zijn....
Damn.....ga een beetje naar trancenichtenfeest als ik uberhard ken beuken.
qontact is history!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Slet je bent niet goed bij je hoofd!!!!
2 Techno grootmachten BACK2BACK
4 UUR LANG KEIHRAD BEUKEN!!!
Als je een keer naar Awakenings wil dan moet je bij deze zijn....
Damn.....ga een beetje naar trancenichtenfeest als ik uberhard ken beuken.
qontact is history!! |
:eek: |
|
|
| T.H.C. |
| Tering ja....ik ben overtuigd, nu kijken wie ik meekrijg. |
|
|
|
|