return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
TA of PF ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
zonder twijfel TA!!

tis hier (vinnik) gezelliger en op parties ist helemaal feest!! PF heb ook zo zn voordelen.. zo zit dr een meisje in de bus die daar al jaaaaren zit en net zon party-er blijkt als ik :p en die partyagenda/fotoos roeleren ook wel, maar de community vinnik gewoon minder relaxed... zekers als je dan van die (ik gebruik het woord maar even :D ) 'kansloze' topics ziet als: 'trance: BAH' en sommige echt onwaarschijnlijk ondoordachte replies

geldt niet voor iedereen daar trouwes, maar sommigen kunnnen dr wel wat van
New Wave
TA
Nook
TA, omdat ik geen idee heb wat PF is.
Access
quote:
Originally posted by Teknikol
TA, xit niet op PF:p


Idem ...
Optimus
TA
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Optimus
TA


ik ook! hehehee
(massiv zit niet eens op pf )

btw offtopic.. fatte sig optimus b33r:thepirate
John
ik d8 dat pf pim fortuyn was:conf: vond et al zon rare vergelijking..
maar tis duidelijk TA..ben 1 keer op pf geweest maar boeide me niet echt daar:)
ScuL
eigenlijk kromme poll.
je had beter kunnen zeggen:
wie van de TA-ers die óók op PF zit geeft de voorkeur aan TA óf PF.
;)
eieregooie
Ben geen lid van PF maar kijk er wel zo nu en dan... Vooral die fotows zijn goed geregeld! Heb de indruk dat het hier wel gezelliger is, maar zoals ik al zij... ik ben geen insider op PF dus kan ik daar eigenlijk niet over oordelen.

Heb me uit veiligheidsoverwegingen maar niet aangemeld op PF, want ik ken mezelf... dan zit ik weer in ieder thread te posten en dan zit ik helemaal de hele dag op de fora... :D

Hou ut wel lekker bij TA :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by eieregooie
Ben geen lid van PF maar kijk er wel zo nu en dan... Vooral die fotows zijn goed geregeld! Heb de indruk dat het hier wel gezelliger is, maar zoals ik al zij... ik ben geen insider op PF dus kan ik daar eigenlijk niet over oordelen.

Heb me uit veiligheidsoverwegingen maar niet aangemeld op PF, want ik ken mezelf... dan zit ik weer in ieder thread te posten en dan zit ik helemaal de hele dag op de fora... :D

Hou ut wel lekker bij TA :)


mafkees :D

moet je ook niet midden in de nacht doen :p

Jappio
TA, pf is wel mooi om te zien wat voor feesten er komen, maar de sfeer met TA-ers (op feesten) is ongeevenaard :) TA 0wnt :D
eieregooie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
mafkees :D

moet je ook niet midden in de nacht doen :p

Wat zei je? :D :p

Tijd om te slapen... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement