|
TA of PF ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Blik
duidelijk TA dus hè
(en ja ik kom af en toe ook op PF) |
Idem hiero!! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Eye-Riz |
TA. Kom tegenwoordig wel eens op PF omdat er iets over Nexus was, afgelopen zomer (en ja, dan word je nieuwsgierig!)
Dr wordt wel meer gepost, maar of je daar wat aan hebt..? t merendeel kaffert elkaar af, veel mensen die elkaar niet respecteren, en het is daar echt hard harder hardst. anders tel je niet mee. |
|
|
| franzelare |
| He Dr. Kuipers Shop meetings van PF zijn cool man! |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by franzelare
He Dr. Kuipers Shop meetings van PF zijn cool man! |
Een zwembad meeting lijkt me dan toch weer leuker :p |
|
|
| mantisnl |
what de fok is PF nou weer:conf:
je kan ut toch ook gewoon noemen bij de normale naam, door die afkortingen snappen d`r n paar mensen nix van:o |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by mantisnl
what de fok is PF nou weer:conf:
je kan ut toch ook gewoon noemen bij de normale naam, door die afkortingen snappen d`r n paar mensen nix van:o |
partyflock |
|
|
| mantisnl |
| ok ok.. en dat is dan weer n forum of wat? |
|
|
| magrec |
WEAKLINK!!!!!!
whaha die lui hebben iig humor :p lol hoe ze PF op de korrel nemen :p
whehe
www.weak-link.nl |
|
|
| basvh |
TA,
al zijn er wel veel mooie vrouwen op PF, maar TA is gezelliger en kom er vanaf morgen al 2 jaar. |
|
|
| mantisnl |
koel thnx!
nu kunnen d`r tenminste n paar meer meepraten;) |
|
|
| Optimus |
| 1 meer bedoel je:D |
|
|
|
|