|
TA of PF ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| quote: | Originally posted by ScuL
eigenlijk kromme poll.
je had beter kunnen zeggen:
wie van de TA-ers die óók op PF zit geeft de voorkeur aan TA óf PF.
;) |
was dat nog niet duidelijk dan?:conf:
(hoe kun je nou zeggen wat je leuker vind als je niet bij allebei komt?) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat zei je? :D :p
Tijd om te slapen... :) |
ZIEK zeg, zit je echt de hele nacht achter de comp of heb je last van slaapwandelen? :p |
|
|
| arjoderoon |
k ken dat hele pf niet :)
partyfockers. haha wel leuk verzonnen! |
|
|
| NILA.NL |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
k ken dat hele pf niet :)
partyfockers. haha wel leuk verzonnen! |
Idd, nog nooit van PF gehoord, kan iemand die het wel kent, uitleggen wat(neem aan een forum?!?!) en waar(link?!?!) het is??? :conf: |
|
|
| TranceFool |
| Ik zit nie op PF, weles gekeken voor data ed. erg handig, forum kennik nie, sta volgens mij ook nie geregistreerd. Zit nu bijna 2 jaar op TA en wilde ff zeggen dat ik er trots op ben whaha :p |
|
|
| stefv |
ik ben toch ook maar voor TA gegaan,
kep geen id wat PF zou zijn... |
|
|
| Cosmic Guy |
| TA, lijkt me duidelijk. Op PF kom ik weinig, meestal alleen voor de party-reports, partyfoto's en party-agenda. Forummen doe ik alleen hier:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Vond PF eerst beetje wazige community met shopmeetings, zwembadmeetings... :conf:
Maar ja als "hardstyle addict" boeit me dat forum de afgelopen maanden gewoon wat meer :)
En 1 heel groot voordeel: veel mooie dames :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
ZIEK zeg, zit je echt de hele nacht achter de comp of heb je last van slaapwandelen? :p |
Whehehe... ik ben gewoon nie wijs :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by total woot
was dat nog niet duidelijk dan?:conf:
(hoe kun je nou zeggen wat je leuker vind als je niet bij allebei komt?) |
bij mij was het wel duidelijk.
maar aan de uitslag te zien stemmen ook een hoop TA-ers voor TA die PF helemaal niet kennen. :D |
|
|
| Blik |
duidelijk TA dus hè
(en ja ik kom af en toe ook op PF) |
|
|
|
|