return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אתמול היה טוב (pg. 2)
View this Thread in Original format
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
ואתם אומרים שאני ספאמר

חחחח שירשמו שטויות חופשי
אזמה
הם מחקו לי המלצות לשירים.. לא יפה
וראסמי שתומאס פאג

ואם כבר מדברים על פאגז...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2185473,00.html
כנסו ותראו מה זה פאג אמיתי וגם פדופיל
פדופאגגגגג
MoSH_MaN
תומאס חרא

ממש חרא

פעם אחרונה שראיתי אותו
היה לי חשק להכניס לו אגרוף
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תומאס חרא

ממש חרא

פעם אחרונה שראיתי אותו
היה לי חשק להכניס לו אגרוף


יש מישהו שאין לך עצבים עליו? נראה לי ההרפס על הזין שלך מעלה לך ת'כריזה...
MoSH_MaN
למה נראה לכם שזה שלי

סתם חיפשתי תמונה........

מפגרים



הוא מתקלט כמו הומו

שם שיר מעבירבאמצע למשהו אחר

הומו פשוט
itamarsan
שיהיה לך בהצלחה אח שלייי ובאמת תגיד לתומאס שהוא חרא של די ג'יי לא נהנייי ויפתח להקה של הומאים ג'ינג'ים :):):):):)
luckystrike
ראסמי תומאס הומו !
בלי כל קשר מזל טוב

תמסור לתומאס ד"ש מיוליה מושקין
...
אחי הוא יבין כבר אל תדאג
eXeTik
אם כבר מדברים, הוא תיקלט אתמול באננס (לא שידעתי שהוא יהיה שם) בקיצור...
א-י-ן ע-ל-י-ו ! ! ! !
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
אם כבר מדברים, הוא תיקלט אתמול באננס (לא שידעתי שהוא יהיה שם) בקיצור...
א-י-ן ע-ל-י-ו ! ! ! !



תאמין לי שאתה מוזר
Sniper
תומאסס זה אחד התקליטנים הכי מסחריים שיכול להיות
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תאמין לי שאתה מוזר


אמר הבנאדם ששם פה תמונות של זין עם הרפס :nervous:

quote:
Originally posted by Sniper
תומאסס זה אחד התקליטנים הכי מסחריים שיכול להיות


איך בדיוק הוא ממסוחר?! תשמע סט שלו ותראה שאתה לא מזהה 75% ממה שהוא שם
הוא גם לא משדר בשום מקום, ולא שיך לשום חברת הפקות חוץ מ"מוזיקה מיוחדת" שזה של המשפחה שלו והוא לא נחשב כשכיר שם
אז בוא תזביר לי איך הוא ממוסחר

DjChook
אני עדיין לא מבין מה אתם בוכים ?

תאימנו לי שהקהל שהוא מנגן אליו, יעני אנשים בגיל שלנו, וגם תראו את החברים שלכם שיעני פחות מבינים בשירים והכל

ברור שהם מעדיפים לשמוע שירים שהם מכירים ותהלהב שהם מזהים את הקטעים ושרים את המילים

ורונן התכוונו שיעני תומאס עדיין שם
HORIZON
ואת
MELT TO THE OCEAN

אבל כל דיג'יי שסתם מנגן עדיין שם אותם
יעני רזידנטים של מקומות
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
אני עדיין לא מבין מה אתם בוכים ?

תאימנו לי שהקהל שהוא מנגן אליו, יעני אנשים בגיל שלנו, וגם תראו את החברים שלכם שיעני פחות מבינים בשירים והכל

ברור שהם מעדיפים לשמוע שירים שהם מכירים ותהלהב שהם מזהים את הקטעים ושרים את המילים

ורונן התכוונו שיעני תומאס עדיין שם
HORIZON
ואת
MELT TO THE OCEAN

אבל כל דיג'יי שסתם מנגן עדיין שם אותם
יעני רזידנטים של מקומות


זה לא ממוסחר- זה קלאסיקות
ואתמול שמעתי את הסט שלו ולא זיהיתי מינימום 50% ממה שהוא שם
וגם כשהוא שם איזה משהו ידוע זה בול במקום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement