|
אתמול היה טוב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואתם אומרים שאני ספאמר |
חחחח שירשמו שטויות חופשי
אזמה
הם מחקו לי המלצות לשירים.. לא יפה
וראסמי שתומאס פאג
ואם כבר מדברים על פאגז...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2185473,00.html
כנסו ותראו מה זה פאג אמיתי וגם פדופיל
פדופאגגגגג |
|
|
| MoSH_MaN |
תומאס חרא
ממש חרא
פעם אחרונה שראיתי אותו
היה לי חשק להכניס לו אגרוף |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תומאס חרא
ממש חרא
פעם אחרונה שראיתי אותו
היה לי חשק להכניס לו אגרוף |
יש מישהו שאין לך עצבים עליו? נראה לי ההרפס על הזין שלך מעלה לך ת'כריזה... |
|
|
| MoSH_MaN |
למה נראה לכם שזה שלי
סתם חיפשתי תמונה........
מפגרים
הוא מתקלט כמו הומו
שם שיר מעבירבאמצע למשהו אחר
הומו פשוט |
|
|
| itamarsan |
| שיהיה לך בהצלחה אח שלייי ובאמת תגיד לתומאס שהוא חרא של די ג'יי לא נהנייי ויפתח להקה של הומאים ג'ינג'ים :):):):):) |
|
|
| luckystrike |
ראסמי תומאס הומו !
בלי כל קשר מזל טוב
תמסור לתומאס ד"ש מיוליה מושקין
...
אחי הוא יבין כבר אל תדאג |
|
|
| eXeTik |
אם כבר מדברים, הוא תיקלט אתמול באננס (לא שידעתי שהוא יהיה שם) בקיצור...
א-י-ן ע-ל-י-ו ! ! ! ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אם כבר מדברים, הוא תיקלט אתמול באננס (לא שידעתי שהוא יהיה שם) בקיצור...
א-י-ן ע-ל-י-ו ! ! ! ! |
תאמין לי שאתה מוזר |
|
|
| Sniper |
| תומאסס זה אחד התקליטנים הכי מסחריים שיכול להיות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תאמין לי שאתה מוזר |
אמר הבנאדם ששם פה תמונות של זין עם הרפס :nervous:
| quote: | Originally posted by Sniper
תומאסס זה אחד התקליטנים הכי מסחריים שיכול להיות |
איך בדיוק הוא ממסוחר?! תשמע סט שלו ותראה שאתה לא מזהה 75% ממה שהוא שם
הוא גם לא משדר בשום מקום, ולא שיך לשום חברת הפקות חוץ מ"מוזיקה מיוחדת" שזה של המשפחה שלו והוא לא נחשב כשכיר שם
אז בוא תזביר לי איך הוא ממוסחר |
|
|
| DjChook |
אני עדיין לא מבין מה אתם בוכים ?
תאימנו לי שהקהל שהוא מנגן אליו, יעני אנשים בגיל שלנו, וגם תראו את החברים שלכם שיעני פחות מבינים בשירים והכל
ברור שהם מעדיפים לשמוע שירים שהם מכירים ותהלהב שהם מזהים את הקטעים ושרים את המילים
ורונן התכוונו שיעני תומאס עדיין שם
HORIZON
ואת
MELT TO THE OCEAN
אבל כל דיג'יי שסתם מנגן עדיין שם אותם
יעני רזידנטים של מקומות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני עדיין לא מבין מה אתם בוכים ?
תאימנו לי שהקהל שהוא מנגן אליו, יעני אנשים בגיל שלנו, וגם תראו את החברים שלכם שיעני פחות מבינים בשירים והכל
ברור שהם מעדיפים לשמוע שירים שהם מכירים ותהלהב שהם מזהים את הקטעים ושרים את המילים
ורונן התכוונו שיעני תומאס עדיין שם
HORIZON
ואת
MELT TO THE OCEAN
אבל כל דיג'יי שסתם מנגן עדיין שם אותם
יעני רזידנטים של מקומות |
זה לא ממוסחר- זה קלאסיקות
ואתמול שמעתי את הסט שלו ולא זיהיתי מינימום 50% ממה שהוא שם
וגם כשהוא שם איזה משהו ידוע זה בול במקום... |
|
|
|
|