return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אתמול היה טוב (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
מה זה משנה
גם אני אוהב להיות במסיבות שלו וזהו:)
YuVaL
חחחחחחחח...
הייתי אתמול בפסק זמן...
מסיבה חמודה לאללה

קיצר תומאס כזה עולה...
מתחיל עם טראנסים צעצוע
אני וחברים שלי מתים מרוב שעמום...
הוא עדיין מנגן טראקים כמו
IM UR DJ DJ DJ DJ...
יכול להיות שזה בגלל שזו הייתה מסיבת תיכוניסטים או משהו לא יודע
אבל היה דיי עלוב שהוא תקלט
אבל הוא שם
JURGEN VRIES - THE THEME (DUMONDE MIX)
אז סלחתי לו
;)
Scorchio
נסעת מגדרה להרצליה?!?!?!
בשביל פסק זמן המועדון המעפן הזה
NaOren
quote:
Originally posted by Scorchio
נסעת מגדרה להרצליה?!?!?!
בשביל פסק זמן המועדון המעפן הזה


חחחחחחחחחחחחח
ראסמיייייייייייי
YuVaL
חחחחחחחחח
לא צח גדרה זה לא בנגב ינעל
:P

דווקא היה נחמד
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
זה לא ממוסחר- זה קלאסיקות



אחי קח את זה בחזרה !!!
מהההההר !!!!
MELT INTO THE OCEAN = CLASKIA ?????!?!???

מילא אקספלוריישן אבל מלט ???
בחייים לא !!!
DjChook
חחחחחחחחחח פסק זמן, אוי יובל אתה חווה את הילדות של כולנו פה היום
חחח :)
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי קח את זה בחזרה !!!
מהההההר !!!!
MELT INTO THE OCEAN = CLASKIA ?????!?!???

מילא אקספלוריישן אבל מלט ???
בחייים לא !!!


מלט זה קלאסיקה, זה שכולם נגנבו על זה רק מוכיח שזה טראק טוב
אבל מבחינת המיסחור של זה לא מיסחרו את זה בגרוש, בחיים שלי לא יצא לי לשמוע אותו אפילו ברדיו
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
מלט זה קלאסיקה, זה שכולם נגנבו על זה רק מוכיח שזה טראק טוב
אבל מבחינת המיסחור של זה לא מיסחרו את זה בגרוש, בחיים שלי לא יצא לי לשמוע אותו אפילו ברדיו


אחי אני נותן לך שוב הזדמנות
קח את זה בחזרה !
מה אתה גנוב ???!!!?!?!?

לא מיסחרו את זה בגרוש ?????????????????
דבר ראשון שמו את זה פוווול ברדיו !
דבר שני יש עדיין - כמעט 3 שנים אחרי שיצא הטראק דיסקוטקים
ששומעים אותו פעמיים באותו ערב !!!
זה נקרא למסחר !!!
להשמיע את אותו טראק עם המלודיה המאוסה הזאת עד שהוא יוצא
מהתחת !
זה והשני שרשמת
HORIZONS
שתי הטראקים הכי ממוסחרים ששמעתי
יותר מ
SANDSTORM
אפילו
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אני נותן לך שוב הזדמנות
קח את זה בחזרה !
מה אתה גנוב ???!!!?!?!?

לא מיסחרו את זה בגרוש ?????????????????
דבר ראשון שמו את זה פוווול ברדיו !
דבר שני יש עדיין - כמעט 3 שנים אחרי שיצא הטראק דיסקוטקים
ששומעים אותו פעמיים באותו ערב !!!
זה נקרא למסחר !!!
להשמיע את אותו טראק עם המלודיה המאוסה הזאת עד שהוא יוצא
מהתחת !
זה והשני שרשמת
HORIZONS
שתי הטראקים הכי ממוסחרים ששמעתי
יותר מ
SANDSTORM
אפילו


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב... אין לי כוח להתווכח, אני מנצל את ההזדמנות ולוקח את זה חזרה

בכל מקרה גלשנו קצת- לא משנה מה, תומאס תותח!

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
נסעת מגדרה להרצליה?!?!?!
בשביל פסק זמן המועדון המעפן הזה



זה ברמת השרון

ולא נורא העיקר שהוא נהנה
Hell_Copter
חחחח פסק זמן
המסיבות מספר 1 בשרון לווניקים :D
איזה מקום מסריח...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement