return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אתמול היה טוב (pg. 4)
View this Thread in Original format
oDrori
ואני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לנצל את כל האנשים בפורום שהייתי שותף בשינוי הנושא של הטרד שלהם... ראסמי ביאוס אימים
MoSH_MaN
שורה תחתונה תומאס מסריח

עזבו רונן ילד במשבר


עדיף שתמשיך ללמוד להשלמות :p

j/k
Ariels
public domain - operation blade
הכי ממוסחר בארץ
DjChook
בטח יותר מלאסגו
ולאסגו בשבילי זה כל השירים האלה שלה ושל סילבר

זה שירים שהרבה סוגים של אנשים אוהבים

את
PUBLIC DOMAIN
אונסים בכל סוג מוזיקה

וזה ככ שיר מטומטם של ערסים :)
GLoBaL-MUZiK
סליחה על ההצתה המאוווווווווד מאוחרת

מזלללללללללללללללללללל טוב
סוף סוף המעניינים מתחילים לזוז, אני שמח בשבילך
רק אל תשכח אותי שתהיה מפורסם.......תארגן לי להיות איזה שומר סף או משהו
:haha: :haha: :haha: :haha:

שיש אירוע או משהו תרים טלפון ואני יבוא........:D
?ומה נסגר אם המקלט מאחורי הקוסמוס?? יש כבר
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שורה תחתונה תומאס מסריח

עזבו רונן ילד במשבר


עדיף שתמשיך ללמוד להשלמות :p

j/k


אלוהים יעזור לך עם היציאות שלך
אינשאללה!
oDrori
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
סליחה על ההצתה המאוווווווווד מאוחרת

מזלללללללללללללללללללל טוב
סוף סוף המעניינים מתחילים לזוז, אני שמח בשבילך
רק אל תשכח אותי שתהיה מפורסם.......תארגן לי להיות איזה שומר סף או משהו
:haha: :haha: :haha: :haha:

שיש אירוע או משהו תרים טלפון ואני יבוא........:D
?ומה נסגר אם המקלט מאחורי הקוסמוס?? יש כבר


בטח אחי :) יש לך מקום שמור לידי ;)
המקלט מסתדר תוך שבוע-שבועיים אני מקווה...


quote:
Originally posted by Ariels
public domain - operation blade
הכי ממוסחר בארץ

לא יודע מה איתך אחי, אני מסחרי גאה
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
לא יודע מה איתך אחי, אני מסחרי גאה
;)


אם כבר אחי אז אתה ממוסחר גאה...
מסחרי אתה לא יכול...
ומסחרית אם תגדל קצת אולי תהיה
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ומסחרית אם תגדל קצת אולי תהיה

תראו מי שמדבר
;)

quote:
Originally posted by guetag
Supreme tranceaddict

תגידו איך אני משנה את זה?


שככה יהיה לי טוב איזה קפיצת נושא בוטה...
אחרי שיש לך 500 פוסטים אתה לוחץ על
profile
למעלה בצד ימין ויש לך
custom user status
איפשהו שאתה יכול למלא
nesher
גם לי הייתה בעיה כזאתי
שהיה לי 500 ואפילו 600
עד שהיה לי
אבל זה הסתדר בסוף

Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
יש לי כבר 600 ואני לא רואה אפשרות כזאת עדיין....
ומצטער שזה נושא אחר :p


אם אני לא טועה צריך לא רק 500 פוסטים אלא גם ותק של חצי שנה לפחות בפורום
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אני לא טועה צריך לא רק 500 פוסטים אלא גם ותק של חצי שנה לפחות בפורום


ואללה אני לא בטוח
אולי שינו את זה
פעם הספיק רק מעל 500 או משהוא כזה של פוסטים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement