|
אתמול היה טוב (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| ואני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לנצל את כל האנשים בפורום שהייתי שותף בשינוי הנושא של הטרד שלהם... ראסמי ביאוס אימים |
|
|
| MoSH_MaN |
שורה תחתונה תומאס מסריח
עזבו רונן ילד במשבר
עדיף שתמשיך ללמוד להשלמות :p
j/k |
|
|
| Ariels |
public domain - operation blade
הכי ממוסחר בארץ |
|
|
| DjChook |
בטח יותר מלאסגו
ולאסגו בשבילי זה כל השירים האלה שלה ושל סילבר
זה שירים שהרבה סוגים של אנשים אוהבים
את
PUBLIC DOMAIN
אונסים בכל סוג מוזיקה
וזה ככ שיר מטומטם של ערסים :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
סליחה על ההצתה המאוווווווווד מאוחרת
מזלללללללללללללללללללל טוב
סוף סוף המעניינים מתחילים לזוז, אני שמח בשבילך
רק אל תשכח אותי שתהיה מפורסם.......תארגן לי להיות איזה שומר סף או משהו
:haha: :haha: :haha: :haha:
שיש אירוע או משהו תרים טלפון ואני יבוא........:D
?ומה נסגר אם המקלט מאחורי הקוסמוס?? יש כבר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שורה תחתונה תומאס מסריח
עזבו רונן ילד במשבר
עדיף שתמשיך ללמוד להשלמות :p
j/k |
אלוהים יעזור לך עם היציאות שלך
אינשאללה! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
סליחה על ההצתה המאוווווווווד מאוחרת
מזלללללללללללללללללללל טוב
סוף סוף המעניינים מתחילים לזוז, אני שמח בשבילך
רק אל תשכח אותי שתהיה מפורסם.......תארגן לי להיות איזה שומר סף או משהו
:haha: :haha: :haha: :haha:
שיש אירוע או משהו תרים טלפון ואני יבוא........:D
?ומה נסגר אם המקלט מאחורי הקוסמוס?? יש כבר |
בטח אחי :) יש לך מקום שמור לידי ;)
המקלט מסתדר תוך שבוע-שבועיים אני מקווה...
| quote: | Originally posted by Ariels
public domain - operation blade
הכי ממוסחר בארץ |
לא יודע מה איתך אחי, אני מסחרי גאה
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
לא יודע מה איתך אחי, אני מסחרי גאה
;) |
אם כבר אחי אז אתה ממוסחר גאה...
מסחרי אתה לא יכול...
ומסחרית אם תגדל קצת אולי תהיה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומסחרית אם תגדל קצת אולי תהיה |
תראו מי שמדבר
;)
| quote: | Originally posted by guetag
Supreme tranceaddict
תגידו איך אני משנה את זה? |
שככה יהיה לי טוב איזה קפיצת נושא בוטה...
אחרי שיש לך 500 פוסטים אתה לוחץ על
profile
למעלה בצד ימין ויש לך
custom user status
איפשהו שאתה יכול למלא |
|
|
| nesher |
גם לי הייתה בעיה כזאתי
שהיה לי 500 ואפילו 600
עד שהיה לי
אבל זה הסתדר בסוף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
יש לי כבר 600 ואני לא רואה אפשרות כזאת עדיין....
ומצטער שזה נושא אחר :p |
אם אני לא טועה צריך לא רק 500 פוסטים אלא גם ותק של חצי שנה לפחות בפורום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אני לא טועה צריך לא רק 500 פוסטים אלא גם ותק של חצי שנה לפחות בפורום |
ואללה אני לא בטוח
אולי שינו את זה
פעם הספיק רק מעל 500 או משהוא כזה של פוסטים |
|
|
|
|