return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
רשימת מוזמנים למסיבת יום הולדת שלי
View this Thread in Original format
Sniper
אוקיי בעזרת השםםםם שבוע מהיוםם אני עושה תמסיבה שלי במועדון האסקייפ
באיזור תעשיה הישן , נתניה

בכניסה יעמוד בן אדם עם רשימת מוזמנים ככה שאני צריך לדעת בדיוק מי בא ומי לא שאני יצרף אותו לרשימה לקחת בחשבון שעד יום שאני אני מצרף אחרי
זה מצטער מאודד

פרטים
כניסה 20 שקלים חדשים
שתיה חופשית לא תיהיה הרבה שתיה חריפה
תיהיה שתיה חריפה אבל זה יהיה ממש קצת כי אני לא רוצה שאנשים יתפסו לי שם סאטלה חרפה ואז יהרסו תמסיבה (מנסיון) ו
תקליטנים עדיין לא יודע
יש מצב שצח ינגן שם סט אבל לא בטוח זה רק השארה כרגע

ממממממ ערסים אני מקווה שלא יהיו כי אני עושה את זה עם עוד חבר שלי מהכיתה שיש לו נטייה קטנה לערסיות אבל רק לפעמים
אז נקווה מאוד שהוא לא יביא תחברה הערסים שלו למרות שהוא הבטיח לי שהוא לא יביא

נ.ב
אפשר לבוא עם חברות רק להגיד לי לצרף לרשימה
וכמו שאמרתי יום שני הרשימה סגורה
eXeTik
לא בשבילי
אבל בכל מקרה- בהצלחה גבר, תספר איך הלך
HyPeRSoNiC
סוף סוף אחי!!!!!!!!
זה יום שבת??
אם זה שבת אז לא בטוח שאני יכול לבוא
אם זה שישי אני מאה אחוז בא


בכל מקרה, אני רוצה לנסות לארגן מונית גדולה לשם שתכלול את:
איתמר, שגיא מזכרת בתיה, יובל, חברה שלי, ואותי

אז שגיא ויובל, טלפונים בבקשה!!!!

ואלעד, שישי או שבת?
ובאיזה שעה?????
Sniper
זה יוצא יום שבת
26/10
שעה 9 ככה אני מתחיל להכניס אנשים

אני מבין שלא יבואו אנשים אם ככה מגיבים בינתיים
חפיף לא נורא..

ממ תודה גילי

האינטרנט שלי על הפנים ככה שאם אני לא יהיה פה הרבה בזמן הקרוב אז סימן שאין לי ביכלל אינטרנט
itamarsan
אחייי תגיד לי איך המועדון קטן או גדול ואיזו אוכלוסיה תיהיה שם ובנות וכול מה שקשור אחי
HyPeRSoNiC
ואללה בן אדם אין לי מושג אם אני יבוא
אני יגיד לך מה
תן לי ת'טלפון שלך
אני כבר יודיע לך
עד יום שני תהיה לך תשובה
מבטיח

פשוט לא נראה לי שההורים שלי ירשו לי לצאת יום שבת בגלל הלימודים
וגם גיליתי שהמונית יוצא עסק לא זול

איתמר! דבר עם אבא שלך!!!!!!!!!

בקיצור, מה המספר שלך, אלעד?
אני כבר יודיע לך
DjChook
ואלה נתניה זה רחוק מדי אחי

תעשה חיים
oDrori
קודם כל, אני אבוא בכיף אם תהיה י הסעה\החזרה, אני מניח שזה תלוי ברעננים....

ב' כל, מה הגיל של החבר'ה שלך... אני לא משתוקק להרגיש כמו התינוק של במבה
Vortex_SA
הטל' שלי זה
054-558574
אבל זה יום שבת... אולי תנסה להזיז את זה יום אחורה אחי?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
הטל' שלי זה
054-558574
אבל זה יום שבת... אולי תנסה להזיז את זה יום אחורה אחי?


ראסמי אחי
אם זה שישי אני כמעט מאה אחוז בא!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ושגיא, הנה המספר שלי
058-724047

b in touch..........

YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
קודם כל, אני אבוא בכיף אם תהיה י הסעה\החזרה, אני מניח שזה תלוי ברעננים....

ב' כל, מה הגיל של החבר'ה שלך... אני לא משתוקק להרגיש כמו התינוק של במבה


חחחחחחחחחחחח
LoL
Vortex_SA
אגב, אם אני יבוא אני יוכל לתת סט אם תרצה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement