return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Het is nu wel een beetje over met trance.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Teknikol
quote:
Originally posted by magrec

Ik denk alleen dat techno altijd een constante groep liefhebbers heeft gehad alleen omdat er telkens meer mensen dance muziek ontdekken, komen er bij alle stijlen telkens meer fans bij. Toch heeft techno een iets meer ontoegangkelijkere sound en zal het zeker niet zoiets worden als trance. Dat het populairder wordt dat zeker maar dat komt omdat house in het algemeen populairder werd.


dat maakt niet uit, wie had 20 jaar geleden ged8 dat house populair ging worden
Blik
helaas moet ik het er wel een beetje mee eens zijn, ik heb de afgelopen volgens mij GEEN ENKEL leuk trance-nummer meer gevonden.....:whip: :whip:

ik hou niet van progressive/techno, hardstyle vind ik wel leuk voor ff maar ook niet lang...

:nervous: :nervous:
eieregooie
Och, er zijn best nog wel leuke nieuwe trancers hoor... Alleen minder commerciele meuk volgens mij... en dat is naar mijn idee alleen maar goed...
Biohazard
er zijn zat goede trance releases, vooral in de progressive hoek :)

Ik vind trouwens dat Hardstyle een beetje een 'zwabber' muzieksoort is, sorry dat ik het zeg mar zo denk ik erover
techno:logy
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven. Hardstyle word natuurlijk weer razend populair
magrec
quote:
Originally posted by techno:logy
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven. Hardstyle word natuurlijk weer razend populair


was er in 1972 ook al techno?
kreischer2000
quote:
Originally posted by techno:logy
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven. Hardstyle word natuurlijk weer razend populair


jongen jongen relax:rolleyes:

hij doelt vast op een of ander pink floyd nummer

waar hij trouwens zelf niks van meegemaakt heeft aangezien ie pas 16 is:p
Optimus
quote:
Originally posted by techno:logy
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven. Hardstyle [/b]word natuurlijk weer razend populair



Wat een spelfouten... geen hoofdletters, geen komma's:D
Hadstyle is al in. En techno wordt wél populairder, een goed voorbeeld ervan is Teqnology, het was 2 jaar geleden bijna ondenkbaar om een groot commercieel technofeest neer te kunnen zetten.
magrec
tsja optimus heeft wel gelijk :)
New Wave
quote:
Originally posted by techno:logy
techno word in? rot toch op jongens. Techno is al 30 jaar underground, en zal ook zo blijven.


Hey paard, haal die kleppen voor je ogen weg !!

techno:logy
Okey okey, mischien word het wel wat commercieeler, ik hoop meer van niet. Als ik aan klasgenoten van mij techno laat horen, zeggen ze allemaal van: "Eentonige rotzooi!!!." (al kan dat natuurlijk snel omslaan, stelletje meelopers)
En trouwens, dat trance langzaam wat minder werd had je twee jaar geleden al kunnen voorspellen maar toch wilden niemand er wat van weten (zoals ik net las, heb het zelf niet meegemaakt) en nu: TADAA!!!
magrec
DUh,

Dat muziekstijlen op een moment in populariteit dalen is altijd al geweest, daarnaast zijn er weer andere stijlen die weer populairder worden.


(tis net als in de economie, een hele tijd goed dan weer slecht dan weer goed)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement