return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Het is nu wel een beetje over met trance....
View this Thread in Original format
magrec
Weinig interessante releases, weinig interessante feesten volledig gabaseerd op trance(trance-energy?? :p)


Of zie ik dit verkeerd?

Wat nu populair is:
Hardstyle
techno
hardcore ook weer populairder
franzelare
de aandacht voor trance word idd minder.

Het grote publiek gaat steeds meer naar hardstyle/techno/ezv feesten.
dan word er ook automatisch minder trance gereleased want daar zit het geld niet meer!
Je ziet steeds meer verschillende stijlen op feesten waar soms trance dan tussen zit dat is denk om meer divers publiek te trekken omdat je anders een feest niet vol krijgt.
SnuggLe
Tsja, had ik een tijd geleden toch voorspelt in die topic 'de toekomst van House'??? En toen iedereen mij voor gek uitmaken... Kheb wel gelijk DUS!

Hardstyle is nu een vette hype, maar dat gaat ook wel weer minder worden binnenkort. Techno (/ progressive) worden "in".......

Greetz,
SnuggLe
magrec
Idd, ik riep ook alweer een tijd geleden dat trance dood was nou de reacties die ik toen kreeg :p

Ik denk alleen dat techno altijd een constante groep liefhebbers heeft gehad alleen omdat er telkens meer mensen dance muziek ontdekken, komen er bij alle stijlen telkens meer fans bij. Toch heeft techno een iets meer ontoegangkelijkere sound en zal het zeker niet zoiets worden als trance. Dat het populairder wordt dat zeker maar dat komt omdat house in het algemeen populairder werd.

Alleen weet ik niet hoe lang hardstyle nog echt een hype zal zijn, hardstyle is echt veel sneller groot geworden dan bijvoorbeeld trance daarom denk ik dat het ook sneller "dood" zal gaan ;)
jploveparade
Hardcore wordt weer helemaal in in 2003
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by jploveparade
Hardcore wordt weer helemaal in in 2003


Dat denk ik niet, hardcore is toch aardig ontoegankelijk voor het grote publiek. Ik hou zelf ook best van hardstyle, maar vind hardcore een stap te ver.

Hardcore wordt niet zo groot als hardstyle nu is, is mijn stelling
jploveparade
quote:
hardcore is toch aardig ontoegankelijk voor het grote publiek


1997, 2 hardcore bladen, televisie programma's, EO anti-hardcore campagne, 1 miljoen gabbers, elke twee weken een groot feest.

Mensen willen altijd harder, hardstyle is gewoon 15 BPM te weinig :)
Optimus
quote:
Originally posted by jploveparade
Mensen willen altijd harder, hardstyle is gewoon 15 BPM te weinig :)



hardstyle is gewoon hardcore voor mietjes:D

*flame me babyyyy*
jploveparade
Hardstyle is wel lekker om te mixen en naar te luisteren maar er gaat niks boven hakkuh!



T.H.C.
quote:
Originally posted by magrec

Ik denk alleen dat techno altijd een constante groep liefhebbers heeft gehad alleen omdat er telkens meer mensen dance muziek ontdekken, komen er bij alle stijlen telkens meer fans bij. Toch heeft techno een iets meer ontoegangkelijkere sound en zal het zeker niet zoiets worden als trance. Dat het populairder wordt dat zeker maar dat komt omdat house in het algemeen populairder werd.

Alleen weet ik niet hoe lang hardstyle nog echt een hype zal zijn, hardstyle is echt veel sneller groot geworden dan bijvoorbeeld trance daarom denk ik dat het ook sneller "dood" zal gaan ;)


jij snapt em, ik denk (en hoop :D )ook wel dat techno iets te ontoegankelijk is voor het echte grote pupliek.
Techno is wel veranderd, wat 10 jaar geleden techno genoemd werd heet nu progressive (dus die naam progressive slaat eigenlijk helemaal nergens op,imo iig of heb ik nu teveel gerookt?)....waar gaat dit over...oja, dus ik denk ook wel dat progressive wel een beetje te vergelijken is met techno btt de toegankelijkheid.
De hardstyle hype snap ik echt geen reet van,zo gigantisch inspiratieloos, denk ook wel dat het snel dood zal gaan...

Optimus
quote:
Originally posted by jploveparade


leuk detail, die weggestreepte namen:D
jploveparade
Ik zweer het, het is dat NetX en de rest van de TA's gaan, maar anders kwam ik alleen voor Van Duck ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement