|
X-qlusive??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
ik zal ff een paar eruit halen:
heb van de volgende mensen wat gekregen (zij kunnen dit bevestigen):
Dhr. van der Salm
Dhr. Swennenhuis
Dhr. van Drent
dat was een greep uit de verschillende Donateurs:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by ScuL
Ik ga stampen samen met Kuipers en nog een maat :D |
Wordt zekerz gezellig man :D
Enne met 2 man is geen probleem, volgens mij al genoeg feesten afgestruind met Kolkiewolkie :)
En anders zoek je paar leuke dames om mee te ouwehoeren
*denkt weer terug aan Qlubtempo HMH* :p :p :p
Ik heb trouwens probleem dat weinig lui hier uit dat dorp mee willen.
Maar gelukkig bestaat er nog zo iets als fora he :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Wij gaan ook met een grote groep, is lange tijd geleden dat er weer zo veel maten van me mee gingen, wordt dus 300% zeker een gezellige beuk party! :D :cool: :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik zal ff een paar eruit halen:
heb van de volgende mensen wat gekregen (zij kunnen dit bevestigen):
Dhr. van der Salm
Dhr. Swennenhuis
Dhr. van Drent
dat was een greep uit de verschillende Donateurs:D |
whaha dat zijn dan ook de echte nerds :p ;p :p:tongue2 |
|
|
| total woot |
Al met al hebben we nu dus:
Akira
Scul
dr. Quipers :p
Partyhardy!
total WooT
anyone else?
enneh Raoel, slecht excuus hoor! je gaat toch voor de muziek? (kga al jaren met mn feestmaatje alle feesten af, kvind t juist relaxed met zn 2-en)
Grtzz
WooT |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Wordt zekerz gezellig man :D
Enne met 2 man is geen probleem, volgens mij al genoeg feesten afgestruind met Kolkiewolkie :)
En anders zoek je paar leuke dames om mee te ouwehoeren
*denkt weer terug aan Qlubtempo HMH* :p :p :p
Ik heb trouwens probleem dat weinig lui hier uit dat dorp mee willen.
Maar gelukkig bestaat er nog zo iets als fora he :) |
:D :D
is echt superrelaxed met zn tweeen hoor, zekers als je ongeveer gelijk tegen de dingetjes aankijkt (vroeg binnen en minstens tot het einde blijven oid)... en zorgen dat je meer TA's meet... kheb sommige inmiddels zo vaak gemeet dat ik van ut weekend zelfs helemaal in me uppie naar de eau in den haag ga en daar dat volkie wel tegen kom :) :) en zeker weet dat het een TOPNACHT wordt!!!
kortom raoul: BAAAAAAAAAD excuse :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kheb sommige inmiddels zo vaak gemeet dat ik van ut weekend zelfs helemaal in me uppie naar de eau in den haag ga en daar dat volkie wel tegen kom :) :) en zeker weet dat het een TOPNACHT wordt!!!
|
ja prcies:) ik doe tzelfde |
|
|
| raoel |
Ja ja, maar wij gaan altijd met meerdere naar zo'n party.
Lijkt me persoonlijk veel leuker, maar misschien dat ik het nog eens probeer :D
Stel dat we met zun 2-en nu nog willen gaan, gaat dat volgens mijn og niet eens meer, want het uitverkocht.
Of klopt dat niet?
Edit:
Niet dat wij alsnog willen gaan, maar iemand anders wilde alsnog gaan |
|
|
| total woot |
| volgens de site is t nog niet uitverkocht, wel bijna, denk dat t toch wel weer volle bak wordt in de hmh :D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
volgens Q-dance nieuwsbrief zijn dr nog kaarten verkrijgbaar dus sla je slag zou ik zeggen :)
tzal je iig zeker niet tegenvallen!!! |
|
|
| Akira |
Ik heb er zin om enorm te stampen...de camera's gaan weer mee dus de foto's komen weer op de geweldige site ;)
HOMEPAGE |
|
|
| total woot |
meetinkje dan maar?
ph en ik dachten half 1 balkon, iedereen mee eens? |
|
|
|
|