return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
X-qlusive??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
total woot
quote:
Q-dance site:

X-Qlusive Italy is UITVERKOCHT!

Het X-Qlusive evenement van aanstaande zaterdag is volledig uitverkocht. Mensen die een kaartje hebben bemachtigd, kunnen zaterdag genieten van een unieke hardstyle line up. Maarliest 14 Italiaanse hardstyle toppers zullen in de 'hardstyle music hall' acte de presence geven. Ook kunnen jullie voor het eerst een kijkje gaan nemen in onze zeer X-qlusieve chill out, de Pepsi Stage. Hier kan je genieten van optredens van "Boom Chicago" en chillen met relaxte lounge muziek.

mooooooooi, dat word dus weer ouderwets in de rij kou-lijden :D
(maar dat heb ik er wel voor over)

WooT
Dr. Kuipers
Zal om half 1 ook wel ff langs hoppen dan :D

Daarna maar eens ff wat mensjes van PF meeten en weer verder :p
Akira
eeen meeting zo vroeg???nou dat haal ik dus denk ik niet...maar zoveel man van tranceaddict gaan er toch niet of wel??maar ik heb echt zin om keihard te beuken lekker volle bak gaan :D

als je me ergens ziet spreek me maar gewoon aan :)
ScuL
quote:
Originally posted by total woot
mooooooooi, dat word dus weer ouderwets in de rij kou-lijden :D
(maar dat heb ik er wel voor over)

WooT

dat is dus wel minder.. als er geen tenten staan .

er is namelijk regen voorspeld :(
total woot
quote:
Originally posted by Akira
eeen meeting zo vroeg???nou dat haal ik dus denk ik niet...maar zoveel man van tranceaddict gaan er toch niet of wel??maar ik heb echt zin om keihard te beuken lekker volle bak gaan :D

als je me ergens ziet spreek me maar gewoon aan :)

en we herkennen je aan....????

(ik heb een knalrode polo aan met op de rug een draaitafel afgebeeld)
Akira
als je nou ff op mijn site kijkt...dan weet jemeteen hoe ik er uit zie er zijn nou eenmaal niet zo veel chinezen op zo'n feestje...hehehe
KIjk maar op qlimaxfoto's staan een hoop brakke foto's van mij
Gr.
Jason
total woot
hehe moet inderdaad wel lukken dacht ik zo :D

hoe ik eruit zie: http://www.tranceaddict.com/forums/...71&pagenumber=2

grtzz
WooT
Dr. Kuipers
Ben nu binnen!

Gaat al lekker hard hier! :D

CYA maybe @ meeting!
total woot
ben ook binnen, kwam ph al tegen (lekker wazig) we gaan experimenteren......:D:D:D

c ya @ da meeting :)

WooT
total woot
JAMMER!!! meeting compleet in de soep gelopen, scul: geen idee hoe die kerel eruit ziet.... en akira: als je erop gaat letten lopen er heel veel chinezen rond hier......

dus: als iemand dit leest: heb met kuipers en ph afgesproken om 2 uur rechts voor bij het podium,

als iemand dit leest die hun nob nr heeft, sms ff aub

dr is hier nu een pf meeting (sta tussen zo'n 200 man) en ik voel me ineens heel klein.......

mzl
WooT

total woot
tis nu twaalf uur en ben net thuis (en zeg maar nog niet in staat te gaan slapen...:eyes: ) dus vandaar dit verslag:

ben gisteravond met 3 vrienden eerst ff wat wezen eten toen de trein gepakt, en jawel:we hoefden niet eens over te stappen!
dus ruim 2 uur later lopen we naar de HMH waar dus echt een GIGANTISCHE RIJ voor de tent die voor de deur stond.
Een van mn maten loopt te balen en loopt weg, hij ziet dat er aan de andere kant van de tent ook poortjes zijn, maar daar stond helemaal niemmand. Dus wij lopen om de tent, en we waren binnen. tot zover zat alles wel mee, we lopen naar binnen staan lekker te beuken, kijk ik om, staat partyhardy naast me, feestje begon gezellig dus, enneh eigenlijk was de hele nacht echt super.

Was wel lachen, wij stonden daar om 7 uur(6 uur wintertijd)allemaal te balen omdat het feest voobij was, komt er een of andere kerel t podium op en die vraagt "of we er nog een uurtje bij willen" en dat kregen we dus! laatste setje was dus niet Technoboy (die overigens wel weer een meesterlijk beuksetje wist op te bouwen) maar van Super Marco May, en de tering, wat kan die gozer draaien, bij technoboy stond iedereen aan t eind een beetje stil, en die kerel had binnen 10 minuten de HELE zaal weer volop aan t stampen.
Hij draaide gewoon echt heel strak, foutloos aan elkaar plakken van platen maar wel in een seconde, dus niet inmixen, gewoon 1 aan, 2 uit.
hij draaide eigenlijk de beste platen die vannacht waren voorbijgekomen.

verder dus lekker met Partyhardy (zelfs zonder drugs knetterleip
:) ) en die hele groep feestmaatjes van m, dr. kuypers nog wel n paar keer gezien, Akira helemaal misgelopen, ik sta met PH op dat balkon, en wij zagen niet een chinees, we zagen er wel 6! dus wij al die chinezen vragen: ben jij jason? was niet zo'n succes.
dus wij gaan weer naar de dansvloer, achteraf heeft PH nog 13 chinezen aangesproken, en....hij heeft hem gevonden!

vanochtend in de kou weer naar groningen getreind,

Al met al een zeer geslaagd feestje en van mij mogen ze dit echt vaker doen!

grtzz

WooT
Dr. Kuipers
Zo ik ben ook weer een beetje helder :)

Wat een gruwelijk vet feest! :D

Heeft Qlubtempo HMH overtroffen, echt mn beste feest! :D

Veel in blackbox geweest.

Was tussen 12 en 3 beetje brakjes, maar daarna echt helemaal los gegaan :D

Technoboy draaide echt VET!, maar Super Marco May sloot nog beter af :D

Was gelukkig nie zon standaard feest, veel nieuwe vette platen voorbij horen komen.

Ben echt helemaal verslaafd geraakt aan Jimmy the Sound - M.O.D.U.L.O. (A1 Remix)
Wat een super plaat :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement