|
X-qlusive??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
Het was zeker een TOPfeestje hoor ik heb me weer prima vermaakt>alleen het laatste uur was zo verschrikkelijk slopend dat ik echt niet meer kon volhouden met zijn extra hour....Maar die suPER MARCO MAY draaide echt beuken!!!Waren dit kkeer ook erg veel leuke meisjes...
Verder ben ik PH,remy d mido nog tegengekomen super chill!maar jongens er liepen inderdaad wel erg veel chinezen dit keer hahaha maar op mijn site stonden genoeg foto's van mij...of zeggen jullie weer alle chinezen lijken op elkaar ;).Maar heel snel komen de foto's online en dan zal ik wel een seintje geven |
|
|
| kolkiewolkie |
:) klinkt vetjes
kzat al vanaf almelo in een trein die halfvol met QXlusive gangers... khad eerste half uurtje zoiets van, hmmm, waarom ga ik daar nie naartoe eigenlijk :p , maar bij amersfoort was ik BLIJ dat ik de trein uitmocht, tering wat een asovolk allemaal zeg, zon soundblaster bij zich zodat de andere helft van de trein van ellende maar een andere plek opzochten enzo.. BLECH ... kwam op mij echt over van: wij gaan naar een hardstylefeest (=hip) dus wij mogen dat :mad:
ook nie bijster snugger volk btw, want die moeten volgens mij minstens de eerste anderhalf uur gemist hebben :p
magoed, gelukkig ging ik dus de andere kant op :) (kga zo es ff een report maken) |
|
|
| Partyhardy! |
:) So dit was echt weer een super feest! :cool: Ik was nog niet binnen of ik zag Remy D en Mido al weer! heel erg tof! Vervolgens liepen we de zaal binnen en het beuqen kon beginnen ;)
De muziek stond weer heerlijk hard, echt mijn trommelvliezen en borstkas trilden mee! wat een geluid daar!
Veel goede nummers gehoord en ook de sfeer vond ik gezellig! Total woot al vrij snel gemeet en ook Dr. Kuipers, en toen...... kom ik Akira tegen!! top kerel! 
Was echt gezellig om je een keer te meeten! :)
Verder ook tof dat ze een uurtje langer door gingen en Super Marco May was een waardige afsluiter van een super avond! :)
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
.... maar bij amersfoort was ik BLIJ dat ik de trein uitmocht, tering wat een asovolk allemaal zeg, zon soundblaster bij zich zodat de andere helft van de trein van ellende maar een andere plek opzochten enzo.. BLECH ... kwam op mij echt over van: wij gaan naar een hardstylefeest (=hip) dus wij mogen dat :mad:
|
dat heet sfeer maken, jammer dat je dat niet begrijpt, natuurlijk moet je rekening houden met anderen maar gezellig the soundblaster mee vind ik getuigen van sfeer creeren en dan is de treinreis al een feest! :)
| quote: |
ook nie bijster snugger volk btw, want die moeten volgens mij minstens de eerste anderhalf uur gemist hebben :p
|
duh! net alsof je wanneer je later binnen komt niet snugger bent! :rolleyes: :conf: wanneer een party om 10 uur begint en je komt om half 12 binnen dan is dat toch perfect! |
|
|
| kolkiewolkie |
je hapt iig wel mooi ph :D
maar verschillende opvatting is wel zo ja, maar als je sfeer opbouwt vinnik persoonlijk nog nie dat de rest van de wereld daar meteen last van moet hebben... hardstyle is en blijft een stijl die veel mensen beschrijven als takkeherrie (nie mee eens hoor) en als je die in de trein snoeihard aanzet terwijl er in hetzelfde deel legio mensen zijn die dat DUIDELIJK niet waarderen dan vinnik dat gewoon asociaal. |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
je hapt iig wel mooi ph :D
maar verschillende opvatting is wel zo ja, maar als je sfeer opbouwt vinnik persoonlijk nog nie dat de rest van de wereld daar meteen last van moet hebben... hardstyle is en blijft een stijl die veel mensen beschrijven als takkeherrie (nie mee eens hoor) en als je die in de trein snoeihard aanzet terwijl er in hetzelfde deel legio mensen zijn die dat DUIDELIJK niet waarderen dan vinnik dat gewoon asociaal. |
Dat vind ik juist sfeer verhogend :D
Helemaal als je met grote groep bent, dan hebben die andere mensen maar ff pech :)
Alvast beetje beuken in de trein is echt zwaar relaxed (doet me weer terugdenken aan treinreis richting Qlimax :D) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Dat vind ik juist sfeer verhogend :D
Helemaal als je met grote groep bent, dan hebben die andere mensen maar ff pech :)
Alvast beetje beuken in de trein is echt zwaar relaxed (doet me weer terugdenken aan treinreis richting Qlimax :D) |
Inderdaad, die trein was vet :D
(Qlimax-Expres);)
af en toe als mensen met afgrijnsen reageren op muziek die ik leuk vind heb ik wel eens de gedachte: eigenlijk wil ik ze op een stoel vastbinden met 50 boxen om hun oren en net zo lang blazen totdat ze zich overgeven :D maarja dat is natuurlijk maar een fantasiegedachte die nooit werkelijkheid zal worden :)
overigens. het niet goed vinden van muziek is bewust het 'niet willen horen'. dat is ooit bewezen bij Oprah.. toen hadden ze een aantal moeders/vaders met bijbehorende zoons/dochters.
ze stopten de moeder of vader in een kamer en lieten keihard de muziek van hun zoon/dochter horen. en omgekeerd.
uiteindelijk na 4 uur in dat hok begon die moeder metal te waarderen (:D)) en die zoon kon wel inzien wat zijn moeder in klassiek zag. best wel apart.. :) eigenlijk is 'geforceerd muziek luisteren' dus niet eens zo'n gek idee om andere mensen een stijl op te dringen. :p |
|
|
| magrec |
Sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk.
Stel dat jullie in een trein zitten waarin de muziek ook heel hard staat maar dan met klassieke of r&b muziek. Dan heb je daar toch ook last van. Ik ben het dus ook ééns met Kolkiewolkie ik vind het onbeschoft en asociaal ook omdat het een openbare gelegenheid is waar je respect dient te hebben voor iedereen. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
je hapt iig wel mooi ph :D
maar verschillende opvatting is wel zo ja, maar als je sfeer opbouwt vinnik persoonlijk nog nie dat de rest van de wereld daar meteen last van moet hebben... hardstyle is en blijft een stijl die veel mensen beschrijven als takkeherrie (nie mee eens hoor) en als je die in de trein snoeihard aanzet terwijl er in hetzelfde deel legio mensen zijn die dat DUIDELIJK niet waarderen dan vinnik dat gewoon asociaal. |
precies!! ik vind dat ook asociaal hoor.
van die bierzuipende boeren die een beetje lopen te schreeuwen en druk te doen in de trein en geen rekening houden met andere mensen.
je kan toch ook op een andere manier alvast in de stemming komen ipv je maar een beetje asociaal te gaan lopen gedragen? |
|
|
| AlFerox |
dat zijn ook van die verschrikkelijke taferelen die je meemaakt als je met de trein naar innercity, shockers of iets dergelijks gaat. allemaal van die luidruchtige, dronken boeren die dan een beetje kinderachtig gaan lopen doen in die trein. bierflesje uit raam gooien, stoelen slopen, noem het maar op.
en allemaal met een kleurtje in hun haar en bijbehorende wegwerkers cq koksbroek natuurlijk.
zoiets bederft toch al meteen je stemming! :eek: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dat zijn ook van die verschrikkelijke taferelen die je meemaakt als je met de trein naar innercity, shockers of iets dergelijks gaat. allemaal van die luidruchtige, dronken boeren die dan een beetje kinderachtig gaan lopen doen in die trein. bierflesje uit raam gooien, stoelen slopen, noem het maar op.
en allemaal met een kleurtje in hun haar en bijbehorende wegwerkers cq koksbroek natuurlijk.
zoiets bederft toch al meteen je stemming! :eek: |
Tsja wat zou jij doen als je een avondje uit mag van de "inrichting":rolleyes: :D
Ik bedoel 3x per jaar met de trein, dat is wel bijzonder daar moet gebruik van worden gemaakt :p :p |
|
|
| ScuL |
gelukkig heeft er in mijn stampmobiel niemand last van m'n muziek :D
(behalve als ik voor een stoplicht sta dan :p ) |
|
|
| total woot |
wij hadden ook wat van die "asociale" boeren in de trein, maar ik geloof dat er in onze coupe in totaal een stuk of 30 x-q-gangers zaten, en sorry hoor, maar als die paar andere mensen last hebben van de ghettoblaster, dan gaan ze toch lekker een coupe verder zitten.
Op de terugweg zag ik wel iets asociaals, vijf van die boeren gingen in zo'n eerste klas NIET ROOK coupe-tje (6 plaatsen) zitten, op de 6e plaats zat een heer in pak te slapen..... wat doen die boeren, ze gaan lekker hard zitten blowen!
die vent werd dus wakker, maar die gasten wilden de joint niet uitmakan, dus die kerel moest met 2 koffers en een weekendtas verhuizen.
Er zijn grenzen, en het laatste geval vind ik dus WEL te ver gaan.
grtz
WooT |
|
|
|
|