return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Line-up Qlimax
View this Thread in Original format
Remy D
Line-Up: Main stage: Mauro Picotto (It) , Kai Tracid (D) , Gary D (D) , Lisa Loud (U.K.) , Jon the Dentist (U.K.) , Dana (NL)\
Area 2: Marco V , Bas & Ram , Michel de Heij , AJ (Acid Junkies) , Alpha Twins
Support act: PULSATU VJ-team

Nu weet ik het helemaal zeker dat ik ga :D:D:D:D:D

Prijs: 65,-
Henkie_henk
Hey dat klinkt best hard met john the dentist, gary d en marcotje..


Rest nooit echt van gehoord.. (denk ik)


Thankz voor de info..

Ooww gaat me geld weer
Bellie
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Hey dat klinkt best hard met john the dentist, gary d en marcotje..


Rest nooit echt van gehoord.. (denk ik)


Thankz voor de info..

Ooww gaat me geld weer


??????? nooit van mauro picotto & kai tracid gehoord??

Maaruh Qlimax here I come!!
Ik moet echt 100% mauro gaan bezoeken.hijs voor het eerst dan in a'dam.Want hij is al zo goed als nooit in NL.echt een lul.hij moet elke week komen ofzo.ergens een vast stekkie zoeken in NL.en als het kan ook nog dicht bij A'dam :D


GREETZ!!
Akira
dit is echt een weer een line up dat de moeite waard is hoor :D :D ik ben denk wel van de partij...
Jukx
Leuke line-up, maar wel heel erg veel hardhouse dj's!! Het is toch in de Heineken Music Hall?? Moet ik maar is een keertje naartoe gaan!
Op welke datum is het????
Bellie
2 juni
tjek hier maar es!!

http://www.q-dance.nl/events/qlimax/main.html


GREETZ!!
Jukx
Ben ff op de site geweest en ik begin het toch wel een onwijs vet feest te vinden!!!!
Ben zeker van plan om er naartoe te gaan!!!! Vooral ook omdat Mauro voorlopig niet meer in Nederland gaat draaien.... helaas jongens: GEEN MAURO PICOTTO OP SENSATION dus. :(
Cold
Ik vind het niet zo een vette line-up...veel onbekenden en zoals al eerder werd gezegt...veel hardhouse dj's.

Maar Mauro Picotto maakt natuurlijk alles weer goed. :D

Laters
Akira
quote:
Originally posted by Jukx
Leuke line-up, maar wel heel erg veel hardhouse dj's!! Het is toch in de Heineken Music Hall?? Moet ik maar is een keertje naartoe gaan!
Op welke datum is het????


Als ik vragen mag welke dj's versta jij onder HARDHOUSE?
Remy D
Hmmmmmmz dat vraag ik me dus ook af....

Jukx
quote:
Originally posted by Akira


Als ik vragen mag welke dj's versta jij onder HARDHOUSE?


Jon the Dentist, Dana, Bas&Ram, Mauro Picotto (ja je zou hem misschien techno kunnen noemen maar officieel is het hardhouse), Lisa Loud ken ik niet maar het lijkt me echt zo'n hardhouse naam...
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


Jon the Dentist, Dana, Bas&Ram, Mauro Picotto (ja je zou hem misschien techno kunnen noemen maar officieel is het hardhouse), Lisa Loud ken ik niet maar het lijkt me echt zo'n hardhouse naam...


dat zijn er maar 4 hoor :D....maar ja mauro en BAS&ram vind ik niet echt dat ze HARDHOUSE zijn...Bas&ram vind ik meer stevige trance draaien en MAURO vind ik ook niet echt een HH DJ...
onder HH versta ik meer dat lompe gebeuk zoals TOM harding,DAve randall,andy farewell etc..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement