|
כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
לא זה ולא זה דותן אני בתיכון אביב
קיצר
יש לי כמה בנות בבית ספר כל כך כוסיות שאתה לא חלמת אפילו
יש איזה אחת מיכל כפרההה עליהה יווווו איזה שדיים מושלמים
אם אלעד יביא לי את המצלמה אני יצלם כמה ויעלה לכאן בכיף
יותר טוב אני יביא את תומר לבית ספר שלי ונצלם כמה גופות.
אגב חוטים
היום הייתי בים יא אללה הלכה שם איזה תיירת שוודית עם חוטיני
יוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
הדבר הזה פשוט משגע את השכל
אני יכול לדבר על זה שעות. |
|
|
| TranceGiant |
| Oh man....Keep those pics coming. I expect a full photo documentation ont he girl subject, covering all the schools in the sharon Area..by tomorrow ;) |
|
|
| Hell_Copter |
דרורי למדת את השיר עד היסוד אה...
וכן דותן זו אותה דנה שאתה חושב
לא הולכת עם חזיה אף פעם... וגם חוטינים ושטויות
את מבינים את העדיין |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דרורי למדת את השיר עד היסוד אה...
וכן דותן זו אותה דנה שאתה חושב
לא הולכת עם חזיה אף פעם... וגם חוטינים ושטויות
את מבינים את העדיין |
יעני אתה אומר שכדאי לי להתקשר אליה אהה
ממממ
מעניין.....
וצח מה אתה מדבר תמונות תביא טלפונים אני אומר לך אני חי במדבררררררר
העיקר שאתה חתיך אהה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
יעני אתה אומר שכדאי לי להתקשר אליה אהה
ממממ
מעניין.....
|
כן אחי שווה זיון |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by yahel222
אהה ושל קסטרו מן גם יפים ;) ;) |
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק |
ומה תגיד על דיזלל???
כל גינס שלהם עולה איזה 500 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק |
ואני הייתי בטוח שהוא מדבר על חוטיני של קסטרו מן או משהו כזה...
oh well... |
|
|
| itamarsan |
אחייייייי יש לי ידידה לא בשיכבה אבל ידידה טובה שלי כול הזמן עם חוטיני חבר שלי בכיתה שלה יושב מאחורה והוא מפגר בא לו לגמור מיזה אני מקווה שנשיג צילוםם כי היא באמת כוסית שחומה אבל כוסית
לאוהבי השחומות |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק |
אבל דיברתי על החוטיני שלהם
הרבה יותר נוח משל מאצ'תונים !!!
מנסיון אני מדבר יש לי של שניהם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחייייייי יש לי ידידה לא בשיכבה אבל ידידה טובה שלי כול הזמן עם חוטיני חבר שלי בכיתה שלה יושב מאחורה והוא מפגר בא לו לגמור מיזה אני מקווה שנשיג צילוםם כי היא באמת כוסית שחומה אבל כוסית
לאוהבי השחומות |
די כבר להתלהב מחוטים... אפשר לחשוב... בחיים לא ראיתם תחת או משהו?
נכון שזה יפה יותר מחיתולים אבל עדיין...
קבלו קטע...
שבת הולכת הרי עם מכנס לבן או משהו לבן אז היא צריכה ללבוש חוט... זה חוק.. כי זה פשוט לא יפה לראות חיתולים עם לבן
קיצר היינו באיזה מסיבה והייתה שם אחת, נראתה נחמד ביותר, עם חצאית לבנה וחיתול
חבר שלי ניסה להבליג אבל בסוף הוא לא יכל להתאפק והוא בא אליה ושאל אותה למה היא עם חצאית לבנה וחיתול....
היא מתחילה לזיין את השכל וזה בחירה שלה והכל.. בלה בלה בלה לא מעניין
אחר כך הלכנו וחזרנו... ואז היא ישבה עם כמה חברות שלה וכמה ערסים שהיו שם
אז חבר שלי בא אליה עוד פעם עושה לה לא נעלבת או משהו ממה שאמרתי קודם נכון?
אז אחד הערסים כזה מתחיל לשאול מה הוא אמר וזה... אז הסברנו לערסים את כל הסיפור והם התחילו להתווכח בינהם... היא צריכה ללבוש חוט ... לא היא עושה מה שבראש שלה... כמעט הלכו מכות שם
זה קטע שפשוט חייבים להיות שם... נשפכתי מצחוק |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
די כבר להתלהב מחוטים... אפשר לחשוב... בחיים לא ראיתם תחת או משהו?
נכון שזה יפה יותר מחיתולים אבל עדיין...
קבלו קטע...
שבת הולכת הרי עם מכנס לבן או משהו לבן אז היא צריכה ללבוש חוט... זה חוק.. כי זה פשוט לא יפה לראות חיתולים עם לבן
קיצר היינו באיזה מסיבה והייתה שם אחת, נראתה נחמד ביותר, עם חצאית לבנה וחיתול
חבר שלי ניסה להבליג אבל בסוף הוא לא יכל להתאפק והוא בא אליה ושאל אותה למה היא עם חצאית לבנה וחיתול....
היא מתחילה לזיין את השכל וזה בחירה שלה והכל.. בלה בלה בלה לא מעניין
אחר כך הלכנו וחזרנו... ואז היא ישבה עם כמה חברות שלה וכמה ערסים שהיו שם
אז חבר שלי בא אליה עוד פעם עושה לה לא נעלבת או משהו ממה שאמרתי קודם נכון?
אז אחד הערסים כזה מתחיל לשאול מה הוא אמר וזה... אז הסברנו לערסים את כל הסיפור והם התחילו להתווכח בינהם... היא צריכה ללבוש חוט ... לא היא עושה מה שבראש שלה... כמעט הלכו מכות שם
זה קטע שפשוט חייבים להיות שם... נשפכתי מצחוק |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|