return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי (pg. 7)
View this Thread in Original format
divx-master
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור לי כל הזמן נכנס התחתונים לתחת וזה ממש לא נעים


חחחחח זהוו אני לאא מביןן אתת זההה במשךךך שניםםם אנשייםם נאבקווו עם התחתונים שגלשו להםם לתוךךך התחתת וזהה שייאא המציקק

עכשיוווו הםםם בכוונהה דוחפים את זה ???1

:rolleyes:

לא מבין את זה

אבלל בכלל מקרההה זהה טובבב שזה הומצאא כי זהה שיאא היפהה על בנותתת

ישש לי אחת בשיכבה היא מאורסת או משהו כזה לא הבנתי תקטע שלה הקיצרר יש לה חוטיניייי שהואא חוט דנטלייי בקושיי רואיםם אותו ...1


חפפיףףף שתיהיה בריאהה
Scorchio
אורררןןןןןןן אםםםם אתתתהההה ללאאאא ממפפפסססיייקקקק לכתוובבבבבב כככהההההה אאאננניייייי יייישששבבבוווררר לךךךךך אתתתתת העצצממותתת!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אורררןןןןןןן אםםםם אתתתהההה ללאאאא ממפפפסססיייקקקק לכתוובבבבבב כככהההההה אאאננניייייי יייישששבבבוווררר לךךךךך אתתתתת העצצממותתת!!!!!!


זה אלון קודם
ותרגע אחי לא קרה כלום
Scorchio
נו מה נראה לך גם שאני באמת רציני
אבל אחי בבקשה תפסיק עם זה אני מרגיש שאני קורא טקסט שכתב אוטיסט.
divx-master
מה מה עשיתי ???1
Q-PiXeL
אתהה כותבבב ככההההה....
מביןןןן אחייי??1
זההה באמתת מעצבןן!!!111

:p

יאללה מה הבעיה לכתוב נורמלי ומסודר?
divx-master
טוב טוב בסדר

:happy2: :happy2:
yahel222
טוב טוב רסמי רואים שאתם ילדים קטנים
פעורים !!!!!!!!!!!
אהה מורן איזה צעירים פעורים
צ'ונגים !!!!!!!

קודם כל תנסו ללכת עם חוטיני כמה פעמים ואז תבינו
אחרי 3-4 פעמים שמתרגלים אז בכלל לא מרגישים
זה כמו ללכת בלי כלום !!! ולבנות זה עוד יותר ככה
ולבנים יש שלהם לי יש של קסטרו מן ואחד של מאצתונים
ואין בת שלא אומרת שזה הדבר הכי נוח שיש כי זה פשוט ככה

ובקשר לטנגה למרות שהרוב שלי זה ככה אז גם ככה הם לבד נכנסים לתחת ואז זה לא נוח....אבל בד"כ הם סבבה
וזה לא פוזה שהם יוצאים החוצה זה של ערסים(אלא אם כן יוצא קצת בטבעיות)
והכי נוח כיום זה בוקסר צמוד אם אתם יודעים מזה
גם בוקסר וגם צמוד !
Sniper
דותן אחי אני מסכים שזה יפה והכול אבל אין מצב שאני ילבש חוטיני שוב
איןןן לדעתיי זה מה זה לא נוחחחחחח
חבל על הזמן יש גם הרבה בנות שניסו והולכות כשחייבים ללכת עם חוט
אבל עדיין הן לא אוהבות אתזה.
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
טוב טוב רסמי רואים שאתם ילדים קטנים
פעורים !!!!!!!!!!!
אהה מורן איזה צעירים פעורים
צ'ונגים !!!!!!!



א-ש-כ-ר-ה-

צונג'ים !
דותן בקורס צעקנו לכאלה באוזן
SHOOOOOOOOOOK !

yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
א-ש-כ-ר-ה-

צונג'ים !
דותן בקורס צעקנו לכאלה באוזן
SHOOOOOOOOOOK !


שוקיסטים !!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
שוקיסטים !!!!


שמע הם עדיין לא התגייסו וכבר אנחנו מקלקלים ...
תגיד אתה בא לפגישה שבוע הבא ?
ואיך היה העירוי הראשון ד"א ?

שוווווווווווקיסט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement