|
כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחח
ראסמי שלא הייתי לובש חוטיני...
זה נראה לי הכי מצייק בתחת שיש |
חחח... הפעמים הראשונות שלובשים לא נוח, אחרי זה כבר לא מרגישים כלום
וזה הכי נוח שבעולם...
תנסה, כדאי לך..חחח
:D :D :D :crazy: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחח... הפעמים הראשונות שלובשים לא נוח, אחרי זה כבר לא מרגישים כלום
וזה הכי נוח שבעולם...
תנסה, כדאי לך..חחח
:D :D :D :crazy: |
סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ? |
אייככסססס מנומר!@#!$%
מה נראה לך שאני...:wtf: |
|
|
| DjChook |
בלי שום קשר להומואים
גם בנים שלובשים חוטיני אומרים שזה מגניב כזה
ולא, לא ניסיתי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ? |
חחחחחחחחחחחחחח
לא צריך אבל חוטיני מיוחד לבנים????? יעני עם מקום לזין???
או שחוטיני זה פשוט דבר נורא גמיש???? :conf: :conf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח
לא צריך אבל חוטיני מיוחד לבנים????? יעני עם מקום לזין???
או שחוטיני זה פשוט דבר נורא גמיש???? :conf: :conf: |
חחחח כן אחי יש חוטיני מיוחד לגברים כאילו של אישה אין מקום בשביל החבילה
ממ אורן (נאור) אם תרוצה אחי אני יכול להביא לך את שלי, אני לא לא לובש חוטיני ולדעתי זה מה זה לא נוח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מממממממממממ
אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים.......
רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים..........
נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני.....
אם הייתי בת אז סבבה
אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן!
אז......... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מממממממממממ
אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים.......
רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים..........
נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני.....
אם הייתי בת אז סבבה
אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן!
אז......... |
:haha: :haha: |
|
|
| MoSH_MaN |
הלכתי עם חברים מפיתוח למסיבה והם לבשו חוטני ומכנסי ג'ינס מתרחבות כאלה
כמו הומאים...חחח למרות שהם לא
בקיצור לי כל הזמן נכנס התחתונים לתחת וזה ממש לא נעים |
|
|
| Scorchio |
אני לא מבין איך בנות מסוגלות ללכת עם הדבר הזה
זה נראה הכי לא נוח בעולם...
כאילו זה מציק לך כל הזמן לא?
זה מה שנקרא ווג'י תמידי.
איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה?
:) :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה?
:) :) |
ר-א-ס-מ-י
חחחח נראה לי יש לי בבית משהו כזה של אח שלי של
VICTORIA SECRET
או שזה
VICTOR
צריך לבדוק
חחח |
|
|
| Sniper |
צח צודק!!! מהפעם או פעמיים שאני ניסיתי זה הדבר הלא נוח שיכול להיות. פעם אחת הלכתי למסיבת יום הולדת לידידה שלי וסתם קנו לי חוטיני ליום הולדת שנה שעברה אז אמרתי יאללה אני ילך איתו בקיצר זה היה סיוט!!! אני רציתי למותתתת אם אז היה לי אוטו הייתי נוסע הביתה ומחליף
וטנגה כןן אני חולה עליהם!! אבל יש אצלהם בעיה אם תלובש מיכנס טיפה צמוד אז הם לפעמים ניכנסים לתחת ואז זה כמו חוט |
|
|
|
|