return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
כנסו שניה אני רוצה לשתף אותכם במשו מעניין לדעתי (pg. 6)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחח
ראסמי שלא הייתי לובש חוטיני...
זה נראה לי הכי מצייק בתחת שיש


חחח... הפעמים הראשונות שלובשים לא נוח, אחרי זה כבר לא מרגישים כלום
וזה הכי נוח שבעולם...
תנסה, כדאי לך..חחח
:D :D :D :crazy:
NaOren
quote:
Originally posted by Tarantula
חחח... הפעמים הראשונות שלובשים לא נוח, אחרי זה כבר לא מרגישים כלום
וזה הכי נוח שבעולם...
תנסה, כדאי לך..חחח
:D :D :D :crazy:


סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ?
Tarantula
quote:
Originally posted by NaOren
סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ?


אייככסססס מנומר!@#!$%
מה נראה לך שאני...:wtf:
DjChook
בלי שום קשר להומואים

גם בנים שלובשים חוטיני אומרים שזה מגניב כזה


ולא, לא ניסיתי
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NaOren
סבבההה
יש לך להלוות לי איזה אחד?
משהו מנומר ?


חחחחחחחחחחחחחח
לא צריך אבל חוטיני מיוחד לבנים????? יעני עם מקום לזין???
או שחוטיני זה פשוט דבר נורא גמיש???? :conf: :conf:
Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחח
לא צריך אבל חוטיני מיוחד לבנים????? יעני עם מקום לזין???
או שחוטיני זה פשוט דבר נורא גמיש???? :conf: :conf:




חחחח כן אחי יש חוטיני מיוחד לגברים כאילו של אישה אין מקום בשביל החבילה
ממ אורן (נאור) אם תרוצה אחי אני יכול להביא לך את שלי, אני לא לא לובש חוטיני ולדעתי זה מה זה לא נוח
HyPeRSoNiC
מממממממממממ
אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים.......
רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים..........
נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני.....
אם הייתי בת אז סבבה
אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן!
אז.........
Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מממממממממממ
אבל ראיתי חוטיני לגברים ורובם מה זה מכוערים.......
רוב תחתוני החוטיני של הבנות הם נורא יפים..........
נו טוב....... אני ממילא לא ממש מתלהב מהרעיון של ללבוש חוטיני.....
אם הייתי בת אז סבבה
אבל לפי הפעם האחרונה שבדקתי, אני בן!
אז.........



:haha: :haha:
MoSH_MaN
הלכתי עם חברים מפיתוח למסיבה והם לבשו חוטני ומכנסי ג'ינס מתרחבות כאלה

כמו הומאים...חחח למרות שהם לא

בקיצור לי כל הזמן נכנס התחתונים לתחת וזה ממש לא נעים
Scorchio
אני לא מבין איך בנות מסוגלות ללכת עם הדבר הזה
זה נראה הכי לא נוח בעולם...
כאילו זה מציק לך כל הזמן לא?
זה מה שנקרא ווג'י תמידי.
איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה?
:) :)

DjChook
quote:
Originally posted by Scorchio
איך אפשר אני בחיים לא הייתי מסוגל אני הכי אוהב את התחתוני טנגה האלה שאין להם בד בצדדים רק מאחורה ומקדימה וכמובן עם הפס גומי האפור של הסטייליסטים שמורידים את הג'ינס ורואים אותו ככה איזה סטייל זה אה?
:) :)



ר-א-ס-מ-י

חחחח נראה לי יש לי בבית משהו כזה של אח שלי של
VICTORIA SECRET

או שזה
VICTOR

צריך לבדוק

חחח
Sniper
צח צודק!!! מהפעם או פעמיים שאני ניסיתי זה הדבר הלא נוח שיכול להיות. פעם אחת הלכתי למסיבת יום הולדת לידידה שלי וסתם קנו לי חוטיני ליום הולדת שנה שעברה אז אמרתי יאללה אני ילך איתו בקיצר זה היה סיוט!!! אני רציתי למותתתת אם אז היה לי אוטו הייתי נוסע הביתה ומחליף

וטנגה כןן אני חולה עליהם!! אבל יש אצלהם בעיה אם תלובש מיכנס טיפה צמוד אז הם לפעמים ניכנסים לתחת ואז זה כמו חוט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement