return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Nba 2002-2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
סתום טמבל לך יש ביהס
MoSH_MaN
מעניין כמה נקודות אייברסון יעשה

שחקן עם כשרון עצום

אבל סתום רצח


הוא בטח יעשה

15/37

מהשדה
MoSH_MaN
הוא אגואיסט
DjChook
חפיף אחי
חחח בוקר טוב
eyald
לפחות הלייקרס הפסידו!
NaOren
quote:
Originally posted by eyald
לפחות הלייקרס הפסידו!


כן אהההה

לסאן אנטוניו...
איזה יופי אני שונא ת'לייקרס
NaOren
quote:
Originally posted by guetag
כי הם בלי שאק..זה רק מראה כמה הם תלויים בו


כמו מכבי ת"א בלי נימני
:-)
MoSH_MaN
ניקס הפסידו בחוץ לדטרויט בלי ספריוול....

יוסטן דווקא היה תותח
eyald
לייקרס הפסידו עוד פעם!!
בלי שאק הם רבע קבוצה
itamarsan
quote:
Originally posted by guetag
הלייקרס הפסידו שוב...
פילי ניצחה הפעם
יתר התוצאות
www.nba.com

אחיי אבל הם ניצחו את פורטלנדדדדדדדדד 98-96
וזה היה זיין הם שיחקו כול כך יפה פורטלנד אבל אין מה לעשות תראה אחי גם בלי שאק הם מנצחים מה לעשות???

MoSH_MaN
ניקס יורדים ליגה

נשבע לכם בקצב הזה מורידים אותם ליגה

:sadgreen:

המטרה היא מקום אחרון בשביל הדארפט
DjNumShum
יאללה טורונטו לאליפות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement