|
Nba 2002-2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| סתום טמבל לך יש ביהס |
|
|
| MoSH_MaN |
מעניין כמה נקודות אייברסון יעשה
שחקן עם כשרון עצום
אבל סתום רצח
הוא בטח יעשה
15/37
מהשדה |
|
|
| DjChook |
חפיף אחי
חחח בוקר טוב |
|
|
| eyald |
| לפחות הלייקרס הפסידו! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by eyald
לפחות הלייקרס הפסידו! |
כן אהההה
לסאן אנטוניו...
איזה יופי אני שונא ת'לייקרס |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
כי הם בלי שאק..זה רק מראה כמה הם תלויים בו |
כמו מכבי ת"א בלי נימני
:-) |
|
|
| MoSH_MaN |
ניקס הפסידו בחוץ לדטרויט בלי ספריוול....
יוסטן דווקא היה תותח |
|
|
| eyald |
לייקרס הפסידו עוד פעם!!
בלי שאק הם רבע קבוצה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by guetag
הלייקרס הפסידו שוב...
פילי ניצחה הפעם
יתר התוצאות
www.nba.com |
אחיי אבל הם ניצחו את פורטלנדדדדדדדדד 98-96
וזה היה זיין הם שיחקו כול כך יפה פורטלנד אבל אין מה לעשות תראה אחי גם בלי שאק הם מנצחים מה לעשות??? |
|
|
| MoSH_MaN |
ניקס יורדים ליגה
נשבע לכם בקצב הזה מורידים אותם ליגה
:sadgreen:
המטרה היא מקום אחרון בשביל הדארפט |
|
|
| DjNumShum |
| יאללה טורונטו לאליפות |
|
|
|
|