return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Nba 2002-2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
MasterP
ראיתי בתקציר איך פיל ג'קסון מרכין את הראש

וואי בראיין לא מצליח להוכיח שלבד הוא מנצח עם הקבוצה
אז צריך כנראה לחכות עד ששאקיל חוזר
כדי לראות אותם מנצחים עוד פעם
אלא אם כן הם משחקים נגד
פילידלפיה אותם הם יקרעו גם בלי ששאקיל


סתם אחי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
ראיתי בתקציר איך פיל ג'קסון מרכין את הראש

וואי בראיין לא מצליח להוכיח שלבד הוא מנצח עם הקבוצה
אז צריך כנראה לחכות עד ששאקיל חוזר
כדי לראות אותם מנצחים עוד פעם


או שהם כמו שיקאגו אחרי האליפויות?
עונת שפל??
לך תדע :)
MoSH_MaN
לעעע
חכו ששאק יחזור
NaOren
תחדש אחי

שיאאאא היפה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
קניתי אייברסון כחול וואי איזה יפה זה
זה עלה 39$
עכשיו רק חסר לי לבן
כי יש לי כבר שחור
:)

אני יבוא עם זה יום שישי לאיזה מסיבה :crazy:

זה בערך משהו כזה....אני אומר בערך כי זה האמיתי וזה עולה 112$



בוא עם זה לספארקס אחי :)
יש לי גם שחור שקניתי בפולין ב 40 זלוטי או משהו כזה...
מלא זמן לא הלכתי איתו באמת :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
אהה ועוד משהו ממש מעניין
איברסון גארנט מקריידי דאנקן קיד וריי אלן
ואולי גם שאק וקובי
יצטרפו לנבחרת באולימפיידת 2004
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


כאילו בלעדיהם ארצות הברית לא תקח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
שכחת מה קרה להם באליפות העולם?:rolleyes:


לא
פשוט הם לא מתרגשים מזה...
יענו זה על הזין שלהם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
עובדה שהם הפעם מביאים נבחרת בת זונה
:eyes:
מקווה שעוד שנתיים אני יזכה לראות את זה


שיהיה...
אבל אתה יודע טוב מאוד שבשבילם זה סתם עוד מדליה בנוסף להרבה אחרות
הם לא ממש מתרגשים מזה
MoSH_MaN
זה כואב
דאלס 11-0
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה כואב
דאלס 11-0


לך יא זבל
קשה לך לפרגן??
אז מה אם ניקס ניצחו רק פעמיים עד עכשיו

MoSH_MaN
מה?

דאלס שוחטים


זה כואב
לא בפסמיות

יעני זה כבר מגעיל כמה שהם שוחטים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה?

דאלס שוחטים


זה כואב
לא בפסמיות

יעני זה כבר מגעיל כמה שהם שוחטים


וכששנה שעברה הלייקרס שחטו... אז זה היה בסדר כי מהם ציפו לשחוט
אבל שדאלאס שוחטים זה מגעיל
איזה פלצן אתה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement