| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
קניתי אייברסון כחול וואי איזה יפה זה
זה עלה 39$
עכשיו רק חסר לי לבן
כי יש לי כבר שחור
:)
אני יבוא עם זה יום שישי לאיזה מסיבה :crazy:
זה בערך משהו כזה....אני אומר בערך כי זה האמיתי וזה עולה 112$
|
בוא עם זה לספארקס אחי :)
יש לי גם שחור שקניתי בפולין ב 40 זלוטי או משהו כזה...
מלא זמן לא הלכתי איתו באמת :) |
|
|