|
Nba 2002-2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
תקלטו ששיקאגו עם מאזן ממש טוב יחסית לכל השנים האחרונות
יש להם כבר איזה 2 או 3 נצחונות ב 5 משחקים שבשנה שעברה לדוגמה הם עשו בכל העונה פי 4 כולה |
|
|
| SiLvErSkY |
| אמא של מוש משתרללת |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אני יודע גילי
אין יותר כיף מזה.......:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
ראיתי עכשיו את המשחק של הלייקרס נגד בוסטון
בריאנט חולה נפש
ופול פיירס גם
בקיצור הבוסטון ניצחו בהארכה..משחק בן זונה
יאללה לילה טוב:o |
שמעתי בחדשות בבוקר שהלייקרס הפסידו עוד פעם וישר חשבתי עליך :)
ידעתי שתרשום את זה במוקדם או במאוחר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
וחבר'ה זה ט'רד אישי שלי או מה?
תכתבו פה גם |
לא יודע למה אבל כדורסל כבר בקושי מעניין אותי
ולא רק אנ בי איי... גם כדורסל ישראלי או אירופי
זה איבד את הטאץ' ולא כיף לראות כבר... |
|
|
| oDrori |
ראסמי גם אצלי... מוזר... מה שכן,
סיאטל, ליגההההההההההה
לא זכורה לי פתיחה כזאת מזהירה כבר שלוש שנים
יאללה בלאגן! |
|
|
| eyald |
יצא
nba 2002-03 למחשב
בן זונה של משחק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eyald
יצא
nba 2002-03 למחשב
בן זונה של משחק |
ברוך הבא ללפני כמה ימים :)
יש על זה בט'רד משחקים אם אני לא טועה
וממה שראיתי משחק על הפנים.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
דאלאס חולי נפש :nervous: :nervous: |
לגמרי
כבר מאזן 9-0 |
|
|
| oDrori |
| הייתי אומר משהו על סיאטל אבל לרוצה לעשות לזה ג'ינקס |
|
|
| MasterP |
ראיתי בתקציר איך פיל ג'קסון מרכין את הראש
וואי בראיין לא מצליח להוכיח שלבד הוא מנצח עם הקבוצה
אז צריך כנראה לחכות עד ששאקיל חוזר
כדי לראות אותם מנצחים עוד פעם |
|
|
|
|