return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Nba 2002-2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
תקלטו ששיקאגו עם מאזן ממש טוב יחסית לכל השנים האחרונות
יש להם כבר איזה 2 או 3 נצחונות ב 5 משחקים שבשנה שעברה לדוגמה הם עשו בכל העונה פי 4 כולה
SiLvErSkY
אמא של מוש משתרללת
MoSH_MaN
כן אני יודע גילי

אין יותר כיף מזה.......:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
ראיתי עכשיו את המשחק של הלייקרס נגד בוסטון
בריאנט חולה נפש
ופול פיירס גם

בקיצור הבוסטון ניצחו בהארכה..משחק בן זונה

יאללה לילה טוב:o


שמעתי בחדשות בבוקר שהלייקרס הפסידו עוד פעם וישר חשבתי עליך :)
ידעתי שתרשום את זה במוקדם או במאוחר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
וחבר'ה זה ט'רד אישי שלי או מה?
תכתבו פה גם


לא יודע למה אבל כדורסל כבר בקושי מעניין אותי
ולא רק אנ בי איי... גם כדורסל ישראלי או אירופי
זה איבד את הטאץ' ולא כיף לראות כבר...
oDrori
ראסמי גם אצלי... מוזר... מה שכן,
סיאטל, ליגההההההההההה

לא זכורה לי פתיחה כזאת מזהירה כבר שלוש שנים

יאללה בלאגן!
eyald
יצא
nba 2002-03 למחשב
בן זונה של משחק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eyald
יצא
nba 2002-03 למחשב
בן זונה של משחק


ברוך הבא ללפני כמה ימים :)
יש על זה בט'רד משחקים אם אני לא טועה
וממה שראיתי משחק על הפנים....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
דאלאס חולי נפש :nervous: :nervous:


לגמרי
כבר מאזן 9-0
MoSH_MaN
והיום 10

oDrori
הייתי אומר משהו על סיאטל אבל לרוצה לעשות לזה ג'ינקס
MasterP
ראיתי בתקציר איך פיל ג'קסון מרכין את הראש

וואי בראיין לא מצליח להוכיח שלבד הוא מנצח עם הקבוצה
אז צריך כנראה לחכות עד ששאקיל חוזר
כדי לראות אותם מנצחים עוד פעם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement