return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
DAT-Tape tiesto gestolen bij 538 (pg. 2)
View this Thread in Original format
kreischer2000
nee dj johan cyber had gedraaid

ofzoiets
magrec
een uurtje langer alle nieuwe kletsers kwam net terug van me werk 20:30, radio lekker hard :D

Wessel en zijn cd-r's, whitelabels haha heerlijk.
(knalde er mooi ook weer cassius - sound of violence [narcotic thrust remix] er in)
TranceFool
Ja en alles wat radio 538 zegt gelooft natuurlijk iedereen.....ik hoorde van een gozer die bij een ander radiostation werkt dat 538 niet de rechten heeft gekregen van Blackhole om de set uit te zenden terwijl die al wel op het programma stond....kan zijn dat ze dit dus ook gewoon verzonnen hebben. Maaja dat zegt weer iemand anders van een ander radiostation....who knows :)?
Bellie
quote:
Originally posted by blup

binnekort wel te downloaden zeker..


Hahaha lol :D
Als ik die set ooit een keer tegen kom op het net kan je mij wegdragen. Wat een actie zeg :stongue:

GREETZ!!
jploveparade
DAT

Diefstal Audiotape Tiesto

TimeportE
quote:
Originally posted by jploveparade
DAT

Diefstal Audiotape Tiesto



whehe.. lol! :D

wel grappig, groot op de voorkant van de metro: tiesto bestolen!

en ik kijken naar de bladzijde waar het artikel staat.. 20 zinnetjes, en hij was nie eens bestolen! :D wel lol
mansie
quote:
Originally posted by jploveparade
DAT

Diefstal Audiotape Tiesto



Lachû hoor :D
De vraag is nu alleen. Volgende week 2 uur Tiësto... Maar wat mag dat dan wel voor een set zijn?

De diefstal van de tape bewijst wel dat Tijs de populairste DJ van dit moment is! Zo'n tapeje kan blijkbaar veel geld opleveren :conf:

Mzzl

:toocool: Bijna weekend!
mido
quote:
Originally posted by Eye-Riz
DAT wordt nog steeds het liefst gebruikt voor opnames. Geen gekloot mee. En kan me voorstellen dat als ze het over een exclusieve set hebben, dat ie dan op DAT staat (want alleen dan zal die exclusief zijn, anders tapen ze m inderdaad wel over voordat ie naar een rtadiostation ofwat doorgaat.


Het grote nadeel van DAT is wel dat als je een opname overschrijft dat je of 2 dingen door mekaar hoord of dat de tapes breken....

That's my reason 2 use CD-ROM :)

Maar ik ben het er mee eens. Geluidskwaliteit van DAT is beter! :)
Eye-Riz
misschien is dat een groot nadeel, maar elk systeem heeft zo zijn nadeel. Nooit gehoord van een gecrashte computer? :D
de nadelen van DAT zijn trouwens best miniem, want zovaak gebeurt t niet dat bandjes knappen of stukken door elkaar komen. OF betere bandjes kopen, of je recorder eens na laten kijken!
mido
quote:
Originally posted by Eye-Riz
misschien is dat een groot nadeel, maar elk systeem heeft zo zijn nadeel. Nooit gehoord van een gecrashte computer? :D
de nadelen van DAT zijn trouwens best miniem, want zovaak gebeurt t niet dat bandjes knappen of stukken door elkaar komen. OF betere bandjes kopen, of je recorder eens na laten kijken!


Ben ik helemaal met je eens.

Ik heb zelf ook een DAT recorder maar ik gebruik hem voornamelijk voor opnames die maar 1x gespeeld hoeven te worden (lees: live set).

Maar verder gaat alles gewoon via CD, is nog een stuk goedkoper ook. :)

Eye-Riz
da's zeker waar, DAT is niet bepaald goedkoop :)
mido
quote:
Originally posted by Eye-Riz
da's zeker waar, DAT is niet bepaald goedkoop :)


*handje schud*

Jubel we zijn het eens met mekaar! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement