return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
DAT-Tape tiesto gestolen bij 538 (pg. 3)
View this Thread in Original format
franzelare
Ik heb hier zelf DAT DCC en MD maar het liefst ram ik iets het liefst direct de pc/laptop in dat vind ik zelf makkelijker :)

Voor portable neem ik altijd MD ookal gaat het wel tenkoste van de kwaliteit maar dat maakt voor portable gebruik niet uit :)
DAT werk ik bijna niet mee maar DCC heb ik vroeger veel mee gedaan maar dat is nu helemaal verleden tijd! weer eens een mislukkig van een goed idee van philps net als de video2000 in der tijd!
DJ_Siesta
dcc was mooi systeem, use ik soms nu nog steeds wel :)
mansie
DCC was wel een mooi systeem. Maar het was te duur en de herschrijfbare cd's kwamen te snel.

jploveparade
De tape staat op E-bay.

Heb alleen maar een plaatje, kan hem niet vinden :(

jploveparade
Het schijnt een prive-veiling te zijn.

500 euro moet ie opleveren...
Teal'k
Betaald daar ook iemand serieus 500 euro voor? pff.. gekkenwerk..
Optimus
mag je gestolen waar verkopen op Ebay dan?:eek:

ik bedoel, als het wereldwijd bekend is dat ie gestolen is...
Eye-Riz
kan me niet voorstellen dat m dat echt is!
kijk nou eens naar die letters, zo bibberig als wat. Typisch voorbeeld van fotosjoppen met een muis...
En denk je dat mensen de moeite nemen om 2 verschillende kleuren pennen te gebruiken?? dacht het niet... dan had ie ook vast wel een beter handschrift gehad :p
Biohazard
JP kan heel goed fotosoepen ;)
jploveparade
Ehm.. maak er maar grapjes over! Wat ik ook zeker zal doen :D
Uurtje geleden gemaild gekregen:


jploveparade
Trouwens heb je wel eens geprobeerd op een cassettebandje te schrijven? Gaat gewoon niet.
Biohazard
Ook dat is te photoshoppen ;)

Geef me die link naar die page eens :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement