|
DAT-Tape tiesto gestolen bij 538 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| Blijkbaar is ie verkocht hehehe! |
|
|
| Biohazard |
ff mailtje naar 538 en ze kunnen zo traceren wie hem ver/gekocht heeft :D
nah... Ik zeg rippen met die hap! :D |
|
|
| jploveparade |
| Ik zou niet weten hoe. Vast een vals adres en een GSM nummer met kaart. Je gaat je toch niet traceerbaar maken! |
|
|
| Biohazard |
Via IP adress denk ik :conf:
Maar ik denk niet dat ze zo een lange weg nemen om maar een simpel setje terrug te krijgen |
|
|
| jploveparade |
IP adres? Je hebt routers, DSL variable IP, internet cafe, anoniem hotmail adres etc etc
Ik denk heus wel na voordat ik een practical joke uithaal :)
Oops heb ik me versproken :D
Maar het is ook zo overduidelijk nep :tongue2 |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Trouwens heb je wel eens geprobeerd op een cassettebandje te schrijven? Gaat gewoon niet. |
daar hebben we van die speciale handige stickertjes voor :) |
|
|
| jploveparade |
| Dat weet Tijs toch niet?!? |
|
|
| TranceFool |
| quote: |
Gisteren kregen we de bevestiging van één van de grootste persagentschappen van de Benelux dat het verhaal van afgelopen zondag over de diefstal van een set gemaakt door DJ Tiësto voor Radio 538 compleet uit de duim is gezogen.
Radio 538 zou het bericht hebben verspreid nadat men door allerlei omstandigheden het uurtje van DJ Tiësto niet kon bemachtigen. Door het bewuste artikel te verspreiden verdoezelt de populaire Nederlandse zender dan ook haar eigen blunder.
Bovendien kregen we eindelijk de bevestiging dat het verhaal rond het ongeval van DJ Tiësto niet correct is. Dit werd ons medegedeeld door datzelfde persagentschap. Nochtans werd het bericht verspreid door heel wat radiostations waaronder TOPradio.[Bron: iRadio]
|
|
|
|
| blup |
radiofreak.nl zegt dit:
"Radio 538 liegt over diefstal opnames DJ Tiësto"
Radio 538 heeft gelogen over de diefstal van de bandopnames, afgelopen vrijdag, van een live set van DJ Tiësto. De Belgische website IRadio.be meldt dit en heeft hiervan bevestiging gekregen van een groot persagentschap. De zender zou met dit verhaal willen verdoezelen dat zij het beloofde uurtje DJ Tiësto niet kon bemachtigen. De zender zette zelf het bericht rond de diefstal op haar website.
Radiofreak heeft Radio 538 inmiddels om een reactie gevraagd, de zender heeft hier nog niet op gereageerd. Ook hebben we de redactie van Iradio.be benaderd om er achter te komen van welk persbureau de bevestiging is gekomen. |
|
|
| Flipper01 |
Zou echt triest zijn als je zo'n verhaal gaat verzinnen zeg!!!
Nu staan ze alleen maar erger voor lul!! ;) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Dat weet Tijs toch niet?!? |
Ik weet natuurlijk niet hoe Tijs het doet, maar bij ons is het niet de DJ die de opnames pakt zodra ie klaar is met draaien. Dat zijn de geluidsmensen, en die zetten er dus ook op wat het is. :) |
|
|
|
|