return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Weg naar China... tot 17 december..
View this Thread in Original format
SnuggLe
Hey,

Woensdag 30 oktober om 9:40 vlieg ik naar Zurich, om daar het vliegtuig naar Peking te nemen (eerst 5 uur wachten in Zurich :L) Ik blijf voor 47 dagen in China, om daar met mijn vriendin te gaan rondtrekken van Peking naar HongKong (om daar familie van Optimus op te zoeken :D).
Dus, dan ben ik niet around hier. Ik wens jullie allemaal veel plezier op Capital, I Love Techno, Dutch Dimensions, Impulz, en weet ik veel wat nog meer.
Voor Innercity ben ik terug, en daar ga ik zeker heen met mijn vriendin. Dus zie jullie daar wel weer :D

Sommige mensen van het forum staan in mijn mailinglist, en die zullen de reisverslagen wel ontvangen (Optimus, New_Wave). Wil je ook een mail ontvangen? Mail dan na 30 oktober naar [email protected]
Hou me please op de hoogte van de laatste roddels enzo, zou ik wel leuk vinden. SMS me maar, of mail.

In China zelf zal ik 1x in de 10 dagen wel een internetcafe opzoeken denk ik, dus dan ben ik wel online om dingen te lezen, & maybe post ik hier dan nog wel wat ervaringen met wat foto's van mijn digitale camera. Tis daar 6 uur later btw.

Nou...tabee dan maar! Ik ga offline zo, en dan ga ik richting moeders de komende dagen. Ben dus waarschijnlijk niet meer online.
De groeten allemaal, en ik zal aan jullie denken :D
Geen ruzie maken zonder mij he? ;)

Greetz,
SnuggLe
DJ_Massive
y0 Snug have fun daar in China;)

cya :cool:
Little Theseus
jahahaaaa

Ni Hao, Lee hoo maa, Tieuw lee loomoo!!!!!

(vertaling vanuit chinees: Hoe gaat ie? Hoe gaat ie? Neuk je moeder!)

Bram veel plezier daar, ook met je vriendin, toch knap dat je het zo lang zonder een vrouw hebt uitgehouden :D

Het zal wel ff 46 dagen een puinhoopforum worden zonder onze supermod maar dan heb je tenminste weer wat te doen als je terugkomt ;)

Ik zie je weer op Innercity!
Blik
veel plezier in China en vergeet niet af en toe eens langs te droppen, paar fotoverslagen elke week zou leuk zijn :D
franzelare
nogmaals veel plezier man!

en geniet er van! :)
want dit soort dingen doe je vrees ik niet al te vaak in je leven!
magrec
yo bram,

Veel plezier en geniet er maar goed van.
Cya waarschijnlijk weer @ IC

grtzzz
TranceFool
Hartstikke veel plezier gozer, zal wel lukken denkik :).....en dit zooitje hier zal wel door blijven posten
Ding Chavez
Have fun daar bram!
Tot ziens at the IC community! :)

GreetZ, DC
mr.marcello
He man, veel plezier daar!! :)

Met vriendelijke groet.
Jappio
Doe je vriendin de groeten snuggle :)

Veel plezier, en ik sta op je mailinglist alssut goed is :D

GrTz

T.H.C.
Wat een reis... veel plezier dan maar en we zullen aan je denken tijdens capital en de andere feesten die je allemaal moet gaan missen, maar je krijgt er wel een groot ander avontuur voor terug.
Have fun!
Chicane
ga je nou weg zonder mij eerst te knuvveleuh? Nou mou :stongue:

Bramsan, wees vooorzichtig met loempia's eten, kunnen pittig zijn en/of salmonella bevatten, je weet maar nooit met al die maffe kuisgrijpende chinezen daarzo... draag een tok zou ik je willen adviseren... gaarne heelhuids thuiskomen samen met je vriendin en op IC gaan we weer es een feestje bouwen!

Ushi says: Haiiiiiii :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement