|
Weg naar China... tot 17 december.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
j00, al mag ik je soms niet,
veel fun daar |
|
|
| Dj Lex |
Hey Bram veel plezier daar he :D
En doe de groeten aan je girl
En mailen he :) |
|
|
| Dj Lex |
Hey Bram veel plezier daar he :D
En doe de groeten aan je girl
En mailen he :) |
|
|
| Miss Proximus |
| Hey have fun Snugs :) Geen gekke dingen doen he? En hopen dat jouw internet sneller is dan dat van mij!! :D |
|
|
| Flipper01 |
| Heel veel plezier daaro Snuggle!!! Maar dat zal vast wel lukken denk ik.. |
|
|
| John |
| goeie reis alvast en veel plezier in sjina:) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Have fun daar in het verre oosten en een goeie reis! |
|
|
| MaGiK54 |
| Have fun en denk erom niet teveel bamiballen eten :D |
|
|
| Optimus |
we mailen!:)
have fun:) |
|
|
| eieregooie |
| Snug... CU! En tot over anderhalve maand ofsow :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| Veel plezier daaro! |
|
|
|
|