return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Weg naar China... tot 17 december.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
TimeportE
hee snuggle jongen!! veel plezier daaro, en misschien tot IC!!
New Wave
ejh, lekker skatje!
Sussex in China!!!!!
geef je meidje een lekkere grote slubberlik van mij. :p



(ps, welk "chinees voor beginners" boekje heb je? issie goed? )
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave


(ps, welk "chinees voor beginners" boekje heb je? issie goed? )



NERD, gewoon bij de Bruna kopen!:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
ejh, lekker skatje!
Sussex in China!!!!!
geef je meidje een lekkere grote slubberlik van mij. :p

(ps, welk "chinees voor beginners" boekje heb je? issie goed? )


Zal ik doen Tim :D Meerdere ook goed?
Heb geen boekje om chinees te leren. Ik geef ze allemaal een boekje met ' hoe leer in Nederlands ' ;)
Neh, met handen en voeten plus de Lonely Planet moet ik wel een eind komen.

Kwordt nu wel zenuwachtig.... Tas is al bijna ingepakt.... en het schiet al op. Oei oei.. :D

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hey have fun Snugs :) Geen gekke dingen doen he? En hopen dat jouw internet sneller is dan dat van mij!! :D


Ik doe geen gekke dingen :) Hoelang zit jij daar nog dan? Mogen we onszelf verblijden met jou aanwezigheid op Innercity? Zou leuk zijn!

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
j00, al mag ik je soms niet,

veel fun daar


Anders reageer je dan gewoon nie.
Ga anders in real life een keer naar een feest ofzo...

(Ja ik ben echt in een goede bui!!)


Ow ja, Frans heb je toegevoegd aan de mailinglist, netzoals de andere mensen die dat op IRC vroegen.

Greetz,
SnuggLe
Donna
Lieverdjuhhhhhh!!! kep je net gemist op irc,benk nog op tijd?:)
Bon Voyage iig,gimme je phone ff pv kan ik af en toe nog ff berichie sturen:)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna
Lieverdjuhhhhhh!!! kep je net gemist op irc,benk nog op tijd?:)
Bon Voyage iig,gimme je phone ff pv kan ik af en toe nog ff berichie sturen:)


0906-911
Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar...

jajaja, lekker bellen met elkaar!

0906-911


Uhum, veel plezier Brammetje ;)
Arstmak
Cosmic Guy groet u. Goede tijd gewenst, het lijkt me een heel avontuur.
CU
Teal'k
Hey, doe meteen Ayumi hamasaki de groeten! ghehe :)

have fun :D
moogwai
Veel plezier in het verre, verre oosten :)
Gurian
Heel veel plezier daaro en neem wat loempia's voor me mee :D

Otte
Veel plezier en vlieg veilig. Als je reisverslag net zo goed wordt als je partyverslagen zie ik er nu al naar uit. Fijne vakantie.

Otte
Smirnoff
Geniet ervan zou ik zeggen !!


Tjap tjoy !;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement