|
מזל טוב...
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
מזל טוב אלעד!
עד מאה ועשרים... |
|
|
| MoSH_MaN |
:eyes: :eyes: :eyes: :toocool: :toocool: :toocool: :eyes: :eyes: :eyes:
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| הייתי מתאמץ יותר אבל יש בית ספר ומבחן בכימיה! |
|
|
| Sniper |
לא נורא אחי
העיקר הכוונה |
|
|
| Izzy |
happy b-day sniper!
best of luck and fortune in the future
what have you done to celebrate so far? presumably it involves lots of girls and booz? |
|
|
| eXeTik |
מזל טוב גבר, בן כמה?
ותתחדש על הדיזלים ;) |
|
|
| DjChook |
מזל טוב אח שלייייייייי
הייתי מתקשר לאחל לך מזל טוב בסקסיות אבל אין לי כח :( |
|
|
| nesher |
מזל טוב גבר
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :tongue3 :tongue3 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי!!!!!
עד 1129 שיהיה רק בריאות וכו :) |
|
|
| Sniper |
תודה רבה אחים יקרים שלי ואללה אני אוהב תפלייס הזה:]]]]]
בכל אופן אני היום ב 18 . מממ ובסוף לא תיהיה מסיבה
אני בימקום זה טס ככל הניראה לאמסטרדם בחנוכה
ושוב פעם תודה.
the truth i did not nothing 4 a whill,
i'm must do something in the night. and yes it will b with a lotttt of girls. trust me.:]] |
|
|
|
|