return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מזל טוב... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Sniper
1)מורידים לך מס במשכורת
2)ביטוח לאומי תצריך לשלם
3)צריך להחליף את כל הויזה,כספומט,דרכון,כרטיס קופת חולים
4)צריך אישור מהצבא על יציאה מהארץ בני זונות!!!

5) כרטיסיות אוטובוס פי שתיים יותר יקרות
:p

מזל טוב אחיייי!!!!!
:tongue2
Tarantula
יייווואאווווו....
מזל טוב אח שלי!!!!:)
עד כמה שבא לך..
אאחחח... 18 איזה גיל...חי.. תמצה אותו עד תומו!!(חח.. איזה משפט)

(ברכה קצת יותר אישית באי סי)
לא לעיני כולם...חחחח...:D :D :D ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
יייווואאווווו....
מזל טוב אח שלי!!!!:)
עד כמה שבא לך..
אאחחח... 18 איזה גיל...חי.. תמצה אותו עד תומו!!(חח.. איזה משפט)

(ברכה קצת יותר אישית באי סי)
לא לעיני כולם...חחחח...:D :D :D ;)


ראיתי, תודה מתוקה חולהלהלהלהההה עלייך!!!!!! ושוב פעם תודה לכולםםםם
ורומן אני לא נוסע באוטובוסים יש לי אוטו איש:]]
Muhahhhahahaha
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Sniper
ורומן אני לא נוסע באוטובוסים יש לי אוטו איש:]]
Muhahhhahahaha


ארר...
ידעתי שתגיד את זה
:p
אוף אני רוצה אוטו
ורשיון
ושלא יכנס החוק של החצי שנה בלאט
Sniper
חחחחחחחחחחחחח
רומן אחי יהיה טוב אל תדאג

תגיד פעמיים ביום
"על הזין שלי"
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחח
רומן אחי יהיה טוב אל תדאג

תגיד פעמיים ביום
"על הזין שלי"



על הזין שלי

על הזין שלך
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
על הזין שלי

על הזין שלך


על הזין שלך X 2
MoSH_MaN
לא אמרת פעמיים
Scorchio
כוס אמק החוק הזה אני סגרתי היום 20 שיעורים ועוד אין לי תיאוריה סעמק השביתה של משרד הרישוי הזאת אינעל אבוק....

גם כן אוטו אתה קורא לגרוטאה שלך אוטו
חחחחחחחחחחחח
אבא אמר לי שאם אני מביא 100 במתמטיקה אני מקבל גולף
:)
Sniper
חחח חמוד אתה צח לפני שאני יוצא לחגוג תיום הולדת שלי
רק רציתי להגיד לך שברגע שאני מוכר תאוטו שלי אני מקבלל
בעזרת ה', גיפפפ!!!! ואפרופו גיפ אבא שלי צריך לקבל
עוד 3 שבועות את הגיפ שלו איסוזוו
משהו קטלנייייייייייייייייייייי
4X4
סאן רווף אוטמט
פנאני ליםםם

MoSH_MaN
פששש תתחדשו

לא חסר.....
:)
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פששש תתחדשו

לא חסר.....
:)


פתחת תיבת פנדורה מוש :)
*סופר את השניות עד שמישהו יסנן בדיחת שמר כפריהו*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement