|
מזל טוב... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Sniper
1)מורידים לך מס במשכורת
2)ביטוח לאומי תצריך לשלם
3)צריך להחליף את כל הויזה,כספומט,דרכון,כרטיס קופת חולים
4)צריך אישור מהצבא על יציאה מהארץ בני זונות!!!
|
5) כרטיסיות אוטובוס פי שתיים יותר יקרות
:p
מזל טוב אחיייי!!!!!
:tongue2 |
|
|
| Tarantula |
יייווואאווווו....
מזל טוב אח שלי!!!!:)
עד כמה שבא לך..
אאחחח... 18 איזה גיל...חי.. תמצה אותו עד תומו!!(חח.. איזה משפט)
(ברכה קצת יותר אישית באי סי)
לא לעיני כולם...חחחח...:D :D :D ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יייווואאווווו....
מזל טוב אח שלי!!!!:)
עד כמה שבא לך..
אאחחח... 18 איזה גיל...חי.. תמצה אותו עד תומו!!(חח.. איזה משפט)
(ברכה קצת יותר אישית באי סי)
לא לעיני כולם...חחחח...:D :D :D ;) |
ראיתי, תודה מתוקה חולהלהלהלהההה עלייך!!!!!! ושוב פעם תודה לכולםםםם
ורומן אני לא נוסע באוטובוסים יש לי אוטו איש:]]
Muhahhhahahaha |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Sniper
ורומן אני לא נוסע באוטובוסים יש לי אוטו איש:]]
Muhahhhahahaha |
ארר...
ידעתי שתגיד את זה
:p
אוף אני רוצה אוטו
ורשיון
ושלא יכנס החוק של החצי שנה בלאט |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחח
רומן אחי יהיה טוב אל תדאג
תגיד פעמיים ביום
"על הזין שלי" |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחח
רומן אחי יהיה טוב אל תדאג
תגיד פעמיים ביום
"על הזין שלי" |
על הזין שלי
על הזין שלך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
על הזין שלי
על הזין שלך |
על הזין שלך X 2 |
|
|
| Scorchio |
כוס אמק החוק הזה אני סגרתי היום 20 שיעורים ועוד אין לי תיאוריה סעמק השביתה של משרד הרישוי הזאת אינעל אבוק....
גם כן אוטו אתה קורא לגרוטאה שלך אוטו
חחחחחחחחחחחח
אבא אמר לי שאם אני מביא 100 במתמטיקה אני מקבל גולף
:) |
|
|
| Sniper |
חחח חמוד אתה צח לפני שאני יוצא לחגוג תיום הולדת שלי
רק רציתי להגיד לך שברגע שאני מוכר תאוטו שלי אני מקבלל
בעזרת ה', גיפפפ!!!! ואפרופו גיפ אבא שלי צריך לקבל
עוד 3 שבועות את הגיפ שלו איסוזוו
משהו קטלנייייייייייייייייייייי
4X4
סאן רווף אוטמט
פנאני ליםםם |
|
|
| MoSH_MaN |
פששש תתחדשו
לא חסר.....
:) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פששש תתחדשו
לא חסר.....
:) |
פתחת תיבת פנדורה מוש :)
*סופר את השניות עד שמישהו יסנן בדיחת שמר כפריהו* |
|
|
|
|