|
מזל טוב... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חחחח
אלעד
ברוך הבא לגיל המצוות, אל תשאל מה אירגנתי,
הלילה לפני השנה תיכנס לך עוגה עצומה לחדר... מתוכה תקפץ דמות... שתתבהר ופתאום תגלה ששלחתי לך ללילה סוער את:
!!!!צ'וק!!!!
לילה מצויין שיהיה לך ;)
יומולדת שמייח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ברוך הבא לגיל המצוות, ,
|
חי מצוות :)
כל אחד ישים עליו חי שקלים לג'ינס דיזל :D |
|
|
| Scorchio |
איזה חמוד
מזל טוב אחשלי
:) |
|
|
| AnthemFreak |
מזל טוב
אחי!!!
...
רציתי להיות אני זה שפותח את התרד של המזל טוב
אבל שכחתי בסוף
לא נורא
שיהיה במזל ותהנה בערב!:) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
מזל טוב
אחי!!!
...
רציתי להיות אני זה שפותח את התרד של המזל טוב
אבל שכחתי בסוף
לא נורא
שיהיה במזל ותהנה בערב!:) |
אני זכרתי...
:-))))
ואם כבר אז שוב אחי..
שיהיה לך מזלטוב ותעשה היום משהו טוב, לך תשתכר קצת... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
שיהיה לך מזלטוב ותעשה היום משהו טוב, לך תשתכר קצת... |
בשביל זה צריך יום הולדת??
כל שבוע שבועיים משתכרים :D |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בשביל זה צריך יום הולדת??
כל שבוע שבועיים משתכרים :D |
ראאאאאאאסמי...
אבל היום 18
הוא יכול לקנות לבד בלי לזיין לשכל למוכרים...
:-))) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
ראאאאאאאסמי...
אבל היום 18
הוא יכול לקנות לבד בלי לזיין לשכל למוכרים...
:-))) |
בקיוסקים גם ימכרו לילדות בת 12
בדיסקוטקים ומסעדות יבקשו
זה לא עקרוני בקיצר :D |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקיוסקים גם ימכרו לילדות בת 12
בדיסקוטקים ומסעדות יבקשו
זה לא עקרוני בקיצר :D |
כן אבל הקטע ש -18
לא יודע אחלה גיל שבעולם!!!!
לי למשל באילת עשו בעיות להיכנס לכל מיני מקומות... |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דרורי אתה שרוט גם אה?? חחחחחחחחחח
ממממ בעיקרון אני ניראה גדול ככה שלא עשו לי כ"כ בעיות בפאבים ומסיבות בשנה האחרונה וגם שאני מראה רישיון נגיד אז ישר הם נותנים לא מיסתכלים לא יודע למה יכול להיות עניין של מזל ממממ גיל 18 זה נחמד בינתיים כאילו אין שום דבר שונה אבל יש כמה דברים מבאסים תתחת
1)מורידים לך מס במשכורת
2)ביטוח לאומי תצריך לשלם
3)צריך להחליף את כל הויזה,כספומט,דרכון,כרטיס קופת חולים
4)צריך אישור מהצבא על יציאה מהארץ בני זונות!!!
וזהו אני חושבב
חפיף דליל |
|
|
| itamarsan |
| מזל טוב אחי ושיהיה לך רק טוב בחייים:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
ברוך הבא לגיל המצוות, אל תשאל מה אירגנתי,
הלילה לפני השנה תיכנס לך עוגה עצומה לחדר... מתוכה תקפץ דמות... שתתבהר ופתאום תגלה ששלחתי לך ללילה סוער את:
!!!!צ'וק!!!!
|
:wtf: |
|
|
|
|