return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
id&t in de problemen?
View this Thread in Original format
magrec
Het werd al op 538 gezegd afgelopen zaterdag en nu op partyscene:

id&t is begonnen aan een ontslagronde die 17 van de in totaal 67 medewerkers hun baan zal kosten. De sanering is het gevolg van verslechterde economische omstandigheden en een aantal verliesgevende onderdelen van het bedrijf. Vooral de media-tak en de hoge investeringen in de horeca-activiteiten schijnen hieraan debet te zijn. De al jarenlang voortdurende strijd om een FM frequentie speelt ook een rol, zo meldt een woordvoerder van het bedrijf.

Vooral de aanhoudende inspanningen om een etherfrequentie te verkrijgen, kosten ID&T veel geld...

ID&T is niet het enige dancebedrijf dat te kampen heeft met een economische tegenwind. Het Britse Ministry brengt deze maand de laatste editie van haar tijdschrift uit. Het magazine ‘7’ trok recent ook al de stekker er uit. Ook het Britse Essential festival is opgehouden te bestaan. Naast de zachte recessie worden ook overcapaciteit op de dancemarkt en tegenvallende sponsorinkomsten als belangrijke redenen genoemd.
Blik
ja ik las het gister ook al ergens (volgens mij op PF)

reken maar op een sensation entree prijs van 75 eurotjes :p
John
voorlopig nog geen tv zender dan:rolleyes:
wel kut voor die 17 mensen als ze deruit vliegen..
AlFerox
goed voor ze!

wie voor kapitalistje wil spelen moet ook rekening houden met de keerzijde van de medaille.
Flipper01
Je zou toch zeggen dat ze aardig wat verdienen op die party's.. Maar ik kan me voorstellen dat er ook gigantisch veel geld gaat zitten in die FM frequenties...
Ik hoop niet dat ze de prijzen nog verder op gaan drijven.
westflake
goed voor ze? Helemaal nix. Die gasten zijn prima bezig!!

Respect voor Duncan en zijn ondernemerskwaliteiten.
magrec
quote:
Originally posted by westflake
goed voor ze? Helemaal nix. Die gasten zijn prima bezig!!

Respect voor Duncan en zijn ondernemerskwaliteiten.


ja het bedrijf loopt uitstekend.:rolleyes:
hamburgerboefje
Hmm ik kan der eigenlijk helemaal niet mee zitten dat het nu slechter gaat met id-t. Van mij mag die radiozender ook wel opdoeken want ze draaien over het algemeen echt wazig troep overdag en s'ochtends...ik hoop alleen niet dat de prijzen van de feesten zullen stijgen hierdoor maar dat zal vast wel gaan gebeuren..
westflake
Met welk bedrijf gaat het wel goed ? Economie is momenteel gewoon slecht...

Elk bedrijf die veel investeringen heeft gedaan wordt nu even teruggefloten denk ik..
Eye-Riz
mwa, overal vallen ontslagen, dus waarom niet daar. En nog zat banen, alleen dan maar wat minder 'hip'. Soms zit het mee, en soms zit het tegen. That's life. Hoewel 17 van de 67 wel veel is hoor! Bijna 20%!!!
Denk dat ze er verstandiger aan hadden gedaan om er eerder een paar uit te gooien, of een paar projecten af te stoten. Dit zie je toch eerder aankomen?

Raymond
De feesten die ze geven zijn altijd redelijk succesvol, naar mijn mening. Je hoort zelden, dat ze niet uitverkocht zijn......
Dus daar zal het wel niet aan liggen!

Ja, maar dat gedoe met die horeca etc....
Ondernemen is een stap nemen en dat kan goed of slecht uitpakken en ik vindt dat ID-T de laatste tijd een beetje te veel wilt.
Ze kunnen zich beter blijven richten op hun primaire activiteiten bestaande uit het organiseren van feesten en het uitbrengen van cdtjes ipv van al de neven activiteiten!
AlFerox
quote:
Originally posted by westflake
goed voor ze? Helemaal nix. Die gasten zijn prima bezig!!

Respect voor Duncan en zijn ondernemerskwaliteiten.


tja, 't is maar wat je onder prima verstaat he.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement