|
dromen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Ik kan dat wel verklaren hoor Wout,want idd,zij wilt ook zo big als tiesto zijn en al dat lekkere geld hebben ennnnn Armin,laat haar zien dat ook hij nu daar is waar tiesto was en dat dus zij dat ook zou kunnen doen:)
Armin heeft nu namelijk tiesto's record verbroken dus daarom kwam ook hij in de droom voor,hijs der voorbeeld dat t KAN:P
Besef eigenlijk nu dat ik totaal geen meer droom terwijl ik altijd de wildste dingen droomde,dunno waar ze heen zijn... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
We zijn nie allemaal zoals jij knul!
:tongue2 |
Ik ben gestopt met blowen vriendelijke vriend :cool:
Verder ben ik als a non-harddrugs user een goed voorbeeld voor andere:p maargoed, het ging over Muziek-dromen.. |
|
|
| Odyne |
ik droom wel elke nacht, maar t gaat zelden over muziek, toch droom ik verder over mensen/dingen die me bezig houden in het dagelijks leven, maar geen muziek, wel eens icm met een feest ofzow..
ik heb een periode gehad da't ik t moment dat ik wakker werd mn 'dromenboekje' erbji pakte en mn droom opschreef om de volgende dag met mn dromenboek ernaast te gaan kijken wat t betekende.. soms klopte t, maar meestal niet.. |
|
|
| DjSuez |
dit is echt een vette thread! ik heb zelf echt altijd vage dromen, ze gaan nooit ergens over, maar wel lachen als je ze kan herinneren.
| quote: | | das echt freaky, heb echt een aantal keer zon deja-vu gehad!! dan krijg je (althans ik iig) zo'n x-files feel!! echt best creapy! |
das echt vaag idd, maar ik heb wel eens op practicum gehoord hoe dat kan komen, dat heeft met het deel in je hersens te maken die herinneringen opslaat, maar t blijft een vaag gedoe, en ik weet ook niet of dat de enige verklaring is.
Ik heb trouwens een best klote jeugd gehad, en in die tijd had ik heel vaak dezelfde doort droom:
Ik sta op een gebouw van 3 a 4 verdiepingen, meestal een met een binnenplaats. Vervolgens komt er een soort groene vlek aangevlogen die me probeert van dat dak af te duwen, en ik kan er weinig aan doen, en als ik val duurt dat enorm lang, en als ik neerkom had ik altijd vette pijn in me neus (in me droom dan), ik denk dat het wel met die tijd te maken heeft, want nu heb ik weinig te klagen en heb ik alleen nog maar dromen die écht nergens over gaan...dusseee THC, heb je weer wat te doen, en beterschap!
Hier nog twee van mijn idiote dromen van de laatste tijd.
Ik merkte in me slaap dat mijn dekbed en hoes een stukje waren verschoven (ik heb ze los op mekaar liggen als het warm weer is), en ik was echt ernorm pissig daarom geworden, en ik dacht dat het een vergeldingsactie was tegen de mannelijkheid van een of andere feministische terroristische organistatie...:toothless :wtf: :crazy:
Ook heb ik eens gedroomt over dat ik in een instituut met allemaal inktvissen werkte (logisch, ik wil er later mee gaan werken, red.) Op een gegeven moment barste er een aquarium met een inktvis van ongeveer een halve meter lang erin, en dat beest kwam op de grond terecht, maar toen ik aan kwam rennen beet die inktvis in me enkel, en echt vet hard, ik in helse pijnen, en maar proberen dat beest van je af te slaan, met een stok en ik had een bowlingbal op hem laten vallen maar het hielp niet. Uiteindelijk werd het te erg en toen werd ik wakker....bleek dat ik met mijn voet tegen een gloeiendhete verwarming had gelegen...
:rolleyes: :D |
|
|
| Chicane |
| Ik droom over you Riz... jij, ik en bymbo op het strand in ons huisje aan zee.... zucht :D |
|
|
| Jappio |
Ik droom tegenwoordig ook niet echt meer, of ik vergeet ze. Misschien omdat ik geen tijd heb om te dromen ofzo hehe, en dan heb ik is een x een droom en dan gaat die klote wekker weer..
Erm ik had vroeger altijd nachtmerrie, dan rende ik over een racecircuit heen en dan gingen al die auto's achter me aan scheuren..
errug vaag en ik vonnum altijd heel eng :eek:
ben ook nog is uit mn hoogslaper gerold, toen ik dacht dat ik aan het vliegen was..
En volgens mij ook nog is in mn bed gezeken toen ik over een wc aan het dromen was hehe
Maar goed toen wassik jaartje of 5..
Helaas heb ik de laatste tijd weinig dromen.. Zal er is op letten :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik kan dat wel verklaren hoor Wout,want idd,zij wilt ook zo big als tiesto zijn en al dat lekkere geld hebben ennnnn Armin,laat haar zien dat ook hij nu daar is waar tiesto was en dat dus zij dat ook zou kunnen doen:)
Armin heeft nu namelijk tiesto's record verbroken dus daarom kwam ook hij in de droom voor,hijs der voorbeeld dat t KAN:P
|
Haha ja kan ook nog, EyeRizzie is jalours :p
| quote: | Originally posted by DjSuez
Ik heb trouwens een best klote jeugd gehad, en in die tijd had ik heel vaak dezelfde doort droom:
Ik sta op een gebouw van 3 a 4 verdiepingen, meestal een met een binnenplaats. Vervolgens komt er een soort groene vlek aangevlogen die me probeert van dat dak af te duwen, en ik kan er weinig aan doen, en als ik val duurt dat enorm lang, en als ik neerkom had ik altijd vette pijn in me neus (in me droom dan), ik denk dat het wel met die tijd te maken heeft, want nu heb ik weinig te klagen en heb ik alleen nog maar dromen die écht nergens over gaan...dusseee THC, heb je weer wat te doen, en beterschap!
|
Ja dank je, gaat nog wel even duren denk ik.
Ben net bij m'n huisarts geweest en die lag helemaal dubbel toen ze haar stethoscoop op mijn rug en borst legde, das niegoednie :nervous: hoop dat ik nog een beetje oplap voor volgende week.
Annyway van deze droom kan ik weinig maken(groene vlek aanvliegen :conf: )
Maar het zal idd wel iets met je jeugd te maken hebben, ik heb het zelfde probleem gehad, maar ik zal jullie deze droom besparen, ik schaam me er ook een beetje voor hij is nogal suicidaal.
Het enige wat ik wel een beetje begrijp is dat je zo langzaam valt, dit komt nl omdat je mee probeert te bewegen in je bed dat lukt niet zo goed vandaar dat je zo sloom bent in je droom, ik had het vroeger wel eens als ik een potje ging voetballen in mijn droom, krijg ik eindelijk de bal kom ik geen meter vooruit:rolleyes:
enne ehhm die andere dromen zijn gewoon een kwestie van lichtelijk anti feminisme en een pretty sick mind ;) |
|
|
| arjoderoon |
| ja heel vaag. mijn bed is ook altijd nat als ik droom :haha: :crazy: :eyespop: ;) |
|
|
| TranceFool |
| Ik droom eigenlijk bijna nooit....kan het sochtend iig niet meer herinneren |
|
|
| Eye-Riz |
ik jaloers?? zal dat het zijn? sjees, had ik nie verwacht (hoewel, ze hebben natuurlijk allebei wel enorm veel platen!) THC! Bedankt voor al je kennis en kunde, de volgende keer als ik droom kom ik ZEKER bij je, aangezien jij echt goed dromen kunt uitleggen... :stongue: :tongue2
En Donna natuurlijk bedankt voor het gestelde vertrouwen in me. wat ben ik toch blij als ik me bedenk dat ik jullie mag kennen! :p |
|
|
| ChooChoo |
Ik droom ook wel s vaag. Laatst ook nog, alleen kan ik er niet zo veel over herinneren, maar ik weet nog wel dat ik Armin tegenkwam:conf:.
Verder had ik ook nog wel eens last van deja vu's.
Wat ook vaag is, als je net in slaap begint te vallen en je bent nog half wakker, en je dan van die hele vage dingen gaat denken (als je begrijpt wat ik bedoel :))
greetz |
|
|
|
|