return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
dromen (pg. 4)
View this Thread in Original format
Donna
quote:
Originally posted by AlFerox
ja, dat schijnt inderdaad echt te bestaan! daar heb ik weleens wat over gelezen.. Lucide dromen heet dat ofzo. sommige mensen zijn daar heel erg bedreven in en kunnen dat gewoon oproepen. een droom waarin je je realiseert dat je aan het dromen bent. je kan dan je eigen droom beïnvloeden en kan dan alles doen, vliegen etc. alles is mogelijk!
een nachtmerrie is op die manier ook te sturen en te verdrijven. als je bijvoorbeeld achtervolgt wordt door een eng monster moet je gewoon blijven staan en je omdraaien en dan gaat de nachtmerrie weg.

godver, ik had een tijdje geleden een onwijs interessante site hierover gelezen maar ik weet het adres niet meer!! :nervous: :whip:

Grinz ja hebbik ook wel een paar keer mogen beleven,das vet cool en zonde als je wakker wordt:/
Mensen krijgen van mij de vaagste reacties als "pazzop je gooit mn thee om" als ze me wakker maken offuh k had toen s gedroomt dat ruub sjaggie was,hij maakte me wakker en 1ste wat ik zei was ,"hallo boos meneertje met je negatieve gevoellentjes" Ik hoor mezelf t dan ook zeggen en word dan pas wakker,altijd weer een verrassing wat r uitkomt.
Maar laatste tijd ist minnetjes met de humor:p
TimeportE
alferox.. dat heb ik ook af en toe!

voorbeeld, erg leuke droom (met een erg mooie vrouw :p) en plotseling realiseer ik me dat ik droom en regel ik alles wat er gebeurd (nie doordenken! :p)..
maar ik heb vaak genoeg het tegenovergestelde meegemaakt: ik denk dat ik nie droom maar doe dat wel, bv ik lig in mijn bed en kan maar nie slapen en zie opeens een eng beest.ik denk echt dat ik nie slaap: maar doe dat dus wel, half! want als ik het licht aan doe is er nix maar dan doe ik het licht uit en slaap ik weer half.

beetje vaag beschreven misschien maar erg eng af en toe..

ik heb trouwens ook wel eens een heeeel erg enge nachtmerrie meegemaakt.. dat was laatst.. ik had het gevoel opgesloten en platgewalst te worden tegelijk.. ik hard naar mijn ouders kamer gerent en volgende dag zeiden ze dat ze me niet terugherkende.. ik was helemaal in shock en was helemaal in paniek (een nightterror? das toch extreme vorm van een nightmare?)
AlFerox
nightterror?

nog nooit van gehoord..

klink behoorlijk scary in ieder geval! :nervous:
T.H.C.
quote:
Originally posted by AlFerox
ja, dat schijnt inderdaad echt te bestaan! daar heb ik weleens wat over gelezen.. Lucide dromen heet dat ofzo. sommige mensen zijn daar heel erg bedreven in en kunnen dat gewoon oproepen.

Ah leuk...heb ik toch een gave gekregen van onze lieve heer, ik ga op zoek naar die site kan ik er meer over lezen en hoe je het moet oefenen cq oproepen...oja ik droom al een tijdje niet meer (ik zal wel dromen maar iig niet bewust) dus zal wel lastig worden, maargoed ik heb nu ook zat tijd om te oefenen, we'll see
Jappio
Gek misschien dankzij deze thread, maar toen ik vanmorgen(vanmiddag?) wakker werd gebeld door chickie, wist ik gewoon mn droom nog..

T kwam er op neer dat ik in het eerste van excelsior voetbalde (niet lachen aub, t was echt het 1e ) en dat ik speelde tegen feyenoord, op woudestein uiteraard :D

T ging lekker met, excelsior stond met 1-0 voor (doelpuntenmaker weet ik niet meer, t was in ieder geval uit een corner; doelpunt ala verlaat gister (niet die in eigen goal :)) en toen mocht ik eindelijk invallen. Een minuut nadat ik was ingevallen kreeg ik in mn eigen strafschopgebied de bal, en rende heel hard naar de goal van feyenoord. Omdat er geen medespelers waren besloot ik om vanuit een onmogelijke hoek te schieten en ik schoot via de paal en de lat op Zoetebier's hoofd.. Ik wilde daarna nog naar de bal toe rennen, maar omdat die te ver weg was liet ik m maar lopen..

Na deze (geweldige :D) actie van mij liep ik langs de tribune, en toen zag ik daar mn pa zitten. Die stak zn (Y) op enne toen belde die sjick dus..

Vond t wel een vette droom, sowieso omdat ik ff 4 man uitdolde whehe,,

Ik neem niet aan dat hier nog een betekenis achter zit ofzo, maar anders hoor ik dat graag van je THC :D

GRTZ!
T.H.C.
quote:
Originally posted by Jappio
.... en ik schoot via de paal en de lat op Zoetebier's hoofd..

even voor de duidenlijkheid, werd dit een doelpunt of kopte Zoetebier hem er juist uit....ja ik bedoel maar je moet wel duidenlijk zijn he... anders kan ik er nix mee;) als dit duidelijk is zal ik er eens over je droom gaan gaan peinzen.
Odyne
ik heb vannacht iets gedroomd over een lift, ik was iemand aan het achtervolgen en ik ging steeds naar verschillende verdiepingen met de lift, heel gestressed, heen en weer rennend in die lift en als de deuren open gingen steeds ff naar buiten rennen om te kijken of die persoon ook op die verdieping was, maar die persoon mocht mij niet zien, ik was tevens een beetje hysterisch/vrolijk, alsof ik die persoon die ik volgde leuk vond, maar hij dat niet mocht weten...

het verhaal komt me nu een beetje duidelijk in mn hoofd, eerst stond vooral de lift en het gestressde me nog bij...
@ddicted
Ik ben wel eens midden in de nacht naar mijn ouders gelopen om te vragen of ze die aardbeving ook gevoeld hadden. Welke aardbeving ?wast antwoord :D
total woot
quote:
Originally posted by Eye-Riz
dromen zijn echt te gek! ik heb al door Tom's oor gekropen, zoals Jerry dat doet, ik heb op een spoorbaan voor mijn leven moeten rennen met hazewindhonden achter me aan, ik ben door slangen gebeten, ik ben dood gegaan, doden zijn weer herrezen, ik heb zelfs voorspellende dromen gehad, echt best bizar allemaal. Je kunt het zo gek niet bedenken of je droomt het!

hehe, lol kan niet wachten tot er een mogelijkheid is om jou dromen op te nemen en te sharen :p :eyes:

maareh, dat van dat doodgaan in je droom dat kan volgens mij niet.
Las laatst een of ander onderzoek, en t schijnt dat als je doodgaat in je droom, dat je het dan ook echt gaat!

Ga maar es na, als je heel eerlijk bent, kun je je dan 1 keer herinneren dat je doodging?

ik niet i.e.g.

droom al een paar jaar niet meer :D

Grtzz
WooT
T.H.C.
quote:
Originally posted by Odyne
ik heb vannacht iets gedroomd over een lift, en dan een heel verhaal

Heb je van de week misschien die film gekeken? de lift was er nl weer eens op, het zou wel een boel verklaren, je verwerkt in je droom toch je belevenisen van de afgelopen dagen, op die mannier sla je bepaalde dingen op waar je overdag geen tijd voor maakt.(heb ik ooit eens gehoord)

Odyne
quote:
Originally posted by T.H.C.
Heb je van de week misschien die film gekeken? de lift was er nl weer eens op, het zou wel een boel verklaren, je verwerkt in je droom toch je belevenisen van de afgelopen dagen, op die mannier sla je bepaalde dingen op waar je overdag geen tijd voor maakt.(heb ik ooit eens gehoord)

ik heb de film niet gezien, wel de reclame ervan, en ik heb er even over nagedacht dat een stukje wat ik zag me deed denken aan de film resident evil, waarin ook een stukje met een lift zat..
Donna
Niet meer dromen komt van de drugs btw,of soms bij mensen die van stress naar relaxed gaan leven.
Als je drugs gebruikt maken je hersenen overuren dus als je dan weer aan je gewone slaap toekomt moeten die hersenen echt zelf ook pitten,dus projecteren ze geen dromen.
Ga maar weer s een tijdje totaal niks,dus ook geen joint gebruiken,moet je s kijken dat je vanzelf wel weer gaat dromen.
Drugs zijn in principe de tegendrug van antidepressiva,t maakt je wel beide "opgewekt" maar antidepressiva maakt je hersenen "vlak en in t gareel" terwijl xtc er een berg wanorde van maakt,maar eigenlijk ook weer niet want door de chaos heen vallen er stukjes op zn plaats waar je zonder xtc never aan gedacht zou hebben.
Daarom maken je hersenen ook vet overuren en kunnen mensen zich geminded voelen:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement