|
Drugs: Hoe denken wij erover???
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Jaaaa, mensen hoe denken wij allemaal over drugsgebruik tijdens t uitgaan??En dan bedoel ik niet wiet enzo, maar gewoon pilen, coke en dat soort |
|
|
| Cold |
| Voor mij geen party zonder ;) |
|
|
| Robvef |
Toen ik in 1994 met feesten begon, zat ik elke week onder de pillen e.d. Maar op een gegeven moment kreeg ik een vriendin (is allang uit) en toen ben ik gestopt. Vorig jaar met Sensation heb ik weer een pil op en dat was best lekker, maar ik kan heel goed zonder. Eigenlijk feest ik sinds 97 alleen nog maar zonder.
Mij maakt het verder niet uit of mensen drugs gebruiken of niet, maar ga geen 5 a 6 pillen slikken op een avond. Drugs zijn sowieso niet goed voor de gezondheid.
Zolang iedereen maar weet, waar ie mee bezig is en genoeg drinkt, zou ik zeggen veel plezier |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Cold
Voor mij geen party zonder ;) |
Voor mij hetzelfde :) maar ik weet altijd wat ik doe. :) |
|
|
| magrec |
Heb er niks mee, ben er ook niet tegen
niet op tegen zolang men "verstandig" er mee omgaat ok dan maar moet je 10 pillen in je mik werken voor een leuke avond dan hoef je niet op mijn sympathie te rekenen als je fout gaat. |
|
|
| ADK |
ik vind het sowieso eigenlijk al niet zo verstandig om pillen te slikken, maar ja
als je het toch doet, doe het op een slimme manier dan, zou ik zeggen...
ik heb het niet nodig in ieder geval
maar dat moet je zelf weten
ADK |
|
|
| Blik |
Ik ga het in ieder geval niet doen op een feest, ik heb het niet nodig.
Ik hoef er ook niet uit te zien als een zombie, zoals veel mensen op Impulz eruit zagen die een of meerdere pilletjes hadden geslikt |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik ga het in ieder geval niet doen op een feest, ik heb het niet nodig.
|
Same here,als er andere hun daarmee wilen amuseren,zolang het mij ni stoort,ma als ge in zo'n keet gaat waarda iedreen onder de pillen en de bollen zit,stoort het mij wreed |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Cold
Voor mij geen party zonder ;) |
Voor mij geen party met ;)...Ik heb geen pillen nodig...Ben er niet op tegen, je moet zelf weten wat je doet...Zolang je ze maar "verstandig" gebruikt... |
|
|
| NILA.NL |
| quote: | | Heb er niks mee, ben er ook niet tegen |
Iedereen moet zelf lekker weten wat 'ie doet, zo lang ze maar geen andere mensen ermee lastig vallen! Iedereen weet dat het slecht voor je gezondheid is en iedereen kan vrij kiezen om het wel of niet te gebruiken, dus...
Ik heb zelf ook enkele jaren geleden wel eens een pilletje genomen(tegenwoordig alleen nog maar alcohol en soft drugs), maar ik merk nu dat ik het absoluut niet nodig heb!
Ik sta vaak nog op de muziek te springen, als "de pillenslikkers" aan het wegspacen zijn en even een time-out nemen... Voor mij dus geen pillen of andere hard drugs meer(alhoewel alcohol volgens mij ook hard drugs is...) |
|
|
| michiel |
boeit mij niet zo wat mensen ermee doen, als ze mij maar niet lastig vallen, zoals die ene keer dat er een gast op de dansvloer vlak naast mij en een paar vrienden ging staan pissen :rolleyes: Ik bedoel, dan vráág je om klappen toch
zelf gebruik ik die niet
later
michiel |
|
|
|
|