return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Drugs: Hoe denken wij erover??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gekhous
Captain Gek had de txt bij de poll weer es niet gelezen en had dus op de vraag geantwoord dat ik wel eens drugs gebruikte, en toen ik de txt las, bleek dat wiet enzo buiten beschouwing werd gelaten... dus ik herzie mijn mening naar: heb er niets mee, en heb er ook niets tegen...

zolang je maar geen slechte trip heb, en mij daarmee komt lastig vallen that is... :)
Dj Lex
Hehe ik zuip me eigen altijd helemaal klem en dan heb ik ook lo alleen de volgende morgen ben ik meestal een beetje brak, maar verder altijd helemaal loos van de alcohol. Geen drugs, maar wat andere mensen doen moeten ze z11 maar weten.

Laters
Akira
quote:
Originally posted by Miss Proximus


omg...waar gaat het heen met de wereld??? Wat is dit nou voor een statement? Als je zelf al s hebt gebruikt, dan weet je dat er een enorm verschil is tussen op een feest gebruiken en thuis!!! Je snapt geloof ik ook niet dat het "feest,dj's,muziek" alleen maar zwaar geintesifeert wordt door dope! :cool:

Zelf zit ik 4 en een half jaar aan de drugs (vanaf m'n 15e) en ik weet dat het slecht is, maar wat is er tegenwoordig niet slecht? :)
Als je eens kon meemaken wat voor gevoel het met zich meebrengt... Het is ook zo veranderd in de scene: vroeger was het normaal als je midden in de zaal een sleuteltje pep of coke naar binnen snatchte, nu kijkt iedereen je aan van HALLO, WAT DOE JIJ? En vooral de sfeer is zo anders! Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!
Maar ja, je kunt de vooruitgang niet tegenhouden :D en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D


wat is dit nou voor een gelul???dat ik het niet snap??tuurlijk snap ik heus wel dat het anders is om te slikken thuis dan op een feest...Tuurlijk 90% slikt op een feest ik heb ook wel es geslikt maar ja moet je persee slikken om nou lol te hebben ???

Wow al vanaf je 15 in de drugs diep bewondering voor zeg...mij boeit het niet dat je slikt of wat dan ook.Maar heel veel die knikkeren 3-4 pillen op een avond er doorheen waarbij ze totaal van de wereld zijn...wou echt relaxt hoor!!dansen op een feest waarbij je totaal niet eens weet op wie je eigenlijk gedanst hebt.
OKay nu ga ik wel erg ver met mijn redenering...Kijk ik snap heus wel dat mensen paar pilletjes achter overslaan om te chillen vind ik op zich ook niet erg iedereen zijn eigen keus.

"Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!"
uhm wat bedoel je hiermee??? nou ja sommige die willen gewoon boos zijn dus laat ze lekker :D
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D


:D:Dbedankt:D:D
Miss Proximus
hey akira, sorry dat ik je verkeerd heb opgevat! :)
maar wat ik bedoelde met die laatste zin:
ik ben heus niet zo'n typ die de hele nacht sentimenteel tegen iedereen aan loopt te lullen (aaaah!!get out of my face!! :D), maar ik vind dat je wel gewoon "sorry" kunt zeggen als je tegen iemand aanloopt (mensen gaan ALTIJD op m'n tenen staan en ik heb maatje 37!), of even doen alsof je je vermaakt op een feest ofzo. Jij zegt: "laat die mensen toch lekker boos zijn" maar dat snap ik nou niet! je komt toch op een feestje om lol te hebben, en toch niet om andere mensen hun plezier te misgunnen ofzow!
Deze mensen vind ik irritant op een feest, net zoals andere TA's "niet-dansende mensen" irritant vinden! :)
Laterz
Jukx
quote:
Originally posted by Akira



"Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!"
uhm wat bedoel je hiermee??? nou ja sommige die willen gewoon boos zijn dus laat ze lekker :D



Nou het is dus echt wel zo dat mensen met een pilletje op (tenzij het met mate gebeurt) echt veeeeeeeeel gezelliger/vriendelijker/behulpzamer/leuker zijn dan mensen zonder.... en dat is GEEN gelul!!
magrec
quote:
Originally posted by Jukx


Nou het is dus echt wel zo dat mensen met een pilletje op (tenzij het met mate gebeurt) echt veeeeeeeeel gezelliger/vriendelijker/behulpzamer/leuker zijn dan mensen zonder.... en dat is GEEN gelul!!



hmm o?
sorry zeggen doe ik bijna altijd als ik iemand aan stoot.
Stond op massive gozer helemaal te trippen met wat drankjes in zijn hand, kon zijn maten niet meer vinden. Een van zijn maten had met ons vaag zitten lullen. Dus ik naar die gozer toe zo van he zoek je je maten, nou die zocht ie dus en aangezien ik over iedereen heen kan kijken vanwege mijn lengte had ik die lui zo gezien. Die gozer helemaal blij meteen vragen wat ik gebruikte en of ik een pilletje wilde hebben, uhm nee is wel goed zo.


gezellig/vriendelijk/behulpaam/leuker kan ook gewoon zonder chemische troep.

grtz magrec
esoterist
Chemisch ben ik 4 jaar geleden van af gestapt,ik ben helemaal op de biohorma toer.ff lekker naar de Smartshop en ff een paar smartpillen scoren. Dan ben je de volgende dag ook niet zo dood.
Ik raad ook heel vaak mensen aan die wat willen proberen. om eerst dit soort dingen te doen voordat ze naar zwaarder spul grijpen.
Als je de juiste kruiden mengsel hebt kan je heel dicht bij de real extasi feeling komen,zonder de bij/nawerking van de chemische

Zijn er nog meer die regelmatig naar de shop gaan?
Akira
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey akira, sorry dat ik je verkeerd heb opgevat! :)
maar wat ik bedoelde met die laatste zin:
ik ben heus niet zo'n typ die de hele nacht sentimenteel tegen iedereen aan loopt te lullen (aaaah!!get out of my face!! :D), maar ik vind dat je wel gewoon "sorry" kunt zeggen als je tegen iemand aanloopt (mensen gaan ALTIJD op m'n tenen staan en ik heb maatje 37!), of even doen alsof je je vermaakt op een feest ofzo. Jij zegt: "laat die mensen toch lekker boos zijn" maar dat snap ik nou niet! je komt toch op een feestje om lol te hebben, en toch niet om andere mensen hun plezier te misgunnen ofzow!
Deze mensen vind ik irritant op een feest, net zoals andere TA's "niet-dansende mensen" irritant vinden! :)
Laterz


okay :)ja tuurlijk moet je gewoon aardig doen,okay ik heb ook geen zin om tegen chagarijnige mensen aan te kijken maar sommige blijven toch zo.ik bedoelde het meer van dat je niet persee drugs hoeft te gebruiken maar ik heb het een beetje dom er neergezet
Ja en lol boven alles :D :D ben ik ook helemaal mee eens :)
Jukx
quote:
Originally posted by esoterist
Chemisch ben ik 4 jaar geleden van af gestapt,ik ben helemaal op de biohorma toer.ff lekker naar de Smartshop en ff een paar smartpillen scoren. Dan ben je de volgende dag ook niet zo dood.
Ik raad ook heel vaak mensen aan die wat willen proberen. om eerst dit soort dingen te doen voordat ze naar zwaarder spul grijpen.
Als je de juiste kruiden mengsel hebt kan je heel dicht bij de real extasi feeling komen,zonder de bij/nawerking van de chemische

Zijn er nog meer die regelmatig naar de shop gaan?


Ja, ik heb wel eens zo'n natuurlijk pilletje geprobeerd maar ik moet zeggen dat ik er heel weinig van gemerkt heb...

Miss Proximus
inderdaad jukx, same for me! ik werd er ook alleen maar een beetje wakkerder van, maar verder niet!ennu...(don't flameme for this one cuz I'm a girl)..de seks kun je dan ook wel op je buik schrijven! :D haha
Bellie
WTF!!!wat voor pillen hadden jullie dan?

Hey Proximus,ik kom wel eentje langsbrengen dan bij SHOCKERS.zal je zien of je wat merkt of niet :D :D

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement