return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Drugs: Hoe denken wij erover??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ach ja.. zolang ik er geen last van heb..

Ik heb wel es gezien dat iemand flink ging flippen door drugs.. Kijk als je er niet tegen kan.. gebruik het dan ook niet he.

En als je er ooit aan begint kan je beter met een iemand samen gebruiken die t al langer doet.. want de "newbies" zijn vaak degene die OD en..

En als laatste ;) ik heb t niet nodig
Bellie
Tja ieder zijn mening.Ik gebruik alleen pillen op feesten.Ik ga echt niet in de plaatselijke kroeg lopen slikken ofzo.Maar ja de laatste tijd gaan we bijna alleen maar naar feesten dus slik ik best wel veel eigenlijk de laatste tijd.maar het is elke keer veer zo PHATT!!!.Dus kan ik er moeilijk vanaf blijven.vorige week had ik niks genomen en was om 3 uur al HELEMAAL afgepeigerd gewoon.mn benen waren zwaar en kon geen meer doen.terwijl als ik een pil drop ben ik van begin tot eind volop uit mn naad en lekker aan het dansen.Ik was er vroeger ook zwaar tegen totdat ik bij Trance Energy in Heerenveen vorig jaar 1 had genomen.Was echt een hele vette ervaring.sindsdien slik ik dus.....

GREETZ!!
TranceManiac
Pillen heb ik eigenlijk nog nooit geslikt, jointje op z'n tijd is wel relaxed, maar voor feesten heb ik nix nodig.

Aan LSD ga ik in ieder geval niet meer komen, ik heb het 1x gedaan en toen ben ik vreselijk gaan trippen. Die zooi hoef ik dus echt NOOIT meer.
Remy D
Ik kan ook wel zonder maar ik wil het niet want met xtc krijg je gewoon nog die extra kick die zonder niet te halen is. :)

Maar ik gebruik in mate, wat ik in mijn alcoholtijd vaak niet onder controle had.. :)
eXos
JAzeker, morgen ook als ik naar Qontact ga. Lekker spacen HA HA LOL
Akira
Ja wat is mijn mening erover???ik gebruik zelf niks en heb het ook niet echt nodig aangezien ik het meestal altijd wel volhou :D:D:D ben vrij energiek manneke hehehe...

IK ben er niet echt op tegen gebruik...alleen vind ik wel dom dat zelfs kinderen van een jaar of 16-17 elke week in de plaatselijk discotheek slikken dan denk ik ook ???moet dat nou??Kijk op eenm groot feest ja slik dan wat maar niet in een discotheek waar de deuren om 3 uur sluiten...Ja het erge is dat al die vrienden van ook maar gebruiken en zelfs die meisjes ook gaan meedoen en die totaal niet weten wat ze doen dat vind ik erg jammer om te zien :(:(:(

Meeste van mijn vrienden slikken en gebruiken wel.Ik vind het dat het eigen keuze blijft of je slikt...maar doe het wel in mate en ga niet als een gek 6 pillen achteroverslaan .NIet dat je ineens in het ziekenhuis slikt dan zou erg jammer zijn...
vergeet niet een ding!!je komt voor het feest,dj's,muziek en niet alleen voor de drugs...dan kan je net zo goed in je kamer een lijntje snuiven
eXos
Toen ik 16 of 17 was zat ik vol in de gabber-periode...dus je kunt wel raden wat daar gebeurde...
eXos
quote:
Originally posted by Akira

vergeet niet een ding!!je komt voor het feest,dj's,muziek en niet alleen voor de drugs...dan kan je net zo goed in je kamer een lijntje snuiven


ne, van drugs krijg je het gevoel of je "KING OF THE WORLD" bent. Dat is alles. Het komt allemaal veel dieper in je.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Akira
Vergeet niet een ding!!je komt voor het feest,dj's,muziek en niet alleen voor de drugs...dan kan je net zo goed in je kamer een lijntje snuiven


omg...waar gaat het heen met de wereld??? Wat is dit nou voor een statement? Als je zelf al s hebt gebruikt, dan weet je dat er een enorm verschil is tussen op een feest gebruiken en thuis!!! Je snapt geloof ik ook niet dat het "feest,dj's,muziek" alleen maar zwaar geintesifeert wordt door dope! :cool:

Zelf zit ik 4 en een half jaar aan de drugs (vanaf m'n 15e) en ik weet dat het slecht is, maar wat is er tegenwoordig niet slecht? :)
Als je eens kon meemaken wat voor gevoel het met zich meebrengt... Het is ook zo veranderd in de scene: vroeger was het normaal als je midden in de zaal een sleuteltje pep of coke naar binnen snatchte, nu kijkt iedereen je aan van HALLO, WAT DOE JIJ? En vooral de sfeer is zo anders! Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!
Maar ja, je kunt de vooruitgang niet tegenhouden :D en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D
Opti
quote:
Originally posted by Miss Proximus

En vooral de sfeer is zo anders! Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!
Maar ja, je kunt de vooruitgang niet tegenhouden :D en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D


ja man, same 4 me!

Miss Proximus
sorry trouwens voor alle typfouten! en nee...dat komt niet door de drugs...ik kan gewoon niet typen (blond hè?)
:D :p :)
Opti
hahaha, maak ie uit hoor, ik maak ook altijd typefouten.
Nobody's perfect (schrijf ik dat goed, hahaha)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement