|
Dagboek van 2 utrechtse studenten!!haha
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ik zag dit gisteren op Partyflock staan.Echt vet leipe . Moet je maar kijken.haha.Ik copy & paste effe
Al eerder lieten we weten dat er seksfoto's van een student online te vinden waren. Ditmaal gaat het echter niet om foto's, maar om een compleet ingescand dagboek. Het dagboek wordt bijgehouden door twee Utrechtse studentes en zij hebben per ongeluk het boekwerk laten delen, in het bekende p2p-programma "KaZaA". Inmiddels zijn de bestanden al meer dan duizend keer gedownload.
In het dagboek beschrijven de twee studentes, in ongeveer 50 bladzijdes, al hun seksuele escapades waar onder andere de Morning-After pil en een SOA onderzoek deel van uitmaken. Ook staat, achter in het boekwerk, de namen van de jongens die zij ooit gehad hebben met daarachter een puntentelling. Onder de naam staat tevens een kleine herinnering over de jongen, zoals "geld, vriendelijk, rechten".
http://yanze.xs4all.nl/dagboek
GREETZ!! |
|
|
| Valhalla |
| Hahaha, je zult als studente maar ineens je dagboek op het internet vinden lol. |
|
|
| Bellie |
Hehehe ja.... daar komen ze ook zeker wel achter hoor binnenkort. Dat kan niet anders. Hij staat nu al op 4 forums :D :D. En er staan fotos van de gasten in waarmee ze hebben gebald.haha
GREETZ!! |
|
|
| Valhalla |
| En ook 06 gegevens. Leuk zo' one night stand :D |
|
|
| jploveparade |
| Stomme dozen, 'effe' de morning after pil halen... tssss :mad: |
|
|
| ScuL |
had hem al op PF gezien.
mijn reply daar:
haha wat lomp dat dat op internet staat..
maargoed, ik wist al langer dan vandaag dat dit gewoon gebeurd. de corpsdames zijn nog erger dan de heren uit de meesten verenigingen.
er worden idd lijsten bijgehouden (zowel door jongens als meiden) over wie met wie het bed heeft gedeeld, wanneer, hoe hij/zij was, en allerbelangrijkste, welke vereninging hij/zij bijhoorde. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Heb m gister al gelezen ja, vet lache gewoon!
Jammer dat ik er nie was in die periode :D Wil die 5x wel een keertje verbreken :tongue2 |
|
|
| M5 |
| ik zal hem eens aan wat klasgenoten laten zien die ook bij Veritas zitten, zij kennen de dames in kwestie ongetwijfeld :toothless |
|
|
| John |
damn je moet er maar zin in hebben om et te scannen:p
kreeg trouwens een paar keer een 403 (too many users connected) hehe |
|
|
| Flipper01 |
LOL!!
Baal je best wel als je dit overkomt.. Maar wie gaat z'n dagboek nou ook inscannen??? |
|
|
| franzelare |
| ik had hem ook al wel gezien. wel sneu als je je dagboek in gaat scannen! ik kan me zoweiso niet voorstellen dat mensen een dagboek schrijven! |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Heb m gister al gelezen ja, vet lache gewoon!
Jammer dat ik er nie was in die periode :D Wil die 5x wel een keertje verbreken :tongue2 |
Lukt je nooit !! |
|
|
|
|