|
Dagboek van 2 utrechtse studenten!!haha (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Heeft iemand die Zip file nog? :D
Kan iemand hem effe naar me sturen :-)
Ik was namelijk nog maar op blz 15 ofzo :p
laturzzz |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by magrec
Het dagboek is volgens hun gestolen....en daarna ingescand en op inet gezet. |
Ik kon het ook al niet geloven dat ze het zelf hadden ingescand.. :haha: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by magrec
Het dagboek is volgens hun gestolen....en daarna ingescand en op inet gezet. |
Schrijven ze niet ergens in het begin dat ze 't dagboek al eens ergens hadden laten liggen? Stelletje dozen... zal ze nog wel een keer gebeurd zijn... :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
Volgens mij heeft die aanklacht ook weinig nut...
Staat nergens dat je het niet mag vermenigvuldigen en dat het niet gebroadcast mag worden.
En schending van prive-recht blabla is ook onzin.....
Dan moet je het ook wel prive houden en niet met elkaar in een boekje communiceren..... |
|
|
| arjoderoon |
| ach k snap ook niet waarom ze aanklacht indienen. tis puur voor de vorm. ze hebben toch al gezichtsverlies geleden. dat herstellen ze echt niet meer door een aanklacht. en die jongens zullen zich nu wel 10x bedenken voordat ze met 1 van die hoeren gaan liggen palen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
ach k snap ook niet waarom ze aanklacht indienen. tis puur voor de vorm. ze hebben toch al gezichtsverlies geleden. dat herstellen ze echt niet meer door een aanklacht. en die jongens zullen zich nu wel 10x bedenken voordat ze met 1 van die hoeren gaan liggen palen. |
Ik denk dat het echt onwijs kut is voor die gasten..
Vertrouwen naar andere vrouwen wordt dan echt minimaal. |
|
|
| arjoderoon |
| k zal ze ff uitnodigen om de club te joinen... |
|
|
| Three 'O Three |
| Ik las dat die gasten ook aardig werden lastiggevallen op hun 06.... Best sneu. Vooral voor die gasten die een lage waardering kregen voor hun bedprestaties ;) |
|
|
| eieregooie |
| Ik vond ut nie eens leuk om te lezen... begrijp de commotie nie helemaal... Er worden zo vaak dagboeken gestolen ensow... Ok, niet op deze schaal verspreid, maar toch... Vond er gewoon weinig aan... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vond ut nie eens leuk om te lezen... begrijp de commotie nie helemaal... Er worden zo vaak dagboeken gestolen ensow... Ok, niet op deze schaal verspreid, maar toch... Vond er gewoon weinig aan... |
Het is wel heel orgineel :D
Maar het kon mij ook niet echt boeien, ik heb een paar losse stukjes gelezen. Ik was vooral benieuwd naar de foto's.. Lijkt me echt zwaar klote voor die gasten hoor, tja en die vrouwtjes :nervous: |
|
|
| arjoderoon |
| ja erg he... die kerel schamen zich nu dood dat iedereen weet dat zij met die lelijke draken naar bed zijn geweest... ieww. k zou er dood nog niet op willen liggen... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
ja erg he... die kerel schamen zich nu dood dat iedereen weet dat zij met die lelijke draken naar bed zijn geweest... ieww. k zou er dood nog niet op willen liggen... |
Volgens mij ben jij uberhaupt al blij als er iemand op je komt liggen :rolleyes: |
|
|
|
|