|
Dagboek van 2 utrechtse studenten!!haha (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
| Issie al bij bol.com in paperback formaat :D |
|
|
| arjoderoon |
fantastisch. optieven met die corps lui! ah wat een sletten zeg! en ze zijn nog lelijk ook.....
corpshoeren... |
|
|
| zarch |
| Hehe, ben je toch dom?!! je scant je dagboek tog neit? is beetje zinloze bezigheid en ja zet het toch niet in je kazaa map? haha wel wat te lezen als je niks te doen hebt. |
|
|
| jploveparade |
Blij dat ik nooit in een studentenvereniging heb gezeten.
Liever geen aids. |
|
|
| ahp2002 |
die Chiel is een gast waar ik weleens tegen gezaalvoetbald heb en waarschijnlijk weer tegen ga zaalvoetballen.
mwehehehehe, dat wordt intimideren tijdens de wedstrijd |
|
|
| M_Peror |
| Ken wel een paar mensen in het Utrechtse corpsen-circuit... ff doorbladeren of ik nog bekende namen tegenkom... whehehehe... :D |
|
|
| New Wave |
Ik ben benieuwd naar reacties van die lui uit het dagboek.
M5, heb je al wat researche gedaan?
Reacties van die gasten zou echt heel cool weze.
Die zullen echt mega kwaad zijn.
Die sjiks worden echt gebeukt volgens mij.
Hun leven is getekend als SLET.
Zupah :p |
|
|
| arjoderoon |
UPDATE:!!!!
die sletten hebben aanklacht gedaan tegen de mensen die het op internet gezet hebben. dit staat in de krant "BN/De stem"
wha wat een giller. die lui staan zoooo voor lul. vieze corpshoeren! |
|
|
| Flipper01 |
Hahaha
Ik las het vandaag in de Gelderlander, ik ben benieuwd of ze degenen die het op internet hebben gezet kunnen achterhalen... |
|
|
| New Wave |
mwhehehe, het staat ook in de Telegraaf.
op en top :D |
|
|
| magrec |
Yup ook hier in het regionale suffertje staat het ook.
Mijn zus wilde het niet geloven haha Nu wel.
Het dagboek is volgens hun gestolen....en daarna ingescand en op inet gezet. |
|
|
|
|