return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Welke muziek soort vind je helemaal niks??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Eeeehh...sorry, ik wil niet zeuren, maar volgens mij is Britney Spears GEEN Britpop...



Uuuuh ja dat wou ik ook posten
Britpop is die zieke muziek die ze in groot BRITtannie maken, dus de Spice Girls en Westlife en die andere k*nkertroep.

IIG Dus zwaar klote en daarvoor gaat mijn stem ook uit.


Greetz,
Glaniskanis
Remy D
Ik haat rap en hip hop bende maar ik luister toch alleen maar trance dus veel last heb ik er niet van.
arno
hip hop en r&b is zeker wel de ergste muziek soort. Rock kan af en toe nog wel relaxed zijn en klassieke muziek hoor je toch bijna nergens. Maar je hoeft de tv maar aan te zetten en er is weer zo'n neger video bezig waarin je een gast ziet met 200 kilo goud om z'n nek hangen die op loopt te scheppen hoe cool die wel niet is en hoeveel geld ie wel niet heeft, En dan staan er ook nog van die zwarte hoertjes naast te dansen...Je begrijpt me wel, r&b is echt 3 keer nix.
magrec
quote:
Originally posted by arno
hip hop en r&b is zeker wel de ergste muziek soort. Rock kan af en toe nog wel relaxed zijn en klassieke muziek hoor je toch bijna nergens. Maar je hoeft de tv maar aan te zetten en er is weer zo'n neger video bezig waarin je een gast ziet met 200 kilo goud om z'n nek hangen die op loopt te scheppen hoe cool die wel niet is en hoeveel geld ie wel niet heeft, En dan staan er ook nog van die zwarte hoertjes naast te dansen...Je begrijpt me wel, r&b is echt 3 keer nix.


yup ik begrijp je 100% daarom heb ik ook maar voor(eigenlijk tegen) r en b gestemd. Bij ons heb je dan ook nog zo'n buurtdiscotheek waar je dus 1 uur lang r en b hoort en dan 2 nummers populaire trance.
en dan weer uur lang r en b
arno
Ik hoor heel de dag nix anders dan r&b dankzij mijn o zo aardige onderburen. Als ze te irritant worden zet ik gewoon mijn boxen voor het raam en doe ik het raam open. Het probleem is alleen dat ik maar een klein stereo setje heb en daarmee kun je nou niet bepaald de ruiten van je buren mee opblazen (helaas)
Robvef
Mijn keuze staat er niet bij. Ik weet dat dit erg gaat klinken, maar ik ben redelijk breed georienteerd zoals dat heet. Maar de muziek waar ik echt niet tegen kan is Jazz. Hoewel met het Oude Stijl Jazzfestival in Breda het altijd wel gezellig is. Maar dat komt waarschijnlijk door het vele bier wat daar vloeit. En lekkere vrouwen helpen ook mee.
Akira
muziek die ik dus ehct afschuwelijk vind is SPEED GARAGE dat vind ik echt om te janken en dat meen ik echt :( :( kijk dat ik altijd naar zulke feesten word meegesleurd vind ik al een echte trieste gebeurtenis....Voordeel is namelijk wel dat er ontzettend veel lekkere chicks daar zijn :D :D

R'n B is ook niet echt mij muziek...sommige kan ik nog wel naar luisteren maar de meeste niet echt
Jukx
quote:
Originally posted by Glaniskanis



Uuuuh ja dat wou ik ook posten
Britpop is die zieke muziek die ze in groot BRITtannie maken, dus de Spice Girls en Westlife en die andere k*nkertroep.

IIG Dus zwaar klote en daarvoor gaat mijn stem ook uit.


Greetz,
Glaniskanis


Je komt erbij in de buurt, maar ook dit is geen britpop. Britpop is meer die muziek van Oasis, The Verve, New Radicals... dat typische engelse geluid dus! (vind ik wel lekkere muziek overigens hoor!!!)

En Rock vind ik ook ontzettend lekker hoor!!! Rock is echt goeie muziek!! Ik hou alleen niet zo van die black/death/heavy metal . Alhoewel sommige nummers toch wel lukken zijn, Rammstein - Sonne bijvoorbeeld! Echt goed nummer!!

Laterz!
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


Je komt erbij in de buurt, maar ook dit is geen britpop. Britpop is meer die muziek van Oasis, The Verve, New Radicals... dat typische engelse geluid dus! (vind ik wel lekkere muziek overigens hoor!!!)

En Rock vind ik ook ontzettend lekker hoor!!! Rock is echt goeie muziek!! Ik hou alleen niet zo van die black/death/heavy metal . Alhoewel sommige nummers toch wel lukken zijn, Rammstein - Sonne bijvoorbeeld! Echt goed nummer!!

Laterz!


JUX jij bent ook een echte muziek kenner...hehe eerst mauro picotto onder HH(ben ik nog steeds niet mee eens hehe) zetten en nu dit :D :D..

RAMSTEIN is erg erg erg KUT ik heb die gasten toen gezien op dynamo toen ik een backstage pasje had gekregen via JUNKIE XL en ze gingen me te keer op het podium maar het was TOCH ECHT KUT hoor...met die neplul heen en weer spuiten dus ik maakte me snel uit de voeten hehee :D :D
moogwai
quote:
Originally posted by basvh

Persoonlijk kan ik niet tegen rap muziek. Als ik die mongolen in hun veel te grote kleding en rare petjes zie lopen en dan nog dat gelul op de achtergrond van mother****** bitch enz enz. denk ik echt wat een sukkels zijn die gasten.

maar ja dat zullen ze vast wel ook over ons zeggen.


Daar ben ik het zeker mee eens :D Alle clips zijn hetzelfde met hun patserige outfit etc.

Maar goed aan Rap/ R&B heb ik de grootste hekel... het overgrote deel van de Rock & pop vind ik ook niks.

Jukx
quote:
Originally posted by Akira


JUX jij bent ook een echte muziek kenner...hehe eerst mauro picotto onder HH(ben ik nog steeds niet mee eens hehe) zetten en nu dit :D :D..

RAMSTEIN is erg erg erg KUT ik heb die gasten toen gezien op dynamo toen ik een backstage pasje had gekregen via JUNKIE XL en ze gingen me te keer op het podium maar het was TOCH ECHT KUT hoor...met die neplul heen en weer spuiten dus ik maakte me snel uit de voeten hehee :D :D


Ja dat heb ik dus ook al grootendeels teruggenomen hoor! Maar om hem dan direct een techno dj te noemen... vind ik ook wel een beetje voorbarig. Ik denk dat heel veel techno dj's behoorlijk op Mauro Picotto kotsen namelijk. Maaaaarja, laten we Mauro anders maar gewoon een "medeteranian progressive hard tech-trance dj" noemen. :D Zo omschreef die zijn eigen sound namelijk bij de oprichting van zn BXR-label.

Om even terug te komen op de topic ik zou voor klassieke muziek kiezen! Heb ik het minste mee uit het rijtje....



ps. ik moet toch nog ff kwijt dat Tiesto op DD echt f*CKIN goed is!!!!! (weten jullie allang, weetikwel) Vooral dat triootje John OO Flemming - Mooga, David Forbes - Questions Must be Asked, Tiesto - Flight 643!!!!!!!!

LATERZ!
eXos
JAZZ, dat haat ik wel zo, die ssort muziek mag van mij wel verdwijnen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement