|
Welke muziek soort vind je helemaal niks??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| JP, het is geen woensdag he. :p |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Klassiek is echt baggermuziek voor mij.
Rock vindt ik lekkere muziek, maar geen Death Metal Heavy Metal of alles wat ook dan Metal erin heeft is niks.
Ik bedoel: Guns 'n Roses, Kane, Golden Earring en nog veel meer vindt ik naast alle soorten trance/house geweldig om naar te luisteren.
Pop, tja tegenwoordig is het niet meer zo.
Ik bedoel met trance is het lekker als er een geweldige cover wordt gemaakt met een stevige beat erachter, maar bij Popmuziek wordt het alleen maar droeviger.
Ik luister er ook haast niet meer na.
Af en toe komt er nog wel wat leuks binnen in de top40 maar tis niet meer zoals vroeger.
Het lijkt wel of elke gek, waarvan ze denken dat die kan zingen, doorbreekt.
Rap en R&B, hou meer van R&B muziek.
Rap ben ik niet zo kapot van. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Klassiek is echt baggermuziek voor mij.
Rock vindt ik lekkere muziek, maar geen Death Metal Heavy Metal of alles wat ook dan Metal erin heeft is niks.
Ik bedoel: Guns 'n Roses, Kane, Golden Earring en nog veel meer vindt ik naast alle soorten trance/house geweldig om naar te luisteren.
Pop, tja tegenwoordig is het niet meer zo.
Ik bedoel met trance is het lekker als er een geweldige cover wordt gemaakt met een stevige beat erachter, maar bij Popmuziek wordt het alleen maar droeviger.
Ik luister er ook haast niet meer na.
Af en toe komt er nog wel wat leuks binnen in de top40 maar tis niet meer zoals vroeger.
Het lijkt wel of elke gek, waarvan ze denken dat die kan zingen, doorbreekt.
Rap en R&B, hou meer van R&B muziek.
Rap ben ik niet zo kapot van. |
je wordt oud man...!!!
wanneer naar florida? |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
je wordt oud man...!!!
wanneer naar florida? |
ik neem aan dat je bedoelt wanneer ik ga emigreren?
Oktober of November, als alles meezit. |
|
|
| moogwai |
| Simpele populaire muziek... |
|
|
| Teknikol |
| RnB zoals het heden ten dage bestaat is het meest uitzogen, uitgemolken, uitgewoonde muziekstijl die er bestaat. Ik geloof dat Rap/HipHop/Dancehall/Reggae (al dan niet aftreksels) hier tegenwoordig ook onder gerekend worden, en die kunnen ook meteen de verbrandingsoven in!! |
|
|
| basd |
| Ik kan uit elke muziekstijl wel goede en slechte platen opnoemen. Sommige vereisen wat meer denkwerk, maar dan nog. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basd
Ik kan uit elke muziekstijl wel goede en slechte platen opnoemen. Sommige vereisen wat meer denkwerk, maar dan nog. |
hoe lang moet je denken over regenton?? :D
maar je hebt helemaal gelijk. hangt ook van het moment af. hoewel ik NOG NOOIT heb meegezongen met hazes....
verder liggen edm en klassiek dicht bij elkaar.... |
|
|
| Siesta |
bijna alles met hard er voor
hardrock
hardhouse
hardstyle
hardcore
speedcore
partycore
thunderdome
moh
hellraiser
angerfist
outblast
en de hele mikmak, totale kansloze muziek |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
hoe lang moet je denken over regenton?? :D |
Dat zal me ook wel lukken denk ik..
Zitten af en toe wel aanstekelijke ritmes is. Wil nog niet zeggen dat het mijn smaak is, maar echt slecht vind ik het dan al niet meer :)
Had gisteren toevallig wat klassiek opstaan, wel geinig, stukje Grieg dat later knettervaak gejat is in houseplaten.. The hall of the mountain king, that is. |
|
|
| ZZandirt |
klopt, maar zo heeft alles wel wat...
mijn maatstaf is: als het niet storend is, dna is het al snel goeie muziek...
iemand gisteren comedy factory gezien? (verhandeling over rnb being weirdo music :D) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Sorry jongens, maar voor mijn trancetijd, zo'n 4 maanden geleden was ik een echt rockfanaatje. heb alles van Metallica, Offspring noem maar op. Metallica moet helemaal opt@%$^*ten nu ze dat geintje met Napster hebben uitgehaald. Maar nu leef ik voor trance ik heb me leven verbeterd jongens. Vergeven jullie het me?
Hehe mzzl |
Toevallig, ik was 'into' The Offspring, Metallica, Blink182. En ook de overstap gemaakt naar trance:D
En t bevalt goed hehe |
|
|
|
|