return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Welke muziek soort vind je helemaal niks??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


Ja dat heb ik dus ook al grootendeels teruggenomen hoor! Maar om hem dan direct een techno dj te noemen... vind ik ook wel een beetje voorbarig. Ik denk dat heel veel techno dj's behoorlijk op Mauro Picotto kotsen namelijk. Maaaaarja, laten we Mauro anders maar gewoon een "medeteranian progressive hard tech-trance dj" noemen. :D Zo omschreef die zijn eigen sound namelijk bij de oprichting van zn BXR-label.

Om even terug te komen op de topic ik zou voor klassieke muziek kiezen! Heb ik het minste mee uit het rijtje....



ps. ik moet toch nog ff kwijt dat Tiesto op DD echt f*CKIN goed is!!!!! (weten jullie allang, weetikwel) Vooral dat triootje John OO Flemming - Mooga, David Forbes - Questions Must be Asked, Tiesto - Flight 643!!!!!!!!

LATERZ!


JUx het was ook maar een grapje hoor...ja iedereen vind mischien het anders wat ie draait.IK zal hem ook niet als een echte techno DJ beschrijven.AAngezien hij ook wel wat trance draait etc...maar ja als ik moet kiezen tussen HH en techno dan zou het eerder techno zijn...

Ja die set van tiesto is echt gruwelijk vet man :)zoveel beter dan in de opera dat een week eerder was...ik d8 namelijk dat ie het draaien al verleerd was ;)
TranceFool
Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd.
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool
Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd.


Ken er maar eentje: die Ferry Corsten remix van Barber's blablabla. En dat vind ik nou nogeneens zo geweldig...
moogwai
quote:
Originally posted by TranceFool
Klassiek zou ik nooit kiezen, want er zijn toch aardig wat trance-songs op klassieke muziek gebaseerd.


Klopt, en Benno de Goeij, Sven Maes & the Dawnseekers komen uit de klassieke scene
Jukx
quote:
Originally posted by moogwai


Klopt, en Benno de Goeij, Sven Maes & the Dawnseekers komen uit de klassieke scene


???
Verklaar u nader....
Dwingo
Heel simpel: rock zuigt.

2STEP (vorm van SpeedGarage) trapt kont Akira.

-=WVG=- : Er zijn discussies over klassiek op dit forum geweest, en in hoge mate werd klassiek gerelateerd aan trance. Ik hou zelf ook totaal niet van klassiek, maar het is misschien een leuk weetje.
Dj Lex
quote:
Originally posted by moogwai


Klopt, en Benno de Goeij, Sven Maes & the Dawnseekers komen uit de klassieke scene


Hehe Safri Duo ook, maar die telt zeker weer niet?

Laters
Mysteric
De meeste mensen die naar trance/tecnho luisteren (wij dus...) luisteren meer naar de muziek en minder naar de tekst. Want...jaja...bij house gaat het om de muziek.

En ja...bij rap/hip-hop en die andere gaat dat dus andersom.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Glaniskanis



Uuuuh ja dat wou ik ook posten
Britpop is die zieke muziek die ze in groot BRITtannie maken, dus de Spice Girls en Westlife en die andere k*nkertroep.

IIG Dus zwaar klote en daarvoor gaat mijn stem ook uit.


Greetz,
Glaniskanis


UUUUUUUUUUUUU...fout...Britpop zijn bandjes zoals Blur, Oasis, Shed Seven etc. Het heeft helemaal niets met die girl en boybands te maken! Maar dat zei Jukx ook al geloof ik!
En Henkie dude, het is Carmina Burana geloof ik. maar het staat onder 5 verschillende namen op Napster dus dat schiet ook niet op! :)
Ik heb Britney Spears enzo gestemd omdat ik niet naar muziek luister vanwege "uiterlijk van de muziekvoortbrenger", maar vanwege het gevoel dat het bij me creëert! En ik ben het met robvef eens: ik heb ook een hele brede smaak in muziek: vooral rap en rapverwanten (RATM, Eminem, Xzibit, Paris,Limp Bizkit etc), maar ook muziek van vroeger zoals oude Madonna en Michael Jackson nummers (wie was er vroeger niet fan van?) en het Requiem van Mozart is ook errug mooi (niet dat ik er nou elke dag naar luister ofzo). Maar ja, om ff to-da-point te komen: Britney Spears en al die andere girlbands, boybands, girl singers, boysingers die zuigen gewoon! :D
O, ja, en ik vind Speedgarage dus wél leuk. neh-neh ;)
Gekhous
pop vind ik echt niet om aan te horen!!!!
hardrock & metal en dat soort mag van mij ook de prullenbak in, maar omdat sommige rocknummers gigantisch goeie gitaarsolos hebben, komt die op de 2e plaats, rammstein vind ik trouwens nog wel aardig, maar dat komt misschien omdat ze niet zo idioot lopen te schreeuwen & omdat de sfeer in hun muziek wel aardig is... beetje donker & duister enzo...

r&b/rap = aardig voor het slapen gaan ofzo, of als je thuis ff nix anders te doen heb... bij uitgaan enzo hoeft het van mij ook echt niet, mag van mij zo de prullenbak in...

klassiek nix op aan te merken... mis vaak alleen het tempo/bass...

jp
House, funk, minimal, progressive
basvh
rnb hiphop nog steeds verschrikkelijk en van die ongeinspireerde hardstyl/hardcore van tegenwoordig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement