return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
klassiska ringsignaler till mobben??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vizay
gwattis gwattis de be el :D...man kanske skulle sjunga lite för dej...eller nee föresten...bättre present om jag låter bli ;)

btw skickade en gräddtårta på posten...hade iofs inte råd med en bra låda så de fick bli ett sånt där mjukt kuvert men de funkar säkert :rolleyes:
dj_hysterix
men grattis på dig ! :D ... var inte deppig .. :happy2:
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
gwattis gwattis de be el :D...man kanske skulle sjunga lite för dej...eller nee föresten...bättre present om jag låter bli ;)

btw skickade en gräddtårta på posten...hade iofs inte råd med en bra låda så de fick bli ett sånt där mjukt kuvert men de funkar säkert :rolleyes:

tack så mycket vizay... blir säkert jätte bra med tårtan... posten e ju kända för att vara försiktiga med sina paket

tack hysterix... deppig.. jag.. knappast.. eller.. njo.. lite
Glorie
dbl, neeeeeeh. ...va säger du? inte kan du va deppig på din födelseda heller...d går ju inte :p
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl, neeeeeeh. ...va säger du? inte kan du va deppig på din födelseda heller...d går ju inte :p

jo, med kinder överaskning :)

nädå.. e inte deppig, men jag e trött.. vaknade kl 6 och gick upp kl 8.. vet inte vad som e med mig.. brukar gå upp vid 12 - 1.
hel jobbigt
Glorie
hahaha :D typiskt tecken på att man börjar bli gammal..även Om DU Inte e det.... haha.. ja sover jämt me...typ....till 11-12...

älskar sängar :)

okej, men då ska du väl inte sitta uppe nu? ;)

hehehehe

gräddtårta i postpåse ska ja prova nån da :)
Vizay
ähhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf så :D

dessutom om 2,9 kilo choklad klarar sig från Schweiz till sverige så borde en tårta klara sig från sthlm till dbl :D
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
ähhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf så :D

Precis vad jar säger när jag gör hamburgare på donken...fan det ser juh likadant ut i magen hur jag än gör med skiten.
Vizay
hmmmm...du gör dina burgare med ren kärlek och omsorg låter det som :D

heh mind trodde jag snackade med dig i telefon häromdan men sen efter ett tag visade det sig att de va ewn annan kenny jag känner.....fan va pinsamt :p
dbl
väntar fortfarande på tårtan vizay.. posten börjar bli opålitligt verkar det som... (som om den inte alltid har varit det ;))

Vizay
hmmm....börjar misstänka att dom har ätit upp dne på vägen....dom slynglarna....NAE...PÅ BENSINMACKEN TANKAR MAN BILAR :p
[nils]
quote:
Originally posted by dj_hysterix
har antiloop - in my mind .. :D

kanske dags o ändra ? :rolleyes:

nej nej, jag kör "antiloop . nowhere to hide" :p :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement