|
klassiska ringsignaler till mobben??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
gwattis gwattis de be el :D...man kanske skulle sjunga lite för dej...eller nee föresten...bättre present om jag låter bli ;)
btw skickade en gräddtårta på posten...hade iofs inte råd med en bra låda så de fick bli ett sånt där mjukt kuvert men de funkar säkert :rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
| men grattis på dig ! :D ... var inte deppig .. :happy2: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
gwattis gwattis de be el :D...man kanske skulle sjunga lite för dej...eller nee föresten...bättre present om jag låter bli ;)
btw skickade en gräddtårta på posten...hade iofs inte råd med en bra låda så de fick bli ett sånt där mjukt kuvert men de funkar säkert :rolleyes: |
tack så mycket vizay... blir säkert jätte bra med tårtan... posten e ju kända för att vara försiktiga med sina paket
tack hysterix... deppig.. jag.. knappast.. eller.. njo.. lite |
|
|
| Glorie |
| dbl, neeeeeeh. ...va säger du? inte kan du va deppig på din födelseda heller...d går ju inte :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
dbl, neeeeeeh. ...va säger du? inte kan du va deppig på din födelseda heller...d går ju inte :p |
jo, med kinder överaskning :)
nädå.. e inte deppig, men jag e trött.. vaknade kl 6 och gick upp kl 8.. vet inte vad som e med mig.. brukar gå upp vid 12 - 1.
hel jobbigt |
|
|
| Glorie |
hahaha :D typiskt tecken på att man börjar bli gammal..även Om DU Inte e det.... haha.. ja sover jämt me...typ....till 11-12...
älskar sängar :)
okej, men då ska du väl inte sitta uppe nu? ;)
hehehehe
gräddtårta i postpåse ska ja prova nån da :) |
|
|
| Vizay |
ähhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf så :D
dessutom om 2,9 kilo choklad klarar sig från Schweiz till sverige så borde en tårta klara sig från sthlm till dbl :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
ähhh de kanske blir lite kladdigt men ja menar allt ska ju ner i magen iaf så :D |
Precis vad jar säger när jag gör hamburgare på donken...fan det ser juh likadant ut i magen hur jag än gör med skiten. |
|
|
| Vizay |
hmmmm...du gör dina burgare med ren kärlek och omsorg låter det som :D
heh mind trodde jag snackade med dig i telefon häromdan men sen efter ett tag visade det sig att de va ewn annan kenny jag känner.....fan va pinsamt :p |
|
|
| dbl |
| väntar fortfarande på tårtan vizay.. posten börjar bli opålitligt verkar det som... (som om den inte alltid har varit det ;)) |
|
|
| Vizay |
| hmmm....börjar misstänka att dom har ätit upp dne på vägen....dom slynglarna....NAE...PÅ BENSINMACKEN TANKAR MAN BILAR :p |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
har antiloop - in my mind .. :D
kanske dags o ändra ? :rolleyes: |
nej nej, jag kör "antiloop . nowhere to hide" :p :rolleyes: |
|
|
|
|