|
klassiska ringsignaler till mobben??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
nä tyvärr.. har ingen hund...
men e du snäll så kanske jag kan köpa en tårta.. snålade när jag var ute igår så det gick inte så mycket pengar.. riktigare sagt 120:-
80:- inträde
30:- garderob
10:- dricks
sen blev jag bjuden på något... drack på förfest istället lite granna och så var jag för trött för att dricka... när jag varit uppe i cirka 35+ timmar så vågar jag inte riktigt dricka för mycketn är jag e ute |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
när jag varit uppe i cirka 35+ timmar så vågar jag inte riktigt dricka för mycketn är jag e ute |
hur fan orkar man vara uppe i 35 timmar :eyes: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by reveal
Ja du! Har vart vaken så där länge själv ett par ggr...
Man blir som en zombie...man känner inte att man e trött äns.
Lite små läskigt! :nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Jag har Safri duo - played alive på phonen just nu, en annan signal jag brukar ha är "superman" :) |
|
|
| dbl |
blev nog sammanlagt 38 timmar innan jag somnade.
jag kunde helt enkelt inte bara somna natten fredag - lördag.. vet inte varför.. la mig vid 2 och försökte somna till ungefär 5.. kollade på tv en snabbis och försöka sova igen... sen började jag kolla på tv vid 8 igen.. pokemon e ju på tv :)
sen gick jag upp vid typ 8.15 för att jag var hungrig..
det var första gången jag varit inne i stan när affärerna öppnar |
|
|
| Vizay |
du dricker mängder med vatten, undviker koffein i alla former, sen efter ca 40h börjar man inte känna sig trött längre....då ere bara å pressa mer vatten....
tror mitt rekord ligger någonstans runt 50h eller liknande |
|
|
| dbl |
| när jag gjorde lumpen i sthlm så gick vi upp 6 på morgonen på torsdagen och gick ut på kvällen och kom hem vid typ 5 och man sov ju inte speciellt mycket den timman man låg i sängen till kl 6 eeftersom man pratade en del.. blev nog bara att man slumrade till precis innan väckar klockan ringde.. sen gick jag ut på fredan också och kom hem vid 6.. så det blir la 48 timmar om jag inte räcknar fel |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
du dricker mängder med vatten, undviker koffein i alla former, sen efter ca 40h börjar man inte känna sig trött längre....då ere bara å pressa mer vatten.... |
undvika koffein? brukar inte koffein vara uppiggande? |
|
|
| robstar |
Ja tror de bara hjälper en "kort" stund...sen när de slutar värka så blir man ännu tröttare.
Tror ja... |
|
|
| Vizay |
jo det stämmer att koffein är uppiggande men problemet är att när det avtar så är kroppen så sliten att du antagligne kommer somna direkt på plats....du tar helt enkelt ut för mycket energi på en gång
dricker man istället vatten så blir man trött vissa stunder men då är det bara aatt dricka mer så märker man de knappt....sen efter ett tag blir man som sagt bortdomnad från tröttheten (även kallat övertrötthet)
samma sak gäller för red bull och andra energidrycker....håll er borta från dom helt om ni ska stanna vakna
när effekten från en redbull har avtagit så har du tagit ut energi för 24h eller något liknande (kommer inte ihåg exakta talen) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
samma sak gäller för red bull och andra energidrycker....håll er borta från dom helt om ni ska stanna vakna
när effekten från en redbull har avtagit så har du tagit ut energi för 24h eller något liknande (kommer inte ihåg exakta talen) |
, det visste ja inte :eek: |
|
|
| Vizay |
ne de e inte så många som vet men det står faktiskt på burkarna nånstans har jag för mig....
nae vatten e bäst...funkar i alla lägen :D |
|
|
|
|